Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Tyhjätasku marisija puhuu romahtavasta lännestä vaikka varat ei riitä menolippuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.
M29
Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.
En ole ajatellut olevani "jätettä". On yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ, kavereita, harrastuksia. Naisia ei vaan ole ollut koskaan.
M29
Mikset kokeile Millionairematch:ia? Jenkki naisia kiinnostaa koulutettu skandinaavi. Saisit tasa-arvoisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.
M29
Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.
En ole ajatellut olevani "jätettä". On yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ, kavereita, harrastuksia. Naisia ei vaan ole ollut koskaan.
M29
Hyvä, sinulla on itsetunto tallessa. Nyt vain sitten peilin eteen ja katsomaan ulkonäköasiat kuntoon. Sali (varaa personal traineriin?), ruokavalio, hiukset (mahdollinen hiustensiirto/aitohiusperuukki), vaatteet yksinkertaiset ja tyylikkäät, hampaat ja iho kuntoon (mahdollisesti valkaisu hampaille ja kosmetologilla kulmakarvat ym. kondikseen).
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.
Väitätkö Tinder-matcia deittailudataksi? Naurettavaa. Tiedätkö edes mikä on deitti?
Miksi huomioit vain osan tuosta datasta, mutta et sitä osaa, mitä data Tinderin miehistä paljastaa, eli että epätoivoiset tykkää kaikista? Se tuon aineiston ja ajattelusi vääristää.
Tinderissä on häviävän pieni osa ihmisistä, näistä suurempi osa miehiä. Jo lähtökohdiltaan tuollainen ympäristö poikkeaa tosielämästä.
Eikä sitä siksi todellakaan voi yleistää tosielämään, jossa suurin osa ihmisistä on.
Vinkuti vinkuti. Joko ap ilmoittauduit kansalaisopiston espanjan kurssille (esìm.). Se on täynnä oikeita naisia.
Vai hakkaatko edelleen Tinderiä, jossa on epätoivoisimmat miehet ja muutama sekopää nainen, noin 100:1.
Vierailija kirjoitti:
Vinkuti vinkuti. Joko ap ilmoittauduit kansalaisopiston espanjan kurssille (esìm.). Se on täynnä oikeita naisia.
Vai hakkaatko edelleen Tinderiä, jossa on epätoivoisimmat miehet ja muutama sekopää nainen, noin 100:1.
Taas näitä kansalaisopisto/harrastushulluja. Mitään parinvalintakoneita nuo eivät ole. Suurin osa vanhoja naimisissa olevia naisia, jotka ovat matkustamassa Lanzarotelle.
Kyllä ne teidän "deittidatat" on nimenomaan incel-teorioita.
Jotenkin vaikea uskoa tuota jos siis olet oikeasti komea. Itse olen korkeintaan vain vähän keskiverto kaduntallaajaa komeampi, muutamaa vuotta nuorempi ja yllättävän paljon tulee kuitenkin Tinderissä matcheja. Vain pari hassua kertaa on treffikutsusta kieltäydytty kun olen pyytänyt. Ainoa mikä voisi olla olisi se biotekstissäsi olisi jotain todella pahasti pielessä mutta ulosantisi perusteella en oikeen usko siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea uskoa tuota jos siis olet oikeasti komea. Itse olen korkeintaan vain vähän keskiverto kaduntallaajaa komeampi, muutamaa vuotta nuorempi ja yllättävän paljon tulee kuitenkin Tinderissä matcheja. Vain pari hassua kertaa on treffikutsusta kieltäydytty kun olen pyytänyt. Ainoa mikä voisi olla olisi se biotekstissäsi olisi jotain todella pahasti pielessä mutta ulosantisi perusteella en oikeen usko siihen.
Jos saat jatkuvasti Tinderissä deittejä, niin et ole keskiverto. Etkä vanha mies (+27-vuotias).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne deittidatat on ihan julkisia Tinderin datoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä kansalaisopisto/harrastushulluja. Mitään parinvalintakoneita nuo eivät ole. Suurin osa vanhoja naimisissa olevia naisia, jotka ovat matkustamassa Lanzarotelle.
Avoimen kk:n luennot/ taidenäyttelyt/ museot/ teatteri/ konsertit/ työelämä.
Naiset harrastavat, sinä svaippaat Tinderiä.
Et huoli neuvoa tulla ulos luolastasi ja tavata ennakkoluulottomasti ja epätoivolle haisematta eläviä ihmisiä ilman taka-ajatuksia, laajentaa suhdeverkostoasi, sivistystäsi ja vuorovaikutustaitojasi ja kenties tutustua johonkuhun, joka tutustuttaa sinut tyttäreensä/työkaveriinsa jne.
Pysy kotonas, sinähän pelkäät ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.
Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.
Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.
Jokainen saa toki hakea kumppania ihan millä spekseillä haluaa, ei se siitä kiinni ole. Mutta turha sitten vinkua ettei sitä kumppania saa. Kukaan täysjärknen 20 v nainen ei ota noin vanhaa epätoivoista i n c e l l i ä. Tässähän on vaan opastettu ,miten AP helpolla keinolla parantaa mahdollisuuksia jollekin kelvata. Kun ei tuohon ikään ole paljon nuoremmille kelvannut , ei tule myöhemminkään kelpaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne deittidatat on ihan julkisia Tinderin datoja.
Ethän sinä osaa edes lukea. Et sitten ole ainakaan korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.
Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.
Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.
Jokainen saa toki hakea kumppania ihan millä spekseillä haluaa, ei se siitä kiinni ole. Mutta turha sitten vinkua ettei sitä kumppania saa. Kukaan täysjärknen 20 v nainen ei ota noin vanhaa epätoivoista i n c e l l i ä. Tässähän on vaan opastettu ,miten AP helpolla keinolla parantaa mahdollisuuksia jollekin kelvata. Kun ei tuohon ikään ole paljon nuoremmille kelvannut , ei tule myöhemminkään kelpaamaan.
Miksi ajattelet, että 30-vuotiaalle naiselle kelpaa paremmin? Onko ulkonäkövaatimukset mielestäsi laskeneet tuossa vaiheessa tuon ikäisillä naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saat jatkuvasti Tinderissä deittejä, niin et ole keskiverto. Etkä vanha mies (+27-vuotias).
No, hyvin harvoin itseäni on kehuttu komeaksi julkisilla paikoilla ja harvemmin naiset tulevat oma-aloitteisesti iskemään joten tuskin olen juurikaan keskiverron yläpuolella. Tosin jos se 50v kaljamahainen Pera on oikeasti olevinaan se "keskiverto mies" niin korkeintaan ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimen kk:n luennot/ taidenäyttelyt/ museot/ teatteri/ konsertit/ työelämä.
Naiset harrastavat, sinä svaippaat Tinderiä.
Et huoli neuvoa tulla ulos luolastasi ja tavata ennakkoluulottomasti ja epätoivolle haisematta eläviä ihmisiä ilman taka-ajatuksia, laajentaa suhdeverkostoasi, sivistystäsi ja vuorovaikutustaitojasi ja kenties tutustua johonkuhun, joka tutustuttaa sinut tyttäreensä/työkaveriinsa jne.
Pysy kotonas, sinähän pelkäät ihmisiä.
No niin, taidenäyttelynainen. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hyvin harvoin itseäni on kehuttu komeaksi julkisilla paikoilla ja harvemmin naiset tulevat oma-aloitteisesti iskemään joten tuskin olen juurikaan keskiverron yläpuolella. Tosin jos se 50v kaljamahainen Pera on oikeasti olevinaan se "keskiverto mies" niin korkeintaan ehkä sitten.
Taas mieheksi tekeytynyt nainen. Meinasitko vielä saarnata, miten naisessa merkityksellistä on se, mitä hänen sydämestään löytyy, eikä ulkokuoresta?
Vierailija kirjoitti:
AP:lle.
Se nyt on vaan silleen että nykyään on tosi vaikeaa löytää tarpeeksi tasokkaita naisia, ja jotka on ihan oikeesti sitä ns vaimomatskua. Ei mitä tahansa kannata ottaa riesaksi. Elätettäviä, voimaantuneita, pää pilvissä kulkijoita ja nalkuttavia feministejä on tarjolla liiaksi, mutta kuka nyt semmoisen haluaa? Niinpä.
Otetaas takasin. Nainen ei saa luoda uraa eikä pyytää mieheltään rahaa pysyäkseen kotona. Millaista naista oikeen haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mieheksi tekeytynyt nainen. Meinasitko vielä saarnata, miten naisessa merkityksellistä on se, mitä hänen sydämestään löytyy, eikä ulkokuoresta?
Olen kyllä mies mutta hyvä yritys. Tiedän muitakin suht vaatimattoman näköisiä jotka saavat kyllä Tinderistä seuraa joten ellet asu jossain peräpöndelässä niin pitäisi oikeasti saada niitä matcheja ihan ok näköisenä.
M29