Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi

Vierailija
14.08.2022 |

Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.

Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.

Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.

Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.

Kommentit (421)

Vierailija
421/421 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ikärajaukseksi +- 3 v omasta iästäsi. Nuorempia ei kannata hakea, siitä tulee vaan miehestä välitön ääliökuva. Tilastollisesti lähes kaikki pariskunnat ovat samanikäisiä.

Mun ystävä meni juuri naimisiin 12 vuotta nuoremman naisen kanssa. Poikkeuksellista varmasti, mutta ääliöksi nimittäminen on mautonta.

Toiseksi itse olen käynyt treffeillä 9 ja 11 vuotta nuoremman kanssa tänä vuonna. Itse olen avoimesti tutustunut ja en ole ihmetellyt ikää enempää. Tässä 30-40 vuoden iässä meitä on monenlaisia ja ikäerosta riippumatta saattaa klikata.

(Olen käynyt treffeillä 6 vuotta vanhemman naisen kanssa)

M39

Miksi iästä pitää tehdä niin iso numero? Miksi treffipalveluissa edes on ikärajoitin, mutta ei esimerkiksi pituus- tai painorajoitinta? Laitoin omaksi ikähaarukakseni 20-40, koska koko siltä aluelta on löytynyt kiinnostavaa seuraa. Enemmän vaikuttaa ihmisen neurologia ja se, missä hän on kasvanut ja mitä hän on tehnyt.

Mua ei kiinnosta 40+ kääkkä. 10 vuoden ikäero on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme