Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiertääkö Jehovan todistajat enää ovelta ovelle juttelemassa?

Vierailija
18.08.2022 |

Vai olenko vaan jotenkin onnistunut välttymään niiltä jo monen vuoden ajan? Muistan vielä hyvin, kuinka meidän perheen ovella kävi jehovalaisia riesaksi asti kun olin lapsi. Nykyään joku tuo postiluukusta joskus harvoin kutsun niiden konventtiin, muttei soita ovikelloa samalla. Siitä on varmaan yli 10 vuotta aikaa kun joku niistä o soittanut ovikelloa niin että olen ollut kotona ja päässyt avaamaan.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi, erehdyin avaamaan oven ja kaksi jehova miestä alkoi höpötyksensä. Ahdistun näistä, olen kieltänyt tulemasta ja taas tullaan. En avaa enää ovea kuin tutuille jotka ilmoittavat tulostaan. Koti on mielestäni turvapaikka, ainakin minulle, tämä on kotirauhan rikkomista. Älkää tulko!!!

Vierailija
142/143 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt.

Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävi, erehdyin avaamaan oven ja kaksi jehova miestä alkoi höpötyksensä. Ahdistun näistä, olen kieltänyt tulemasta ja taas tullaan. En avaa enää ovea kuin tutuille jotka ilmoittavat tulostaan. Koti on mielestäni turvapaikka, ainakin minulle, tämä on kotirauhan rikkomista. Älkää tulko!!!

Aika harvoin heitä nykyisin käy, mutta aina olen vaihtanut heidän kanssaan muutaman ystävällisen sanan ja käännyttänyt ovelta. Uhrejahan he ovat, turha näille oville kolkuttaville on kiukutella.

Viime kesänä taisivat käydä kerran kutsumassa valtakunnansaliinsa kuuntelemaan, mutta edellisestä käynnistä on jo vuosia.