Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (460)
ohut nahka palaa herkästi ja sitten on pää kipeänä
Miehelle joka lippistä haluaa käyttää Muumi-lippis ois paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkija-logolla varustettu lippalakki sopii kaikenikäisille miehille.
Mulla on se hankkijan-lippis, jossa lukee "ehkä otin, ehkä en."
Saatu Matti Nykäsen keikalta. 😍
Matin sanonnat ovat aina IN
Mitä päähän sitten pitäisi laittaa kun käsketään suojautumaan auringolta? Itsellä alkava pälvikalju enkä sitä todellakaan mieti edes kuukausittain, ikää kohta 60v, ihan hyvä jos päässä vielä jotain on, jos mulle pälvikaljusta joku tulee huomauttelemaan niin enköhän vastavetona jotain sanomista keksi :) Ps, jos tarvitset karvaista miestä niin "täs on sulle juuri sellainen" rintakarvat alkaa navasta ja hartioitten yli alaselkään tasasta mattoa, no vähä alkaa harmaantua, hjuumoria hei.
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen lippalakki ei sovi yhtään kenellekään. Ne on kammottavia kaikki.
Jos nyt kuitenkin jonkinlainen varjostava hellehattu on tarpeen, niin mitä ne vaihtoehdot sitten on? Stetson tyyppiset hatut on vähän liikaa, ja isoa hattua on hankala kuljettaa, jos sitä ei halua pitää jatkuvasti päässä.
kaikki lätsät ja lippikset sopii +40 ukolle. sitäpaitsi muiden mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.
Niinkauan kun laki ei kiellä saa käyttää lippistä jos haluaa.
Pitää mummutkin koripallotossuja, mulla oli sellaiset teininä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Käytän itse mustaa lippistä, jossa ei ole mitään merkintöjä tai mainoksia, ja lippa tietysti eteenpäin.
Tyhmintä olisi laittaa lippa taaksepäin ja sitten kädellä varjostaa auringon vuoksi silmiä... xD
Lippa taaksepäin näyttää laineelta myrskyssä, eikä se imartele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Menepäs kokeilemaan kuinka kivaa on tehdä esimerkiksi kattohommia ilman lippistä, jos joudut olemaan tuntikausia päivässä katse kohti aurinkoa. Lapsia ei voi kattohommiin laittaa.
Onko ap kattohommissa? Työvaatteet eivät useinkaan ole tyylikkäitä.
No ei työttömänkään "virka-asu" kovin tyylikäs ole🤭
Sellainen, että peittää hyvin kaljun eli mitään verkkokangasta. Muuten 40-vuotias mies ei lippalakkia käyttäisikään!
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen lippalakki ei sovi yhtään kenellekään. Ne on kammottavia kaikki.
Eikös edes klassinen Hankkija-lippis?
https://www.hankkija.fi/tyovaatteet-ja-suojaimet/paahineet-ja-otsalampu…
lippa sivulle tai taakse laitettuna :D
Hey - nyt en toivo yhtään kettuilua. ARka aihe - ajoin juuri hiukset pois - pakko kai totutella kaljuun.
Saa suositella kauppoja. Minulla on 1 hyvä samettikoppalakki, joka on tyylikäs, muut ovat vähän tylsiä pappa-hattuja. Lippiksiä toki on , mutta voi Luoja, että be ovat tylsiä.
Pitäisi löytää hyvä hattukauppa ja kesällä pidän huiveja. En todellakaan ole sinut kaljun kanssa. Sinkku vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, että peittää hyvin kaljun eli mitään verkkokangasta. Muuten 40-vuotias mies ei lippalakkia käyttäisikään!
Toteat vaan että elämä edessä, hiukset takana!
Ainoa tehokas keino kaljuuntumista vastaan taitavat olla hiustensiirrot erilaisten ihmevoiteiden sijasta.
Maastolakki sopii arkeen ja juhlaan.
Mulla on semmoinen punainen Trump-lippis ja koko xxxl.
Mitä tää lippisviha on? Sehän suojaan hyvin auringolta.
Samettihattu.