Teetkö ruokaa
Kommentit (32)
Töihin saatan ostaa eineksiä itselleni evääksi, jos lapset ovat syöneet kaiken tekemäni kotiruoan. Sitä kun on tosi vaikea ennustaa, paljonko syövät.
Ei kai täällä kukaan mitään eineksiä syö, muutenkin ollaan täydellisiä kaikin puolin.
Valmisruoka tulee kotiin toimituksella arkisin. Kun olin pari viikkoa työkokeilussa niin tein itse ruokani.
Eineksiä tulee ostettu 3-4 kertaa kuukaudessa. Yleensä pakastepizza tai valmissalaatti.
Hassu kysymys, tietenkin teen ruokaa. Minä tykkään ruuanlaitosta kuten miehenikin. Useimmiten on niin, että mies tekee alkupalan ja minä pääruuan. Tai tehdään yhdessä kuten eilen lounaalla, kun oli kasvissosekeittoa. Mies kuori ja pilkkoi, minä keitin, maustoin ja soseutin.
Teen itse, käytän välillä eineksiä tai tilaan Woltin kautta. Kaikki käy. Suosin myös pien- ja lähituottajia, joilta saa erinomaista laatua ja monenlaisia , kivoja ateriaratkaisuja esim. ranskalainen brunssi.
Eilen paistoin uunissa kanan rintapaloja 1.6kg laatikossa, syön noita koko viikon riisin kera.
EN ! Jos ruokavieraita mennään lounaalle tai päiväliselle ja nautitan hyvästä seurasta!
Vierailija kirjoitti:
Voin mä tehdä. Mitä saisi olla?
Osaan tehdä kaiken reseptin mukaan.
Anna resepti ja aineet. Varmasti onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Teen. Koiralle kanssa.
Koira syö samaa ruokaa kun itsekkin.
eri
Oon pyrkinyt tekemään mahdollisimman paljon itse mutta nyt tänä kesänä on tullut vietettyä niin vähän aikaa kotona, että on lipsuttu pääosin valmisaterioiden puolelle. Harmittaa ja pitäisi tsempata asian kanssa nyt.
Eineksiäkö tarkoitat ? En osta.