Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (460)
Höh. Vihreä Hankkija muovilipalla 90 astetta vinossa.
Kehuin omaa miestäni siitä, ettei hän käyttänyt lippalakkia. Mielestäni lippalakit jotenkin vanhensivat käyttäjänsä olemusta. Olin lapsena tottunut, että vain todella vanhat työmiehet käyttivät. Mutta mitäs sitä sanotaankaan, että edestäs löydät jne. Kun mieheni alkoi kaljuuntua, niin huomasin hänen aloittaneen tukanlähdön peittelyn ja lippalakin käyttö alkoi. Vaikka oli tietoinen mun inhosta lippalakkeja kohtaan ei siinä mikään auttanut. En tiedä tottuuko siihen koskaan, ällöttää edelleen. Mutta toisen hyvinvoinnin tai itsetunnon paranemisen takia on pakko sulkea silmänsä ja antaa toisen päättää omista asusteistaan. Kuitenkin, kaljuthan on aika seksyjä, eikä kenenkään sitä tarvitse hävetä.
nyt on hyvä käyttää punaista tai oranssia lippistä kun mettässä rymyää. siellä on taas sokeita metästäjiä aseineen. eivät erota oravaa autosta, ja jos puskassa rapisee, niin ammutaan ensin ja tutkitaan vasta sitten, että oliko siellä mitään.
Joku tyyppi puhui että etsiskelee sellaista mesh-verkkolippalakkia. Varmaankin sellainen musta hyttysverkon tapainen lakkiosa ja tavallinen lippa. Siinä voisi lukea N, eli New Balance, niin olisi tyyli ja merkki kohallaan, tennarit myös New Balancea tai Onitsuga Tigeriä, josta juuri oli juttua että on kova juttu nyt kaikki ovat keksineet että Kill Bill elokuvissa Uma Thurmanilla oli keltaiset Onitsugat.
Ei minkäännäköinen. Ja on ihan sama, minne päin lippa sojottaa, kun heität sen roskiin.
Pikkutytti kirjoitti:
Ei minkäännäköinen. Ja on ihan sama, minne päin lippa sojottaa, kun heität sen roskiin.
Arvon leidit, muistakaa että päälaki on aina kohti aurinkoa ja ainakin minulla iho on vähän arka auringolle. Ihan täyskalju voi toki käyttää aurinkorasvaa mutta minulla on ohut tukka ja kalju kuultaa haivenien alla. Jonkinlainen lakki on ihan välttämätön ellei halua toistuvasti polttaa päänahkaansa. Saatan jopa olla vähän allerginen auringolle koska suora porotus aiheuttaa kutinaa ja epämukavuutta. Siksi jonkinlainen lakki on hyvä olla. En käytä lakkia sisällä enkä esimerkiksi lippiskauden ja pipokauden välissä- en siis ole piilottamassa mitään.
Oma ratkaisuni on ollut flatcap mutta seuraan toki muitakin vaihtoehtoja.
Ei minkäänlainen. Juntti mikä juntti. Ap:n tapauksessa varmaan punainen MAGA-lätsä
Hankkija-lippahattu sopii miehelle kuin naiselle.
Mieheni on kalju ja käyttää lippistä. Pakko, koska muuten on kylmä. Ettekö te " tukalliset" tajua että varmaan suurin osa joutuu käyttämään tarpeeseen. Äly hoi, älä jätä!
No oikeinpäin tietysti. Oishan se nyt koomista jos aikuisella miehellä olisi lakki nurjapuoli päällä törröttävine saumoineen.
Muutenhan se on komeeta katseltavaa kun miehellä on Koffin lippis,
Suomi t-paita,hopeinen leijonariipus ja verskat .
Siihen kun vielä asettelee sätkän huuleen ja pirkka olut tölkin kouraan niin on jo sellainen miäs,että naiset hullaantuu ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kalju ja käyttää lippistä. Pakko, koska muuten on kylmä. Ettekö te " tukalliset" tajua että varmaan suurin osa joutuu käyttämään tarpeeseen. Äly hoi, älä jätä!
Off The topic,mutta ihan mielenkiinnosta kysyn,että miksi naiset pitävät erityisesti juuri vatsakkaista kaljuista miehistä?
Johtuuko se siitä, että he muistuttavat ulkoisesti hyvin paljon peenistä?
Vierailija kirjoitti:
Harley-Davidson
Vanhemmalle sopii Harley-Parkinson.
Lippalakki, joka on kasvoja leveämpi ja valuu jotenkin pehmeästi alaspäin, on mielestäni kiva, taiteellisen näköinen. Ostin sellaisen aikoinaan miehelleni ja se sopi hänelle, mutta hän ei suostunut sitä käyttämään. Se lakkiosa on siis tehty useammasta palasta, ei venytetty malliinsa.
Se kalja merkki, Kariala lippis.
Olen 57v m ja käytän lyhyellä lipalla varustettua Stetson -merkkistä lippistä. Kaikki em. valmistajan mallit sopivat kokeneille mieshenkilöille.