Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin data paljastaa yllättävän ilmiön pakettiliikenteessä

Vierailija
21.09.2024 |

Kuluttajien välinen käytettyjen tavaroiden verkkokauppa on hurjassa kasvussa - viisinkertaistunut vuodessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy käytettyä tai osta. Ehkä uff villatakin voin ostaa. Voisin antaa hyväkuntoista kirjaa tai muuta, jos taloyhtiön alueella olisi paikka johon jättää. 

Vierailija
2/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset myy omaisuuttaan, että saa laskunsa maksettua. Kansa köyhtyy entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma tyttäreni käy jatkuvasti kauppaa tisessä

Vierailija
4/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut kätevämpiä tappja siihen. Esim. Vinted. Kiva kun ei tarvi itse miettiä postikuluja ja juosta punnitsemassa paketteja. Helpottaa postin kautta myymistä.

Vierailija
5/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa ostaa sieltä mistä halvimmalla saa

Vierailija
6/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ulkomailta :)

Vierailija
7/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temuttajat!

Itse kyllä suosin liikkeitä missä hinnat eivät ole näkyvissä. Niissä käy ne joille hinta ei ole ykköskriteeri

Vierailija
8/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin kulku nopeutunut, tiistaina tilasin auton varaosia Virosta, paketti tuli jo perjantaina.  Motonetin hintoihin verrattuna säästöä tällä kertaa 86€.  Itse asensin eilen paikoilleen, korjaamolla olisi ollut 1,5 tunnin homma.  Itsellä meni tuplat, eli tienasin 45€/h

Vierailija
9/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myy käytettyä tai osta. Ehkä uff villatakin voin ostaa. Voisin antaa hyväkuntoista kirjaa tai muuta, jos taloyhtiön alueella olisi paikka johon jättää. 

Minä ostan ja kiitos sinulle kun valtio saa alveja, josta me muutkin hyödymme 🤗. 

Vierailija
10/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin kulku nopeutunut, tiistaina tilasin auton varaosia Virosta, paketti tuli jo perjantaina.  Motonetin hintoihin verrattuna säästöä tällä kertaa 86€.  Itse asensin eilen paikoilleen, korjaamolla olisi ollut 1,5 tunnin homma.  Itsellä meni tuplat, eli tienasin 45€/h

Tilaan paljon ulkomailta. Esim nyt on jo kaikki joululahjat tilattu. Puola ja Tsekki ovat erittäin halpoja maita. Pari vuotta sitten tilattiin Virosta aidat, jotka he toivat perille. Firmalla on suomessa alihankkija ja hinnat olivat pilvessa. Lisäksi maksoin laskun suoraan Viroon ja heidän alveilla. 

Vierailija
11/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisten kirpputorien aika on ohi, myöskin piha- ja peräkärry kirppiksiä on paljon vähemmän. Aatelkaas että ihmiset ei enää tapaa toisiaan juuri lainkaan fyysisesti

Vierailija
12/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaiken käytettynä. 590 euron työttömyyskorvauksella ei kaupasta uutta osteta ja ikääkin liikaa kun jo teini-iän ohittanut ei kelpaa työmarkkinoille 40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme