Sossu päätti edistää perheen yhdistymistä vähentämällä perheen yhdistymistä
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Sun ei olis tarvinnut mennä sinne tukiryhmään (tai mikä lie) oman itsesi vuoksi. Sun olisi tarvinnut mennä sinne todistaaksesi sossuille, että olet valmis noudattamaan heidän suosituksiaan, koska otat lastesi hyvinvoinnin vakavasti ja haluat pitää heidät luonasi. Mutta se juna meni jo.
Mä en ole mikään sossun marakatti, joka menee ja tekee kaiken mitä heidän läskipäihinsä mieleen juolahtaa, varsinkaan silloin kun edes mikään tilastotietokaan ei todista niistä suositelluista toimista olevan kovinkaan monelle mitään konkreettista hyötyä.
Mä otan siis lasteni ja ihan koko yhteiskunnan hyvinvoinnin vakavasti, kaiketi jäänyt työajoista tämmöinen periaate päälle, kun on ollut sellaisissa töissä missä on ollaan oikeasti jossain tulosvastuussakin ja sen myötä töiden hyödyllisyyttäkin on jouduttu miettimään niin tekijöiden kuin johtoportaikonkin osastoilla.
Sossullahan ei tulosvastuuta ole, joten rahankäyttökin on sitten sen mukaista.
Aika tiukan periaatteen ihminen olet, kun olit halukas antamaan lapsesi huostaan ennemmin kuin "nöyrtymään". :-o
Ei tää voi olla todellinen kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuten halunnut mittauttaa maksa-arvojasi? Kysyn, koska mä haluaisin ihan kiinnostuksesta, mutta kun se maksaa yksityisellä eikä ole perusteita teettää sitä julkisella!
Koska se on hyödytöntä.
Eihän! Puhtailla maksa-arvoilla sulla olisi ollut vahva argumentti sen puolesta, ettet ole alkoholisti, ja lapsiasi ei ehkä olisi edes viety sen yhden alkometrin lukeman vuoksi!
Kuten jo aiemmin sanoin, olen tarjonnut mahdollisuutta saada paljon tarkempaa dataa juomisestani kuin mitä maksa-arvoja pari kertaa kuukaudessa mittaamalla voidaan saada, mutta pohjatonta säkkiä heiluttava sossu on ollut yhteistyöhaluton.
Ootko siis ihan kaikilla elämän osa-alueilla näin kyvytön kompromisseihin?
Et näe sellaista hyötysuhdetta, että jos annat jossain (suhteellisen mitättömässä asiassa) piirun verran periksi, vastapuolikin seuraavaksi antaa?
Minua ei ole koskaan palkittu kompromisseista, päinvastoin kaikki käännetään aina tavalla tai toisella minua vastaan, eli kompromissien aika meni jo yhteistyökyvyttömän sossun vuoksi.
Ainoa taho jonka kanssa suostun enää mistään kompromisseista neuvottelemaan on hallinto-oikeuden tuomari, sossun kanssa ei voi mistään neuvotella koska ovat toistuvasti osoittaneet toimillaan olevansa todella epäluotettavia ja pahansuopia minua ja lapsiani kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä siihen mitään apua varsinaisesti tarvitse, mutta sellaisen avun saaminen olisi ollut mukavaa ja täten hyödyllistäkin, paljon fiksumpaa rahankäyttöä sossun osalta kuin mihin ne niitä rahoja nyt tunkee.
Mistä olet saanut sen vaikutelman, että juuri sinun tehtäväsi on optimoida sossun rahojen käyttö?
Näkisin että yhteisen rahan käytön optimointi on meidän kaikkien kansalaisten tehtävä, koska on tunnettu fakta että raha ja valta korruptoi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan palkittu kompromisseista, päinvastoin kaikki käännetään aina tavalla tai toisella minua vastaan, eli kompromissien aika meni jo yhteistyökyvyttömän sossun vuoksi.
Ainoa taho jonka kanssa suostun enää mistään kompromisseista neuvottelemaan on hallinto-oikeuden tuomari, sossun kanssa ei voi mistään neuvotella koska ovat toistuvasti osoittaneet toimillaan olevansa todella epäluotettavia ja pahansuopia minua ja lapsiani kohtaan.
Jos ei mitään muuta, niin se tässä ainakin on käynyt selväksi, ettei sossu ole AINOA yhteistyökyvytön. :D
Mihinkäs kompromisseihin sinä ehdit suostua, jotka käännettiin sinua vastaan? Niitä et muistaakseni tässä ketjussa ole maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Aika tiukan periaatteen ihminen olet, kun olit halukas antamaan lapsesi huostaan ennemmin kuin "nöyrtymään". :-o
Ei tää voi olla todellinen kirjoittaja.
En mä ole missään vaiheessa halunnut antaa lapsiani pois, päinvastoin.
Mikään asia ei täällä muutu koskaan parempaan, jos kaikki vaan kyykistelee ja nöyristelee valta-asemassa olevien edessä.
On eri asia "kyykistellä ja nöyristellä" ja ryhtyä ryhdikkäästi ja aktiivisesti todistamaan, että sossun mielikuva on väärä, todellisuudessa minulla on elämä hallinnassa ja lapsillani kotona kaikki hyvin. Yksi askel tässä todistamisessa olisi ollut suostua sossun ehdottamiin tuki- ja kontrollitoimiin tai edes osaan niistä. Ilmeisesti et suostunut mihinkään.
Noin toimimalla olisit asettanut perheenne yhtenäisyyden etusijalle. Nyt asetit etusijalle omat periaatteesi. Lapsiasi käy sääliksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mitään muuta, niin se tässä ainakin on käynyt selväksi, ettei sossu ole AINOA yhteistyökyvytön. :D
Mihinkäs kompromisseihin sinä ehdit suostua, jotka käännettiin sinua vastaan? Niitä et muistaakseni tässä ketjussa ole maininnut.
Olen esimerkiksi tyytynyt aivan liian vähäiseen yhdessäoloon koska sossu on niin halunnut meille tehtävän, vastaavasti en kuitenkaan ole suostunut puhumaan tästä lapsille muulla kuin sillä nimellä mitä tämä toimenpide on, eli vieraannuttamisena, en ole suostunut käyttämään termiä "erimielisyys" mitä sossu olisi halunnut minun käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen esimerkiksi tyytynyt aivan liian vähäiseen yhdessäoloon koska sossu on niin halunnut meille tehtävän, vastaavasti en kuitenkaan ole suostunut puhumaan tästä lapsille muulla kuin sillä nimellä mitä tämä toimenpide on, eli vieraannuttamisena, en ole suostunut käyttämään termiä "erimielisyys" mitä sossu olisi halunnut minun käyttävän.
Anteeksi, mutta mikä kompromissi tuo on, eli mikä todellinen toinen vaihtoehto sulla olisi ollut? Kaapata lapsesi ja karata metsään?
Vierailija kirjoitti:
On eri asia "kyykistellä ja nöyristellä" ja ryhtyä ryhdikkäästi ja aktiivisesti todistamaan, että sossun mielikuva on väärä, todellisuudessa minulla on elämä hallinnassa ja lapsillani kotona kaikki hyvin. Yksi askel tässä todistamisessa olisi ollut suostua sossun ehdottamiin tuki- ja kontrollitoimiin tai edes osaan niistä. Ilmeisesti et suostunut mihinkään.
Noin toimimalla olisit asettanut perheenne yhtenäisyyden etusijalle. Nyt asetit etusijalle omat periaatteesi. Lapsiasi käy sääliksi. :(
Sossulla on ollut kokoajan mahdollisuus selvittää haluamiaan asioita niinsanotusti aitiopaikalta seuraten, heille ei ole vaan tämä tarjous kelvannut koska ovat päättäneet käyttää saamansa rahat toisin, toimimattomiin keinoihin niitä törsäten.
Lapsilla olisi hyvä olla kotona, mutta sossun ego ei anna periksi millään, he eivät välitä lasteni hyvinvoinnista koska tärkeintä on "voittaa".
Tämän vuoksi he ovat niin yhteistyökyvyttömiä ja täysin välinpitämättömiä siitä minkälaisia vaikutuksia traumoineen näillä heidän toimenpiteillään on lapsiin.
Onko oma egosi antanut paljonkin periksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mikä kompromissi tuo on, eli mikä todellinen toinen vaihtoehto sulla olisi ollut? Kaapata lapsesi ja karata metsään?
Kostaa asiaan sotkeutuneille niin että veri ja suolenpätkät lentää.
Tätähän ne on toki toimillaan pyrkineetkin saada aikaiseksi, että murtuisin ja alkaisin edes tavaroita paiskomalla rähjäämään, sen takiahan nämä nyt sitten päättikin taas rajoittaa kokoajan hyvin sujuneita kotilomiakin uudestaan, kun oikeudenkäynti lähestyy ja konkreettista näyttöä mua vastaan on tasan yhden puhallutuksen verran.
Millä perusteella sossun pitäisi joustaa enemmän kuin sinun? Eikö ole ihan loogista, että sielläkin koetaan sinut joustamattomaksi ja tehdään se huomio, ettei egosi anna periksi?
Kaksi tahoa istuu poteroissaan uhriutumassa, ja tilanteen todelliset uhrit ovat lapsesi. :(
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ne on toki toimillaan pyrkineetkin saada aikaiseksi, että murtuisin ja alkaisin edes tavaroita paiskomalla rähjäämään, sen takiahan nämä nyt sitten päättikin taas rajoittaa kokoajan hyvin sujuneita kotilomiakin uudestaan, kun oikeudenkäynti lähestyy ja konkreettista näyttöä mua vastaan on tasan yhden puhallutuksen verran.
Olet mahdollisesti käsittänyt kompromissin määritelmän väärin.
Mutta ihan kiva, ettet sentään väkivaltaan sortunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko oma egosi antanut paljonkin periksi?
Kyllähän sitä alkuun oli hyvinkin ystävällinen, mutta hyvin äkkiä kävi selväksi, että sossun tapana onkin hymyillä ystävällisesti ja udella, ja sitten itse valikoida mitkä jutut kirjottaa raporttiinsa ja minkälaisessa muodossa.
Tämän vuoksihan ovat jopa aikoinaan paikallisesta kelasta tehdystä lasustakin jättäneet ilmoituksen kohteen kokonaan pois, ja kirjoittaneet kertomuksen sellaiseen muotoon, että vaikutelmaksi jääkin että olisin ilmoituksen tehnyt lasten äidistä enkä kelasta.
Kun sitten tästäkin asiasta jossain vaiheessa mainitsin ja sanoin että haluan sinne papruihin, että ilmoitus on tehty nimenomaan kelasta, niin sossu kirjoittikin sitten asian muotoon asiakas kiistää ilmoituksen tms.
Ne on niin yhteistyökyvyttömiä ja pahoja ihmisiä, ei semmoisten kanssa kannata antaa missään periksi, koska sitten saa olla aina antamassa kaikessa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sossun pitäisi joustaa enemmän kuin sinun? Eikö ole ihan loogista, että sielläkin koetaan sinut joustamattomaksi ja tehdään se huomio, ettei egosi anna periksi?
Kaksi tahoa istuu poteroissaan uhriutumassa, ja tilanteen todelliset uhrit ovat lapsesi. :(
Eihän sossun tarvitse joustaa, sossun tarvitsee ainoastaan myöntää toimineensa väärin ja aiheuttaneensa vakavaa haittaa lasteni psyykeelle ja kehitykselle.
Onneksi kohta tulee jo suullinen käsittely oikeudessa missä lapsetkin pääsee puhumaan, kovasti olisi sossu halunnut hoitaa tuonkin vaan kirjallisena, miksiköhän kun kerta ovat vain toimineet oikein ja hyvin...
Sinusta sossun ei olisi missään vaiheessa tarvinnut joustaa, ei esimerkiksi ryhtyä nimenomaan ainoisiin sinun kelpuuttamiisi toimiin kuten säännölliseen puhalluttamiseen ?
Ketjusta on syntynyt eri mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdollisesti käsittänyt kompromissin määritelmän väärin.
Mutta ihan kiva, ettet sentään väkivaltaan sortunut.
Kyllä mä ymmärrän mikä kompromissi on, ja myös sen tiedän, että määritelmällisesti siihen tarvitaan kaksi osapuolta.
Yksin sanellut pelisäännöt ja maalitolppien siirtelyt ei ole kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta sossun ei olisi missään vaiheessa tarvinnut joustaa, ei esimerkiksi ryhtyä nimenomaan ainoisiin sinun kelpuuttamiisi toimiin kuten säännölliseen puhalluttamiseen ?
Ketjusta on syntynyt eri mielikuva.
Niin, sehän olisi ollut nimenomaan kompromissi, ja tässä tapauksessahan he olisivat saaneet kerättyä nimenomaan tarkempaa dataa minusta kuin mitä itse ovat toivoneet, halvemmalla.
Yhteistyökyvytön sossu ei kuitenkaan tähän kompromissiin ole suostunut niin minkäs sille sitten voi.
Mistä olet saanut sen vaikutelman, että juuri sinun tehtäväsi on optimoida sossun rahojen käyttö?