Mies kertoi, että soittelee yhdelle naiselle..
Kaksi kertaa viikossa velvollisuudentunteesta, vaikka kokee sen kiusalliseksi. Ei kehtaa lopettaakaan, vaikka nainen kyllästyttää häntä korvista ulos.
Ollaan yksissä jo kauan, mut toi hieman jälkeenjäänyt nainen säälittää..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, Ap. Mulla oli muuten sama, muuta oltiin ihan oikeasti aviossa. Erosta nyt jo muutama vuosi. Mies asuu yhdessä sen kanssa, jolle soitteli.
Lollista
No mies halusi takaisin ja ei kehtaa lopettaa tuota velvoitepuhelua mt potilaalle. Oon aina kuulolla ja onhan se aika säälittävää"keskustelua".
Ei ole pelkoa että tätä naista haluaisi edes tavata. Haukkuu minulle tuon tuosta kun ei eroon pääse. :(
Ollaan siis kihloissa ja hääpv kin päätetty jo. Mazeltov 😘
Nojuu tää tästä vaan tiedoks näille naisil jotka kuvittelee olevansa jotain toisia naisia, ovatkin kuulolla langan päässä ykkösnaiselle.. et onhan se aikamoista ja viidykettä meille molemmille tavallaa
Miehet keksivät kaikenlaisia selityksiä. Ehkä tykkää soitella naisen kanssa tai nainen yksinäinen. Mukava jutella. Mutta pakko löytää joku selitys, ettei vaimo ihmettele. Mies ei ole kyllästynyt yhtään tai sitten on kyllästynyt muttei ei uskalla lopettaa yheydenpitoa, pelottaa.
Exällä oli myös tällainen ns kehariystävä. Nyt hän on naimisissa tämän akateemisen *keharin* kanssa.
Joo son nÄhnyt glenn close filmin
Vierailija kirjoitti:
Kohta sulla ei ole kyseistä miestä.
Anna jatkaa yhteydenpitoa.
Hän jo tekee lähtöä.
Ei mies välttämättä lähde. Mutta jotkut miehet tykkäävät viihdepuhelimista eli joku nainen langan päässä.
Naureskelette miehen kanssa yhdessä mielenterveyspotilaalle? Aika inhottavilta kuulostatte. Jos miehesi ei halua olla naisen kanssa yhteyksissä, ni olisi suoraselkäistä sanoa se suoraan.
Soittelee varmaan yhdelle naiselle, ehdonalaisvalvojalle :D
Jos kyseessä olis oikeasti joku jälkeenjäänyt tai tosi reppana tapaus, niin voisin ymmärtää, että mies vastaisi hänen puheluihinsa tai viesteihinsä, mutta ei varmasti itse soittaisi, eikä missään nimessä noin usein. Ainoastaan jos kyseessä olisi sisko, serkku tai lapsuudenystävä.
Jos nainen on normaali, niin hän voisi olla hyvä ystävä tai sitten kyseessä on sivusuhde. Tuntuisi, että hän yrittäisi sivusuhteen piilottaa edes vähän paremmin, ellei ole patologinen valehtelija. Ystävyyttä ei tarvitse piilottaa tai selitellä, ellei ap ole mustasukkainen.
Mutta tämä on varmaan provo. Miksi ap kirjoittaisi tänne koko asiasta, jos tuo olisi totta ja hän uskoisi selityksen, kuten väittää?
Nojoo mennään nukkuun kullan kanssa joten toodleloo heiluvillen..
😚
Elkää olko nii perin kitkerii
Kuulostatte melkein silt keharilt
Piisnluv
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli myös tällainen ns kehariystävä. Nyt hän on naimisissa tämän akateemisen *keharin* kanssa.
😂😂😂
Päätä nyt onko se nainen kehitysvammainen vai mielenterveyspotilas.
Todella inhottavaa ja ilkeää, että yhdessä nauratte kehitysvammaiselle mielenterveyspotilaalle!
On se kyl nii ihana! Kuuma hot tub oli tuolla bubbleilla oottamassa ja lasi kuoharia.. ny vauvis kii, ku kultu kutsuu.
Hih
😘😘😘
Naattikaa tekin vauvisjuorujenne parissa 😂😂😂
Enjoy, my love! Yes, we go now! 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Oon kuulolla aina. Säälittää kyllä se herkkäuskoinen hieman naiivi ja yksinkertainen muija. Ei kehtaa sanoa et tää oli ny täsä ja moikkulii.
No, kyllä kuulostat itse lökäpöksyltä, joka ei osaa ilmaista, että kiitos ei. Sinua imartelee se naiivi yksinkertainen. Minä muuten luulet itse olevasi?
Kovinkin älykäs ja ryhdikäs?
Kyllä voi empatian takia olla yhteyksissä, mutta jos säälistä, niin eiköhän se sinun säälimäsi henkilö sano sinulle mieluummin heipat.
Jotenkin raukkismaista toimintaa tuo yhteydenpito ja toisen haukkuminen. Anna mieluummin olla.
Jos tuo itsetuntoasi kovin ylentää, niin Tosi alhaalla leijut.
Kohta sulla ei ole kyseistä miestä.
Anna jatkaa yhteydenpitoa.
Hän jo tekee lähtöä.