Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?

Vierailija
22.08.2022 |

Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?

Kommentit (460)

Vierailija
321/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkohommissa ihan must tänäkin kesänä: hellettä ja porotusta aamusta iltaan jos terveyttä ajattelee.

Juurikin näin.

Itse olen ylpeä kaljupää mutta helteellä on tuskaa jos ei oo kotsaa. Talvella pipo. Lakki jää aina sisällä naulakkoon. Ne jotka häpeää kaljuaan ei ole myöskään myytti, valitettavasti. Olkaa ylpeästi mitä ootta. Ruokottoman näköstä yökerhossa ja muissa sisätiloissa nähä lippikset päässä aikuisia miehiä, joillain jopa snapback... on niitä komeampiakin lätsiä mutta tämä on vain minun mielipide.

Vierailija
322/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin semmonen mikä menee kokonaan päähän, eikä näytä siltä, että sulla on 10cm korkeempi pää hatun alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maavalas

Vierailija
324/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maavalas

Vierailija
325/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkohommissa ihan must tänäkin kesänä: hellettä ja porotusta aamusta iltaan jos terveyttä ajattelee.

Juurikin näin.

Itse olen ylpeä kaljupää mutta helteellä on tuskaa jos ei oo kotsaa. Talvella pipo. Lakki jää aina sisällä naulakkoon. Ne jotka häpeää kaljuaan ei ole myöskään myytti, valitettavasti. Olkaa ylpeästi mitä ootta. Ruokottoman näköstä yökerhossa ja muissa sisätiloissa nähä lippikset päässä aikuisia miehiä, joillain jopa snapback... on niitä komeampiakin lätsiä mutta tämä on vain minun mielipide.

Itselle lääkäri sanoi et sun hiusten kasvulla (pälvikalju) ja ihotyypillä ei suosittele ulkona liikkumista ilman lakkia.

Vierailija
326/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää lippisviha on? Sehän suojaan hyvin auringolta.

Suomessa ei aurinko paista suurimman osaa vuotta edes niin tehokkaasti että siltä tarvitsi suojautua. Lippalakki painaa hiukset kasaan ja saa ne näyttämään rasvoittuneilta, vaikka ne olisi pesty aamulla suihkussa.

Vierailija
327/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippalakit ovat lapsille.

Samoin kuin legginssit

Minusta jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa ja itse tykkään niin lippiksistä kuin legginseistä, mutta konteksti huomioiden tämä oli niin JÄÄTÄVÄ KUITTI, että instapeukutus ja nauroin varmaan vartin.

Vierailija
328/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippalakit ovat lapsille.

Samoin kuin legginssit

Minusta jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa ja itse tykkään niin lippiksistä kuin legginseistä, mutta konteksti huomioiden tämä oli niin JÄÄTÄVÄ KUITTI, että instapeukutus ja nauroin varmaan vartin.

Kokeile seuraavan kerran pyöräilyshortseja,  niin naiselliset muotosi pääsevät oikeuksiiin. Jospa se 1990-luvun pukeutumistrendi tulee vielä takaisin..

Vierailija
329/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen. Kalastushattu...suojaa silmät ja niskan auringonpaisteesta ja silmille vedetyn hatun alle on helppo piiloutua..

Sitten se lippalakki..jos pitää olla lippis niin missään nimessä ei liian pieni joka näyttää suorastaan naurettavalta jokaisen päässä.

Vierailija
330/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen Valmetin lippis mikä on öljyssä ja kangas vähän revennyt lipasta.

Vierailija
331/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippalakki on hyvä kääntää lippa taaksepäin tuulisella säällä.  Varsinkin, jos ajaa pyörällä.

Sopiva lippis löytyy kokeilemalla.

Miehelle sopii juuri se lippa-lakki joka on mieluinen.  Ei ole värillä väliä, kunhan itse viihtyy ja tykkää!

Vierailija
332/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa porukasta kärsii mieluummin auringonpistoksesta.

Vierailija
333/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen missä on lippa.

Mutta ei sellainen, jossa lippa on takana.

Vierailija
334/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen homonadsikoppalakki.

Vierailija
335/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.

Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?

Kun keski-ikäiselle miehelle yhtäkkiä liimaantuu lippalakki päähän, kyse ei ole aurinkosuojasta.

Kyse on nimenomaan auronkosuojasta. Kas kun päänahka palaa kun hiukset ohenee. Koko kesän käytin. Nyt taas olen mennyt muutaman viikon ihan paljainpäin.

Vierailija
336/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on sexy Hankkijan lippis. Ja lippa eteen päin.

Siihen kaveriksi vielä oranssi Hankkijan t-paita joka jossa reiät kailoissa ja liian pieni että napa näkyy.

Vierailija
337/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suoraviivaiset "muotilippikset" joita tuntuu käyttävän nuoret aikuiset jätkät ja vähän vanhemmatkin vasta helvetin noloja onkin! Ei tyypit tiedä kuinka naurettavilta näyttää :D varsinkin nää jotka on jo 30+.

Vierailija
338/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatpa millaisen tahansa, osta tarpeeksi iso.

Jos lakki keikkuu päälaella, se ei pue ketään.

Vesipäiselle ei lippalakki sovi.

Vierailija
339/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa kannattaa pitää auringossa lippistä. Suojaa päänahkaa palamiselta. Vaikka sitä tukka olisikin.

Vierailija
340/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takalippamallit on aika last season.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän