Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi

Vierailija
14.08.2022 |

Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.

Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.

Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.

Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.

Kommentit (421)

Vierailija
121/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.

Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.

Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).

Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.

Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.

Sen takia netti on pullollaan videoita ja valtavaa bisnestä aiheesta: "kuinka rikastua, olla vapaa ja saada kauniita nuoria naisia sänkyyn ilman monogamiaa"

Vierailija
122/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.

Kyllä se vaan selvästi tekee liian kipeätä myöntää että vika on itsessä eikä systeemissä, kulttuurissa, yhteiskunnassa, naisissa, muissa miehissä, tinderissä tms. Minä ja kaverini ollaan kaikki maailman tavallisimpia pulliaisia, ja kaikki ollaan päästy useille, useille tindertreffeille (osa käyttänyt jtn badoota tms.) ja lopulta kaikki ihan naimisiinkin on menty. Mä olen oikeastaan viemä poikkeusruma, olen 168cm pitkä, kaljuuntuminen hyvin nuorena ja jalassa on vamma mikä aiheuttaa omituista kävelyä. Silti tuli nainen. Syy lienee se että olen perusfiksu ja en suhtautunut kumppanin etsintään noin pakkomielteisesti ja typerästi kuin sinä. Sori, mutta vika tosiaankin on sussa. Älä yleistä omia epäonnistumisia muihin miehiin, me pärjätään ihan hyvin.

Toivottavasti joku ei oikeasti niele tätä. Tää on jonkun naisen kirjoittama ns. false flag -postaus. Keksitty onnistumistarina kun ei mitään oikeitakaan argumentteja ole.

"Oma syy" on melkein aina typerä ja mustavalkoinen tapa nähdä asioita. Ei yksinäisyys ole mikään "oma syy". Eikä pariutuminen välttämättä mitään oman erinomaisuuden tuotosta. Sattuma on sattumaa. Sitä joko kohtaa itselleen sopivan kumppanin tai ei kohtaa. Vaikka tarinasi olisikin totta, ei se todista mitään todeksi tai vääräksi. Rumalla 160cm miehellä on ihan oikeasti paskat mahdollisuudet Tinderissä, mutta jos siinä onnistuit niin hienoa, vähän kuin olisit lotossa voittanut. Ei se silti tarkoita että lotossa olisi helppoa voittaa. 

No sitten mulla on käynyt se lottovoittoon verrattava tuuri useita kertoja, koska suhteita on tosiaan ollut enemmän kuin tämä loppuelämän kumppani. Eniten naisseikkailuja kavereistani on ollut kahdella niin ikään lyhyellä miehellä, ovat tosin muuten ihan komeita. Mutta älä viitsi jauha pskaa. Sinäkin onnistuisit jos muuttaisit asennettasi. Kliseistä mutta totta. Totuus sattuu, onhan se helpompi syyttää kaikkea muuta kuin omaa itseään. Voi toki olla että olet vaan sillä tavoin epämiellyttävä tapaus että et pysty muuttamaan persoonaasi paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista

Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.

Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.

Tässähän se syy sinkkuuteen tulikin. Oot konservatiivinen menneiden aikojen pieru. Ulkonäkö, pituus ja raha ei merkitse mitään kun on tyhjää täynnä. Ja tottakai olet 50-60v naisten mielestä kuin nuori Tom Cruise.

Vierailija
124/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden parin, jossa mies on 31-vuotias ja nainen 25. Hyvä ystäväpariskunta.

Vierailija
125/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.

Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.

Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).

Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.

Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.

Ja sitten ihmettelet,että miksi et saa edes mätsejä Tinderissä. Waude, on se kummajirru,kun naiset eivät halua olla sinun jämäpalojasi?!?!? Outoa.

Vierailija
126/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.

Kyllä se vaan selvästi tekee liian kipeätä myöntää että vika on itsessä eikä systeemissä, kulttuurissa, yhteiskunnassa, naisissa, muissa miehissä, tinderissä tms. Minä ja kaverini ollaan kaikki maailman tavallisimpia pulliaisia, ja kaikki ollaan päästy useille, useille tindertreffeille (osa käyttänyt jtn badoota tms.) ja lopulta kaikki ihan naimisiinkin on menty. Mä olen oikeastaan viemä poikkeusruma, olen 168cm pitkä, kaljuuntuminen hyvin nuorena ja jalassa on vamma mikä aiheuttaa omituista kävelyä. Silti tuli nainen. Syy lienee se että olen perusfiksu ja en suhtautunut kumppanin etsintään noin pakkomielteisesti ja typerästi kuin sinä. Sori, mutta vika tosiaankin on sussa. Älä yleistä omia epäonnistumisia muihin miehiin, me pärjätään ihan hyvin.

Toivottavasti joku ei oikeasti niele tätä. Tää on jonkun naisen kirjoittama ns. false flag -postaus. Keksitty onnistumistarina kun ei mitään oikeitakaan argumentteja ole.

"Oma syy" on melkein aina typerä ja mustavalkoinen tapa nähdä asioita. Ei yksinäisyys ole mikään "oma syy". Eikä pariutuminen välttämättä mitään oman erinomaisuuden tuotosta. Sattuma on sattumaa. Sitä joko kohtaa itselleen sopivan kumppanin tai ei kohtaa. Vaikka tarinasi olisikin totta, ei se todista mitään todeksi tai vääräksi. Rumalla 160cm miehellä on ihan oikeasti paskat mahdollisuudet Tinderissä, mutta jos siinä onnistuit niin hienoa, vähän kuin olisit lotossa voittanut. Ei se silti tarkoita että lotossa olisi helppoa voittaa. 

No sitten mulla on käynyt se lottovoittoon verrattava tuuri useita kertoja, koska suhteita on tosiaan ollut enemmän kuin tämä loppuelämän kumppani. Eniten naisseikkailuja kavereistani on ollut kahdella niin ikään lyhyellä miehellä, ovat tosin muuten ihan komeita. Mutta älä viitsi jauha pskaa. Sinäkin onnistuisit jos muuttaisit asennettasi. Kliseistä mutta totta. Totuus sattuu, onhan se helpompi syyttää kaikkea muuta kuin omaa itseään. Voi toki olla että olet vaan sillä tavoin epämiellyttävä tapaus että et pysty muuttamaan persoonaasi paremmaksi.

No minkä ikäisiä naisia nämä seikkailijat paaluttavat ja miltä tasolta?

Vierailija
127/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu onkin siinä, että naisille se ulkonäkö ei ole tärkeintä. Teille miehille on ja sen takia kuvittelette että naisillekin on, ja tämän kertoo jo siitä että pitkästä aloituksesta puolet on sun ulkonäön pohdiskelua ja todistelua miten joku jossain on sanonut sua komeaksi. Ja kyllä, jotkut naiset saavat satoja viestejä netissä ja kymmeniä treffipyyntöjä livenä, mutta he ovat niitä kauneimpia. Katsopa lesbopareja vs homopareja. Naiset haluavat yhteyttä, kemiaa, perhosia vatsassa, aitoa ihastumista ja rakkautta. Sinä etsit vain jotakuta joka täyttää kriteerit listaltasi. Se ei ole aitoa, ja sen haistaa ja pitkälle. Varsinkin toisen vuosikymmenen jälkimmäisellä puolella naiset ovat oppineet jo tunnistamaan onko mies aidosti, tosissaan heidän kanssaan myös tunteillaan.

Rakkauden löytäminen on haastavaa kaikille. Siihen liittyy niin paljon tuuria matkaan, kaikki ei ole aina itsestä kiinni. Itse olen juuri tällainen hyvännäköinen nainen, jota isketään kaikkialla ja koko ajan. Toisin kuin palstamiehet ajattelevat, tämä ei koske jokaista naista, vaan vain osaa (jotka ilmeisesti ovat palstamiesten mielestä ainoita olemassa olevia naisia, muut ovat näkymättömiä). Vuodessa tulee useampi mies ilmoittamaan kuinka on ihastunut minuun. Aidon parisuhteen löytyminen on kuitenkin haastavaa; miehet ihastuvat ulkonäköön ja sitten olettavat kaiken muun. He eivät vaivaudu tutustumaan, vaan selittävät pääosin vain itsestään. He eivät kommentoi tai kysele mun juttuja. Hetken kuluttua, ihastuksen laantuessa, he alkavat viimein huomaamaan että olen muutakin kuin nätti kuori. Tässä vaiheessa osa miehistä yrittää aloittaa mun muokkaamisen haluamansa kaltaisekseen, toiset taas raivoavat pettyneenä "etteivät he enää tunnista minua/meillä ei ole mitään yhteistä".

Nyt olen taas suhteessa miehen kanssa joka aidosti on kiinnostunut musta ja siitä kuka olen, ja sen huomaa. Hän kyselee, hän reagoi. Hän on aktiivinen, läsnä, lähellä. Ja olen hänen kanssaan täysillä mukana. Hän ei ehkä ole täydellinen ulkonäöltään, vaan päinvastoin todella tavallinen suomalaisen näköinen. Ja muhun ovat siis ihastuneet ihan kaiken näköiset, myös ne mallin näköiset, joita näkee yleensä jossain sarjoissa. Yksi heistä tässä juuri suuttui, kun torjuin hänet vaikkapa "hän on niin paljon paremman näköinen, lihaksikkaampi ja pidempi kuin mieheni". Ja onhan hän, mutta se mitä hän on sisältä ei kiinnosta yhtään, toisin kuin mieheni.

Eli mieti millainen olet ja millainen haluaisit olla. Ei tarvitse täysin muuttua, sillä niin sille iloiselle hölöttäjälle kuin hiljaiselle pohdiskelijalle löytyy kyllä ottajansa, mutta ei kannata olla laiska luonteensa suhteen. Etsi yhteyttä naisista avoimin mielin, etsi jotain kihelmöintiä joka tuntuu enemmän kuin yleisesti kaikkien muiden kanssa jutellessa. Jutun pitäisi luistaa luontevasti, ei pakottamalla. Tutustu naiseen kunnolla, muista että rakkaus on hyväksyvää eikä tapahdu listalta riittävän montaa kohtaa ruksiessa. Älä yritä jokaista epätoivoisesti, sillä sen huomaa. Tutustua rauhassa saa kyllä, ja jos joku kolahtaa, niin yritä vasta sitten. Muista että yksi hyvin sujunut keskustelu ei ole lupaus mistään, se on vasta kaiken alku.

Laita oma elämä kuntoon. Liittyy henkiseen laiskuuteen. Käytkö vain töissä ja sen jälkeen yksin puuhailet jotain koneella ja puhelimella? Älä ole tyhjä, harmaa paperi. Hanki harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, verkostoidu. Katso videoita sosiaalisista taidoista. Pysy poissa katkerilta sivustoilta, se tarttuu. Jokainen tuttu lisää mahdollisuutta tutustua sen kautta uusiin tuttuihin. Naispuolisten ystävien kautta voi nimenomaan löytyä kumppani. Jos olet hyvä tyyppi ja kyselet naispuolisilta kavereiltasi olisiko heillä sinulle sopivaa vapaata naista, varmasti järkkäävät teille tapaamisen.

Mä toivon, ettet viljele näille epätoivoisille miehille lausetta "naisille ulkonäkö ei ole tärkeintä". Kyllä on. Jopa tärkeämpää, kuin miehille.

Vaikka se miten paljon sattuu niin vika ei ole sun ulkonäössä. Vika on sun persoonassa. Sori mutta tämä on totuus.

Vierailija
128/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.

Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.

Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.

Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.

Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla.. 

Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).

Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.

Minä kiinnostuin 20-vuotiaanakin itseäni vanhemmista miehistä, kuitenkin max. 10 vuotta vanhemmista. Mutta heissä kiinnosti nimenomaan se kokemus, joka useilta omanikäisiltäni miehiltä ja itseltäni puuttui. Eli ap ei todellakaan olisi kiinnostanut.

Vierailija
129/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vinkki aloittajalle tai aloittajille. Kun on kertomuksensa ja kysymyksensä esittänyt. Ei kannata poistua puoleksi tunniksi, vaan seurata mitä neuvoja/kysymyksiä esitetään, jotta voi niihin vastata. Aina täällä on jankkaajia ja niitä jotka hakevat vastakkainasettelua.

Vierailija
130/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa ikäluokkaa, +- 4 vuotta. Noista tasojutuista en tiedä kun en ole inceli, ei oo ikinä tarvinnut alkaa tollasia miettimään mutta ihan nättejä, normaalipainoisia, supliikkeja deittejä on näillä ollut. Korkeakoulutus kaikilla, kuten kavereillakin.

Vierailija
131/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa ikäluokkaa, +- 4 vuotta. Noista tasojutuista en tiedä kun en ole inceli, ei oo ikinä tarvinnut alkaa tollasia miettimään mutta ihan nättejä, normaalipainoisia, supliikkeja deittejä on näillä ollut. Korkeakoulutus kaikilla, kuten kavereillakin.

Aa, olet nainen.

Vierailija
132/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit 20-30v naista? Siinä on se ongelmasi. Olisin olettanut 30 vuotiaan etsivän 25-35 vuotiasta mutta oletkin siis itse se jolle ei kelpaa kuin nuori instapimu.

Vierailija
133/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit 20-30v naista? Siinä on se ongelmasi. Olisin olettanut 30 vuotiaan etsivän 25-35 vuotiasta mutta oletkin siis itse se jolle ei kelpaa kuin nuori instapimu.

Ei ole ongelma. Voin kertoa, ettei ole yhtään sen helpompaa tuolla ikähaitarilla. Helpompaa tulee vasta sitten, kun 30-vuotias mies etsii 45-55-vuotiasta naista.

Vierailija
134/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

No kun ei eletä :D siltä se maailma näyttää häviäjän silmiin. Jos ei ole geneettistä jätettä niin ihan normaalissa maailmassa parisuhdekuvioiden osalta eletään. Älä yleistä omia ongelmias koskemaan kaikki miehiä. Muut miehet pärjää ihan hyvin. Tästä ihan tilastona, faktana ja analyysina on mm. se, että valtaosa aikuisista ihmisistä on parisuhteessa. Totuus ei muutu vaikka miten itsellesi valehtelet.

Vierailija
135/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

No kun ei eletä :D siltä se maailma näyttää häviäjän silmiin. Jos ei ole geneettistä jätettä niin ihan normaalissa maailmassa parisuhdekuvioiden osalta eletään. Älä yleistä omia ongelmias koskemaan kaikki miehiä. Muut miehet pärjää ihan hyvin. Tästä ihan tilastona, faktana ja analyysina on mm. se, että valtaosa aikuisista ihmisistä on parisuhteessa. Totuus ei muutu vaikka miten itsellesi valehtelet.

Älä teeskentele, tekstistäsi näkyy sadan kilometrin päähän, ettet ole mies.

Vierailija
136/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat 20-30v naisen? Minulle kelpaisi ja olen 35v.

Voisi kiinnostaa jos ollaan henkisesti ja elämäntilanteellisesti samalla tasolla. Minä en ole ikinä ollut naimisissa ja lastenhankinta ei ole vuosiin vielä ajankohtaista minulle, koska ensimmäinenkin vakava suhde on vielä kokematta. Eli isäpuoleksi minusta ei ole.

No sittenhän sinulla on dilemma. Nuorempaa naista et saa (nuoremmat hyväksyy vanhemman miehen vain ja ainostaan sen kokemusaspektin takia, sinulla ei ole kokemusta) ja vanhempaa et kelpuuta. Sitten taitaa olla niin että jäät ilman, eipä siinä sen ihmeempää.

Vierailija
137/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.

M29

Vierailija
138/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.

M29

Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.

Vierailija
139/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

Älä teeskentele, tekstistäsi näkyy sadan kilometrin päähän, ettet ole mies.

Kaikki miehet eivät ole teidän kaltaisianne.

Vierailija
140/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.

Kuka maksaa lennot? Ei noihin maihin lennellä vitosella kuten Puolaan. Puolassa on samalla tavoin arvorouvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi