FLOWn kävijöitä paikalla, mitä piditte?
Tosi paljon järjestäjät hehkuttavat somessa, oliko oikeasti kaikki niin upeaa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Paskaa ruokaa
Kallista ruoka oli ainakin. Ihan hyviä oli ne annokset jotka ostin. Aivan liikaa ihmisiä. Järjetön määrä.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa ruokaa
Ai?
Ainoa syy käydä suomessa enää. Hauskaa oli ja huomenna lento takaisin, onneksi.
Kyllä ei ole ihmisen hyvä olla festivaaleilla. En ollut.
Luisunut poliittiseksi ja asenteelliseksi vaatenäyttelyksi. Ennen siellä oli kaikille jotain, nyt tarjonta on kaventunut. Kävin vuosikausia musiikin takia, nyt ei enää kiinnosta. Paikka on upea ja mulle stadilaisena tärkeä, mutta kaikki loppuu aikanaan.
Ihan kiva muuten, mutta väkimäärän hallinta ei täysin onnistunut festarien järjestäjiltä. Ruokaa sai ja vessaan pääsi, mutta rannekejono oli älytön eikä loppuillasta meinannut päästä enää kävelemään eteenpäin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva muuten, mutta väkimäärän hallinta ei täysin onnistunut festarien järjestäjiltä. Ruokaa sai ja vessaan pääsi, mutta rannekejono oli älytön eikä loppuillasta meinannut päästä enää kävelemään eteenpäin alueella.
Joo meinas tulla paniikkikohtaus
Mä kyllä nautin. Mun eka kerta elämässä millään festareilla ja olen 48-vuotias. :D Jäin leskeksi vuosi sitten ja päätin että en voi vaan erakoitua kotiini, masennun. Flowit on vain pari km mun kotoa joten päätin mennä sinne. Tuntui tosi hyvältä ja kivalta olla osana jotain yhteistä kokemusta muiden kanssa pitkästä aikaa. Ruoka oli hyvää ja juomia sai ja vessaankin pääsi. Tungosta toki oli mutta sitä osasin odottaa, ei se haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Luisunut poliittiseksi ja asenteelliseksi vaatenäyttelyksi. Ennen siellä oli kaikille jotain, nyt tarjonta on kaventunut. Kävin vuosikausia musiikin takia, nyt ei enää kiinnosta. Paikka on upea ja mulle stadilaisena tärkeä, mutta kaikki loppuu aikanaan.
Sama Tuskan kanssa. Bändit alkaa olemaan sellaista, että ikäjakauma on vanhus painotteista. Ei voi lippua ostaa valmiiksi ennenkuin tietää esiintyjät.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan liikaa porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Esiintyjät oli hyviä, samoin pöperöt, mutta voi luoja niitä hintoja! Eipä tullut ainakaan juotua liikaa, kun pieni lonkerotölkkikin maksoi 9,90 (muista tuotteista puhumattakaan!) 😵💫
Lisäksi jonot oli joka paikkaan ihan hirveät, ja suurin osa festariporukasta oli joko kalliohipstereitä, tai sitten näitä muita "olen niin hirveän taiteellinen ja erikoinen ja te muut olette umpitylsiä maan matosia."
En tiedä pidetäänkö tota festaria enää, mutta vaikka pidettäisiin, tuskin menisin.
Vierailija kirjoitti:
Esiintyjät oli hyviä, samoin pöperöt, mutta voi luoja niitä hintoja! Eipä tullut ainakaan juotua liikaa, kun pieni lonkerotölkkikin maksoi 9,90 (muista tuotteista puhumattakaan!) 😵💫
Lisäksi jonot oli joka paikkaan ihan hirveät, ja suurin osa festariporukasta oli joko kalliohipstereitä, tai sitten näitä muita "olen niin hirveän taiteellinen ja erikoinen ja te muut olette umpitylsiä maan matosia."
En tiedä pidetäänkö tota festaria enää, mutta vaikka pidettäisiin, tuskin menisin.
Tottakai pidetään
Flow on passe. Ei sille mitään voi. Siellä käy jotkut Aitolehdet, Ernat, Didemit ja muut wt:t. Kukaan oikeasti tyylikäs ei. Ei voi mitään.
Sideways on kiinnostavampi nykyään
Mahtavat festarit, ei pahemmin persulisijoita... tuskin edes niitä jotka tässäkin ketjussa persulisee.
Vierailija kirjoitti:
Sideways on kiinnostavampi nykyään
Keitä artisteja siellä tänä vuonna esiintyi?
Paskaa ruokaa