Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertääkö Jehovan todistajat enää ovelta ovelle juttelemassa?

Vierailija
18.08.2022 |

Vai olenko vaan jotenkin onnistunut välttymään niiltä jo monen vuoden ajan? Muistan vielä hyvin, kuinka meidän perheen ovella kävi jehovalaisia riesaksi asti kun olin lapsi. Nykyään joku tuo postiluukusta joskus harvoin kutsun niiden konventtiin, muttei soita ovikelloa samalla. Siitä on varmaan yli 10 vuotta aikaa kun joku niistä o soittanut ovikelloa niin että olen ollut kotona ja päässyt avaamaan.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemassa   :)

Vierailija
2/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ettei sellaista harhaoppia levitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole luopuneet siitä, mutta sen lisäksi trollitehtaat levittävät sanaa Babylonin kaikilla kielillä.

Vierailija
4/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät kyllä, kuka olet ja missä asut. Monella loppuvat nämä käynnit.

Vierailija
5/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole käyneet korona-aikaan. Soittelevat puhelimella ja kirjoittavat kirjeitä.

Vierailija
6/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kävivät, mutta kun korona alkoi niin eipä ole näkynyt. Onneksi! Sillointällöin jotain lehtisiä tippuu postiluukusta, mutta ne voi laittaa suoraan roskiin.

Vierailija
7/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkyny eikä kuulunu vuosiin ... johtuen koronasta ja kukaties vaikka olisivat lopettaneetkin ovilla ravaamisen ...

Vierailija
8/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan uusi Jeesus syntynyt kaikessa hiljaisuudessa?

Vierailija
9/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vuosiin näkynyt. Nykyisin kaupungeissa kerrostalojen alaovissa on ovikoodit niin yleisiä, että eivät edes pääse porraskäytäviin.

Vierailija
10/143 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan tosiaan siirtyivät puhelimitse ja kirjeitse saarnaamiseen. Minulla on jehovan todistaja -sukulaisia, ja viimeksi kun soiteltiin niin kertoi että alkavat taas pikkuhiljaa ihan oville palailemaan. Joten eiköhän heitä taas ala näkymään..

Vierailija
11/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkoi ovikellon soittelu. Korona siis ohi. Merkkaavat kynällä oven saranapuolelle merkkejään toisilleen. Tarkistakaapa ovenne.

Vierailija
12/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne saa kiellettyä? En todellakaan halua niitä ovelleni enkä niitä ylimakeita satukertomuslehtisiä postiini.

Vierailija
13/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat törkeitä kun tunkevat kutsumatta häiritsemään ihmisten koteihin. Missä käytöstavat?

Vierailija
14/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ne saa kiellettyä? En todellakaan halua niitä ovelleni enkä niitä ylimakeita satukertomuslehtisiä postiini.

Miten niin? Niissä on hienot kannet!

Vierailija
15/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua niellä heidän nielemäänsä valetta. Jättäkää ihmiset rauhaan ja pysykää pois oveltani.

Vierailija
16/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ovi koodeja kerostaloihin. Helsinki 94 Ostoskeskuksen Yhdellä sisään tuloaukolla ovat sivussa. Jossa telineessä heidän lehtiä. Eivät lähesty. Ihmiset saavat ihan itse lähestyä heihin.

Vierailija
17/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua niellä heidän nielemäänsä valetta. Jättäkää ihmiset rauhaan ja pysykää pois oveltani.

Jos tunet häiritsevät sinua,soitamalla ovikelloa? Päämajan yhteystiedot löytyy netistä.Soitat sinne tai laitat sähkö postia. Ilmoitat osoiteen mihin ei saa tulla soitaa ovikelloa.Toimii minä tein vuosia sitten niin ja olen sannut olla asiasta rauhassa.Kerrostalo asukaana.Itä Helsinki.

Vierailija
18/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävivät viikonloppuna pimputtelemassa! Ihan ystävällisiä olivat ja lähtivät ilman sen suurempaa tuputtamista kun sanoin ei kiitos.

Vierailija
19/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vuosiin näkynyt. Nykyisin kaupungeissa kerrostalojen alaovissa on ovikoodit niin yleisiä, että eivät edes pääse porraskäytäviin.

Meidän kerrostalossa heitä kävi (ennen koronaa) ovikoodista huolimatta, jota ihmettelin itsekseni, miten pääsevät rappukäytävään. Tuli jälkikäteen mieleen miksen kysynyt. Ehkäpä enkelit avasivat heille oven, nehän auttavat heitä saarnaamistyössä, näin olen lukenut joskus heidän verkkosivustoltaan.

Vierailija
20/143 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ovi koodeja kerostaloihin. Helsinki 94 Ostoskeskuksen Yhdellä sisään tuloaukolla ovat sivussa. Jossa telineessä heidän lehtiä. Eivät lähesty. Ihmiset saavat ihan itse lähestyä heihin.

Hesan ulkopuolella niiden meno on aivan toista. Taas alkoi ovilla kiertely kun koronarajoitus poistui. Meidän ovella käyty jo kaksi kertaa tänä syksynä. En halua nähdä niitä enkä keskustella kun ovat niin päällekäyviä, hyökkääviä ja röyhkeitä. Ei niillä ole mitään käytöstapoja kun tulevat huutamaan toisen kotiovelle. Hävetkää jehovat jos osaatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän