Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi

Vierailija
14.08.2022 |

Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.

Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.

Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.

Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.

Kommentit (421)

Vierailija
101/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin olet komea sitten.

Tinderissä naiset painaa sydäntä viidelle miehelle sadasta. Se on karkkikauppa missä valitaan vain parhaista parhaat eikä mitään muuta. Tälläkö menetelmällä sinä määrität missä menee komeuden ja rumuuden raja?

No miksi sitten olet siellä?

Vierailija
102/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on taas hieno osoitus siitä millä tasolla miesten oikeudet ovat 2022-luvulla.

Aloittaja ei sano mitään provosoivaa ja avautuu tuskallisesta tilanteestaan joka koskettaa monia nykypäivän nuoria miehiä.. kukapa haluaisi kuolla yksin?

Tuntia myöhemmin ketju on täynnä raivoa, syyllistystä ja sairaaksi haukkumista. Ei yhtään oikeaa neuvoa tai tsemppiä. Tuo ikäjuttukin jäi lähinnä arvailuksi ja suututaan sitten omista arvailuista. AP ei koskaan sanonut ettei huolisi tilanteesta riippuen vaikka 40-vuotiaita. Hän vain oli tehnyt sen havainnon ettei Tinderissä tule huomiota itseä nuoremmilta tai edes saman ikäisiltä, AP:han on 30 ja ilmoitti ettei 30v naisetkaan laita sydämiä takaisin.

No, tämä ketju olisi saanut sympatiaa ja yhteydenottopyyntöjä naisen kirjoittamana. Surullista.

Tässä on yritetty selittää ap:lle, miksi nettideiteissä ne 30 v naisetkaan eivät laita sydämiä takaisin; siksi, että he eivät kiinnostu miehestä, joka ajattelee, että kaksikymppinen tyttö olisi hänelle sopiva elämänkumppani. Mutta se käännettiin meitä kommentoijia vastaan ja jotkut jopa kyselevät meiltä nyt lupaa nuoremmista kiinnostumiseen. Ei se edelleenkään raivostuta, en todellakaan tuhlaa niin suuria tunteita anonyymin pariutumisongelmaan. Sen sijaan se turhauttaa ja saa uskomaan, että tämän oli tarkoituskin olla vain jälleen yksi provo aina samasta mies-nais-aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää, miksei ap ole löytänyt naista. Hänen kommenttinsa ovat todella naisvihamielisiä ja tulee myös vaikutelma persoonallisuushäiriöstä, joka ei pysty asettumaan muiden ihmisten asemaan. Se asenne varmaan tulee läpi hänestä livenä ja tinderissäkin.

Ap:ta ei kiinnosta muu kuin se, että naisella ei saa olla yhtään seksikokemusta, koska hänellä itselläänkään ei ole ollut. Se on hänen ainoa perusteensa "samassa elämäntilanteessa olemiselle". 

Vierailija
104/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin sä tarvitset naista? Etkö osaa itse siivota tai kokata?

Ahaa, eli kodinhoitajaa olet etsimässä? Ihme,että naisia ei kiinnosta.....

Vierailija
105/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän avauksen jokaista sanaa myöten itse. Enkä ole kaveriporukkani ainoa mies samassa tilanteessa. Mitä ihmettä tälle maalle (tai maailmalle) on tapahtumassa?

Kuulostat ihan minun 70-vuotiaalle isälleni.

Vierailija
106/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.

Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.

Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.

Sinä et vaan halua ymmärtää.

Sinä saat naisten puolesta ihan vapaasti tavoitella vaikka 30 v nuorempia. Kukaan ei estä. Sinun vain täytyy käsittää, että se on pitkä miinus naisten silmissä, ja se heikentää mahdollisuuksiasi tavata ketään naista. Eli siitä vaan, ryhdy limaiseksi setämieheksi. Älä vaan sen jälkeen tule tänne palstalle valittamaan naisille, kuinka naiset eivät halua sinua. Itsehän olet sen silloin aikaansaanut. Katsos nuoret naiset pitävät 10 v vanhempia miehiä oksettavina. Ja jokainen nainen on ollut aikanaan nuori. He muistavat sen tunteen lopun ikäänsä ja vieroksuvat miehiä, jotka yrittävät iskeä huomattavasti nuorempia, koska muistavat sen, miten inhottavalta se niistä nuorista naisista tuntuu. Mutta siitä vaan, tee se silti. Ammu itseäsi oikein molempiin jalkoihin ja valita sitten, kun käveleminen on vaikeaa.

Minä harrastin 28-vuotiaana ainakin kahdesti seksiä kahden eri naisen, 19 ja 21-vuotiaan naisen kanssa. En muista tunteneeni oloa setämieheksi.

Tää ikärasismi miehiä kohtaan on täysin feministien 2020-luvulla luoma ilmiö. Kysy keneltä tahansa 60-vuotiaalta niin 5-10 vuotta on täysin normaali ja jopa suotava ikäero. Samanikäiset ihmiset eivät välttämättä tule mitenkään toimeen keskenään, koska ikä ei ole se mikä ratkaisee vaan se onko henkisesti samalla tasolla. Naiset kehittyvät henkisesti nopeammin mistä syystä miehen pitäisi aina olla vanhempi. Tämän tietää tyhmäkin mutta feministi ei.

Ei se kehittyminen enää tuossa iässä pitäisi olla ongelma. Paitsi, jos on itse päättänyt olla lapsellinen. Onhan noita viiskymppisiä lapsiakin tavattu.

Mulla on naisten iässä ongelmana se, että naisilla on yleensä liikaa miehiä takana. On ihan yleistä että 20v nainen on ollut kihloissa, seurustellut viidesti ja harrastanut seksiä lähes joka viikonloppu - mutta samanikäinen mies ei ole pitänyt naista edes kädestä vielä.

Osapuolten tulee olla seksuaalisesti yhtä kokeneita että suhde voi toimia.

Linkitän tämänkin iloksesi. Ja huom. nyt puhutaan suomalaisista, ei jenkeistä. Ehkä tällä tavalla saan sinut ymmärtämään, kuinka yksinäinen olet oman ajatusmaailmasi kanssa ja miksi se tekee kumppanin löytämisestä haastavaa.

"Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania.

Miehillä merkittävää muutosta esiaviollisten kumppanien määrässä ei ole tapahtunut. 1970-luvun alussa heitä oli keskimäärin 12, vuonna 2007 keskimäärin 16."

https://www.apu.fi/artikkelit/ma-en-oo-koskaan

Vierailija
107/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän avauksen jokaista sanaa myöten itse. Enkä ole kaveriporukkani ainoa mies samassa tilanteessa. Mitä ihmettä tälle maalle (tai maailmalle) on tapahtumassa?

Feminismi + Internet + mukana kannettava älypuhelin. 

Olen miettinyt asiaa vuosia ja todennut että tästä se johtuu. Miesten ongelmat eivät kiinnosta ketään, eikä niistä saa puhua ääneen, varsinkaan netissä koska netti on naisten valtakunta.

Sovinismiko se on sitten vastaus? Sellaista tekstiä tulee monelta mieheltä. Ja minkä realiteeteille voi. Etsikää vaikka 20-vuotiasta,mutta ei se välttämättä toteudu, eikä se ole näiden naisten vika.

Tiedätkö mitä? Yhtään sen todennäköisemmin ei toteudu 35-vuotiaana, vaikka etsisi tasan 35-vuotiasta naista. Ihan yhtä vaikeaa on, kun saada 20-vuotias nainen.

Voi olla, mutta ei sekään ole niiden naisten vika, jotka eivät teidän seuraan lähde.

Vierailija
108/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?

En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.

Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.

Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa.  Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille.  Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa. 

jälkeenjäänyt setä sä 20vuotiaille olet. Miksi ihmeessä sun ikäinen ihminen haluaisi seurustella 20v lapsen kanssa? Jos oot henkisesti normaali niin teillä ei pitäisi olla juuri mitään yhteistä, koska 20 on niin nuori. Ikäero menettää merkitystään sen jälkeen kun nuorempi osapuoli on 25 tai yli, tällöin ihminen on aikuinen. Mutta että 20v, mitä helvettiä.

T. M30, ja en pystyisi kuvittelemaankaan parisuhdetta alle 25 kanssa.

Vierailija
109/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta kävin mielenkiinnosta katsomassa oman ikäryhmäni (30-40) miestarjontaa deittisivustolla. Täytyy todeta, että en itse kyllä olisi ulkonäön perusteella kiinnostunut yhdestäkään tarjokkaasta. Pelkkä tavismiehen kuva ei saa minussa mitään reaktiota aikaseksi, ei niin minkäänlaista kiinnostusta.

En jotenkin osaa kuvitella, että mitä jonkun ukkelin pitäisi minulle kirjoittaa että kiinnostuisin. Ja olen sentään omankin mieheni netistä löytänyt 20 vuotta sitten. Jos olisin ensin nähnyt kuvan, en olisi ehkä kiinnostunut. Se ei vaan "ennen muinoin" mennyt niin päin, että kiinnostus yritetään ensin herättää kuvalla. Enkä usko, että se nykyäänkään toimii.

Eli harrastukset ja työ, tai vaikka joku naapuri... Sieltä ne löytyy.

Vierailija
110/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu onkin siinä, että naisille se ulkonäkö ei ole tärkeintä. Teille miehille on ja sen takia kuvittelette että naisillekin on, ja tämän kertoo jo siitä että pitkästä aloituksesta puolet on sun ulkonäön pohdiskelua ja todistelua miten joku jossain on sanonut sua komeaksi. Ja kyllä, jotkut naiset saavat satoja viestejä netissä ja kymmeniä treffipyyntöjä livenä, mutta he ovat niitä kauneimpia. Katsopa lesbopareja vs homopareja. Naiset haluavat yhteyttä, kemiaa, perhosia vatsassa, aitoa ihastumista ja rakkautta. Sinä etsit vain jotakuta joka täyttää kriteerit listaltasi. Se ei ole aitoa, ja sen haistaa ja pitkälle. Varsinkin toisen vuosikymmenen jälkimmäisellä puolella naiset ovat oppineet jo tunnistamaan onko mies aidosti, tosissaan heidän kanssaan myös tunteillaan.

Rakkauden löytäminen on haastavaa kaikille. Siihen liittyy niin paljon tuuria matkaan, kaikki ei ole aina itsestä kiinni. Itse olen juuri tällainen hyvännäköinen nainen, jota isketään kaikkialla ja koko ajan. Toisin kuin palstamiehet ajattelevat, tämä ei koske jokaista naista, vaan vain osaa (jotka ilmeisesti ovat palstamiesten mielestä ainoita olemassa olevia naisia, muut ovat näkymättömiä). Vuodessa tulee useampi mies ilmoittamaan kuinka on ihastunut minuun. Aidon parisuhteen löytyminen on kuitenkin haastavaa; miehet ihastuvat ulkonäköön ja sitten olettavat kaiken muun. He eivät vaivaudu tutustumaan, vaan selittävät pääosin vain itsestään. He eivät kommentoi tai kysele mun juttuja. Hetken kuluttua, ihastuksen laantuessa, he alkavat viimein huomaamaan että olen muutakin kuin nätti kuori. Tässä vaiheessa osa miehistä yrittää aloittaa mun muokkaamisen haluamansa kaltaisekseen, toiset taas raivoavat pettyneenä "etteivät he enää tunnista minua/meillä ei ole mitään yhteistä".

Nyt olen taas suhteessa miehen kanssa joka aidosti on kiinnostunut musta ja siitä kuka olen, ja sen huomaa. Hän kyselee, hän reagoi. Hän on aktiivinen, läsnä, lähellä. Ja olen hänen kanssaan täysillä mukana. Hän ei ehkä ole täydellinen ulkonäöltään, vaan päinvastoin todella tavallinen suomalaisen näköinen. Ja muhun ovat siis ihastuneet ihan kaiken näköiset, myös ne mallin näköiset, joita näkee yleensä jossain sarjoissa. Yksi heistä tässä juuri suuttui, kun torjuin hänet vaikkapa "hän on niin paljon paremman näköinen, lihaksikkaampi ja pidempi kuin mieheni". Ja onhan hän, mutta se mitä hän on sisältä ei kiinnosta yhtään, toisin kuin mieheni.

Eli mieti millainen olet ja millainen haluaisit olla. Ei tarvitse täysin muuttua, sillä niin sille iloiselle hölöttäjälle kuin hiljaiselle pohdiskelijalle löytyy kyllä ottajansa, mutta ei kannata olla laiska luonteensa suhteen. Etsi yhteyttä naisista avoimin mielin, etsi jotain kihelmöintiä joka tuntuu enemmän kuin yleisesti kaikkien muiden kanssa jutellessa. Jutun pitäisi luistaa luontevasti, ei pakottamalla. Tutustu naiseen kunnolla, muista että rakkaus on hyväksyvää eikä tapahdu listalta riittävän montaa kohtaa ruksiessa. Älä yritä jokaista epätoivoisesti, sillä sen huomaa. Tutustua rauhassa saa kyllä, ja jos joku kolahtaa, niin yritä vasta sitten. Muista että yksi hyvin sujunut keskustelu ei ole lupaus mistään, se on vasta kaiken alku.

Laita oma elämä kuntoon. Liittyy henkiseen laiskuuteen. Käytkö vain töissä ja sen jälkeen yksin puuhailet jotain koneella ja puhelimella? Älä ole tyhjä, harmaa paperi. Hanki harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, verkostoidu. Katso videoita sosiaalisista taidoista. Pysy poissa katkerilta sivustoilta, se tarttuu. Jokainen tuttu lisää mahdollisuutta tutustua sen kautta uusiin tuttuihin. Naispuolisten ystävien kautta voi nimenomaan löytyä kumppani. Jos olet hyvä tyyppi ja kyselet naispuolisilta kavereiltasi olisiko heillä sinulle sopivaa vapaata naista, varmasti järkkäävät teille tapaamisen.

Vierailija
111/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on taas hieno osoitus siitä millä tasolla miesten oikeudet ovat 2022-luvulla.

Aloittaja ei sano mitään provosoivaa ja avautuu tuskallisesta tilanteestaan joka koskettaa monia nykypäivän nuoria miehiä.. kukapa haluaisi kuolla yksin?

Tuntia myöhemmin ketju on täynnä raivoa, syyllistystä ja sairaaksi haukkumista. Ei yhtään oikeaa neuvoa tai tsemppiä. Tuo ikäjuttukin jäi lähinnä arvailuksi ja suututaan sitten omista arvailuista. AP ei koskaan sanonut ettei huolisi tilanteesta riippuen vaikka 40-vuotiaita. Hän vain oli tehnyt sen havainnon ettei Tinderissä tule huomiota itseä nuoremmilta tai edes saman ikäisiltä, AP:han on 30 ja ilmoitti ettei 30v naisetkaan laita sydämiä takaisin.

No, tämä ketju olisi saanut sympatiaa ja yhteydenottopyyntöjä naisen kirjoittamana. Surullista.

Ap? Ei, vaan sinä.

Sinulle miesvihaa on se, jos tänne kirjoittajat eivät myötäile sinun kirjoituksiasi. Jos ei ole samaa mieltä,niin on miesvihaaja.

On se ikävää,kun naisvihaa ei saa itselleen 20vuotiasta pitkätukkaista ,mekkoon pukeutuvat kaunista impeä. Kylläpä nyt miesten oikeuksia poljetaan kun ei saa tykkäyksiä naisilta Tinderissä. Voi kyynel.

Vierailija
112/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.

Joo tää on ihan totta. Tajusin itsekin jossain vaiheessa, että pariutuminen vaatii nykyään 3 tuntia päivässä älypuhelimen lääppimistä ja luonnonvalinta suosii nyt niitä joilla on pisin pinna ja paksuimmat peukalot. Sairasta.

"No juttele tosielämässä sitten", no eihän sekään toimi jos lähestyn naista joka on juuri viety Tinderissä.. Naiset on kuitenkin aktiviisia somen ja älypuhelinten käyttäjiä niin pitää olla siellä missä hekin ovat.

Mut mitään tästä ei hyväksytä, koska todellisuus on liian julmaa hyväksyttäväksi ääneen. Heitellään vaan jotain "ehkä et oo tarpeeksi komea", aivan kuin kaikki naiset olisivat kauniita ja ulkonäkövaatimukset koskisivat vain miehiä.

No mutta te miehet kuitenkin kelpuutatte kaikennäköisiä naisia, ei se naisten syy ole. Eikä se että miehillä ei ole standardeja tarkoita että naisten pitäisi pakottaa itsensä treffeille epäkiinnostavien miesten kanssa. Naisilla ei oo kato niin pakko olla sitä miestä, miehillä näyttää menevän homma ihan päin peetä jos elämästä puuttuu nainen.

Vierailija
113/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu onkin siinä, että naisille se ulkonäkö ei ole tärkeintä. Teille miehille on ja sen takia kuvittelette että naisillekin on, ja tämän kertoo jo siitä että pitkästä aloituksesta puolet on sun ulkonäön pohdiskelua ja todistelua miten joku jossain on sanonut sua komeaksi. Ja kyllä, jotkut naiset saavat satoja viestejä netissä ja kymmeniä treffipyyntöjä livenä, mutta he ovat niitä kauneimpia. Katsopa lesbopareja vs homopareja. Naiset haluavat yhteyttä, kemiaa, perhosia vatsassa, aitoa ihastumista ja rakkautta. Sinä etsit vain jotakuta joka täyttää kriteerit listaltasi. Se ei ole aitoa, ja sen haistaa ja pitkälle. Varsinkin toisen vuosikymmenen jälkimmäisellä puolella naiset ovat oppineet jo tunnistamaan onko mies aidosti, tosissaan heidän kanssaan myös tunteillaan.

Rakkauden löytäminen on haastavaa kaikille. Siihen liittyy niin paljon tuuria matkaan, kaikki ei ole aina itsestä kiinni. Itse olen juuri tällainen hyvännäköinen nainen, jota isketään kaikkialla ja koko ajan. Toisin kuin palstamiehet ajattelevat, tämä ei koske jokaista naista, vaan vain osaa (jotka ilmeisesti ovat palstamiesten mielestä ainoita olemassa olevia naisia, muut ovat näkymättömiä). Vuodessa tulee useampi mies ilmoittamaan kuinka on ihastunut minuun. Aidon parisuhteen löytyminen on kuitenkin haastavaa; miehet ihastuvat ulkonäköön ja sitten olettavat kaiken muun. He eivät vaivaudu tutustumaan, vaan selittävät pääosin vain itsestään. He eivät kommentoi tai kysele mun juttuja. Hetken kuluttua, ihastuksen laantuessa, he alkavat viimein huomaamaan että olen muutakin kuin nätti kuori. Tässä vaiheessa osa miehistä yrittää aloittaa mun muokkaamisen haluamansa kaltaisekseen, toiset taas raivoavat pettyneenä "etteivät he enää tunnista minua/meillä ei ole mitään yhteistä".

Nyt olen taas suhteessa miehen kanssa joka aidosti on kiinnostunut musta ja siitä kuka olen, ja sen huomaa. Hän kyselee, hän reagoi. Hän on aktiivinen, läsnä, lähellä. Ja olen hänen kanssaan täysillä mukana. Hän ei ehkä ole täydellinen ulkonäöltään, vaan päinvastoin todella tavallinen suomalaisen näköinen. Ja muhun ovat siis ihastuneet ihan kaiken näköiset, myös ne mallin näköiset, joita näkee yleensä jossain sarjoissa. Yksi heistä tässä juuri suuttui, kun torjuin hänet vaikkapa "hän on niin paljon paremman näköinen, lihaksikkaampi ja pidempi kuin mieheni". Ja onhan hän, mutta se mitä hän on sisältä ei kiinnosta yhtään, toisin kuin mieheni.

Eli mieti millainen olet ja millainen haluaisit olla. Ei tarvitse täysin muuttua, sillä niin sille iloiselle hölöttäjälle kuin hiljaiselle pohdiskelijalle löytyy kyllä ottajansa, mutta ei kannata olla laiska luonteensa suhteen. Etsi yhteyttä naisista avoimin mielin, etsi jotain kihelmöintiä joka tuntuu enemmän kuin yleisesti kaikkien muiden kanssa jutellessa. Jutun pitäisi luistaa luontevasti, ei pakottamalla. Tutustu naiseen kunnolla, muista että rakkaus on hyväksyvää eikä tapahdu listalta riittävän montaa kohtaa ruksiessa. Älä yritä jokaista epätoivoisesti, sillä sen huomaa. Tutustua rauhassa saa kyllä, ja jos joku kolahtaa, niin yritä vasta sitten. Muista että yksi hyvin sujunut keskustelu ei ole lupaus mistään, se on vasta kaiken alku.

Laita oma elämä kuntoon. Liittyy henkiseen laiskuuteen. Käytkö vain töissä ja sen jälkeen yksin puuhailet jotain koneella ja puhelimella? Älä ole tyhjä, harmaa paperi. Hanki harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, verkostoidu. Katso videoita sosiaalisista taidoista. Pysy poissa katkerilta sivustoilta, se tarttuu. Jokainen tuttu lisää mahdollisuutta tutustua sen kautta uusiin tuttuihin. Naispuolisten ystävien kautta voi nimenomaan löytyä kumppani. Jos olet hyvä tyyppi ja kyselet naispuolisilta kavereiltasi olisiko heillä sinulle sopivaa vapaata naista, varmasti järkkäävät teille tapaamisen.

Mä toivon, ettet viljele näille epätoivoisille miehille lausetta "naisille ulkonäkö ei ole tärkeintä". Kyllä on. Jopa tärkeämpää, kuin miehille.

Vierailija
114/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti etsimään samanlaista naista. Huom. EN käske alentamaan rimaa, edelleen saa hakea kehitykseltään normaalia kaksikymppistä, kukaan ei sitä kiellä. Se vain tulee todellakin olemaan vuosi vuodelta vaikeampaa ja ap: n kohdalla väitän sen olevan jo nyt mahdotonta. Mutta aivan varmasti on olemassa myös naisia, jotka syystä tai toisesta eivät vielä tuon ikäisenä ole kokeneet ensimmäistä seksikertaansa tai seurustelusuhdettaan.

Onko sinulla aavistustakaan miten harvinaisia ja vaikeita löytää tuollaiset naiset ovat? Tämä on huono neuvo lähinnä siksi, että sitä on mahdoton noudattaa.

Vierailija
115/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yritetty selittää ap:lle, miksi nettideiteissä ne 30 v naisetkaan eivät laita sydämiä takaisin; siksi, että he eivät kiinnostu miehestä, joka ajattelee, että kaksikymppinen tyttö olisi hänelle sopiva elämänkumppani. Mutta se käännettiin meitä kommentoijia vastaan ja jotkut jopa kyselevät meiltä nyt lupaa nuoremmista kiinnostumiseen. Ei se edelleenkään raivostuta, en todellakaan tuhlaa niin suuria tunteita anonyymin pariutumisongelmaan. Sen sijaan se turhauttaa ja saa uskomaan, että tämän oli tarkoituskin olla vain jälleen yksi provo aina samasta mies-nais-aiheesta.

Olen aloittaja ja tässä on kyllä ihan törkeästi väännelty sanomisiani. Sanoin vain tehneeni havainnon ettei keneltäkään omanikäiseltäni tai nuoremmalta tule sydämiä, enkä missään vaiheessa sanonut minkä ikäistä toivoisin eniten tai vähiten. Loput on teidän kirjoittajien raivossa keksimää valhetta. Koska olen epätoivoinen ja pelistä pudonnut, voisin huolia 20-vuotiaan, mutta en MISSÄÄN mielessä sanonut että nuorempi on parempi ja erityisesti haussa. Minulle kelpaa myös 35-vuotias, mutta sitähän kukaan ei minulta kysynyt.  Tässä on luotu ihan omaa fiktiota minun aloituksestani ja ketju on minun osaltani TÄSSÄ. Loppu. Heippa. Kiitos. Hyvä kokemus oli avautua tänne.

Vierailija
116/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.

Kyllä se vaan selvästi tekee liian kipeätä myöntää että vika on itsessä eikä systeemissä, kulttuurissa, yhteiskunnassa, naisissa, muissa miehissä, tinderissä tms. Minä ja kaverini ollaan kaikki maailman tavallisimpia pulliaisia, ja kaikki ollaan päästy useille, useille tindertreffeille (osa käyttänyt jtn badoota tms.) ja lopulta kaikki ihan naimisiinkin on menty. Mä olen oikeastaan viemä poikkeusruma, olen 168cm pitkä, kaljuuntuminen hyvin nuorena ja jalassa on vamma mikä aiheuttaa omituista kävelyä. Silti tuli nainen. Syy lienee se että olen perusfiksu ja en suhtautunut kumppanin etsintään noin pakkomielteisesti ja typerästi kuin sinä. Sori, mutta vika tosiaankin on sussa. Älä yleistä omia epäonnistumisia muihin miehiin, me pärjätään ihan hyvin.

Saitko itsellesi sellaisen naisen, jonka olisit ottanut myös paksuhiuksisena, pitkänä komistuksena, mutta muutoin olisit sama mies? Ja olen mies, eli älä yritä valehdella toiselle miehelle.

Olet sairas, mutta vastaan sinulle silti. 

Jos sinun mielestäsi jokaisen pitäisi saada vain epärealistinen unelmiensa nainen tai mies, niin miksi kenenkään pitäisi sinun kanssasi olla? Sinähän teidät jo, ettet ole täydellinen. Kenenkään ei pitäisi tyytyä sinuu oman teoriasi mukaan. 

Vierailija
117/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti etsimään samanlaista naista. Huom. EN käske alentamaan rimaa, edelleen saa hakea kehitykseltään normaalia kaksikymppistä, kukaan ei sitä kiellä. Se vain tulee todellakin olemaan vuosi vuodelta vaikeampaa ja ap: n kohdalla väitän sen olevan jo nyt mahdotonta. Mutta aivan varmasti on olemassa myös naisia, jotka syystä tai toisesta eivät vielä tuon ikäisenä ole kokeneet ensimmäistä seksikertaansa tai seurustelusuhdettaan.

Onko sinulla aavistustakaan miten harvinaisia ja vaikeita löytää tuollaiset naiset ovat? Tämä on huono neuvo lähinnä siksi, että sitä on mahdoton noudattaa.

No silloin pitää jatkaa nykyistä toimintaa. Mutta on aivan turha syyttää naisia siitä, etteivät he kiinnostu.

Vierailija
118/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan selvästi tekee liian kipeätä myöntää että vika on itsessä eikä systeemissä, kulttuurissa, yhteiskunnassa, naisissa, muissa miehissä, tinderissä tms. Minä ja kaverini ollaan kaikki maailman tavallisimpia pulliaisia, ja kaikki ollaan päästy useille, useille tindertreffeille (osa käyttänyt jtn badoota tms.) ja lopulta kaikki ihan naimisiinkin on menty. Mä olen oikeastaan viemä poikkeusruma, olen 168cm pitkä, kaljuuntuminen hyvin nuorena ja jalassa on vamma mikä aiheuttaa omituista kävelyä. Silti tuli nainen. Syy lienee se että olen perusfiksu ja en suhtautunut kumppanin etsintään noin pakkomielteisesti ja typerästi kuin sinä. Sori, mutta vika tosiaankin on sussa. Älä yleistä omia epäonnistumisia muihin miehiin, me pärjätään ihan hyvin.

Saitko itsellesi sellaisen naisen, jonka olisit ottanut myös paksuhiuksisena, pitkänä komistuksena, mutta muutoin olisit sama mies? Ja olen mies, eli älä yritä valehdella toiselle miehelle.

Olet sairas, mutta vastaan sinulle silti. 

Jos sinun mielestäsi jokaisen pitäisi saada vain epärealistinen unelmiensa nainen tai mies, niin miksi kenenkään pitäisi sinun kanssasi olla? Sinähän teidät jo, ettet ole täydellinen. Kenenkään ei pitäisi tyytyä sinuu oman teoriasi mukaan. 

Ei pitäisikään? Erosin avopuolisostani monta vuotta sitten, koska en pystynyt olemaan hänen kanssaan, kun tiesin hänen löytävän Tinderistä vaikka huomiseksi paremman.

Vierailija
119/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.

Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.

Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).

Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.

Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.

Vierailija
120/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja ja tässä on kyllä ihan törkeästi väännelty sanomisiani. Sanoin vain tehneeni havainnon ettei keneltäkään omanikäiseltäni tai nuoremmalta tule sydämiä, enkä missään vaiheessa sanonut minkä ikäistä toivoisin eniten tai vähiten. Loput on teidän kirjoittajien raivossa keksimää valhetta. Koska olen epätoivoinen ja pelistä pudonnut, voisin huolia 20-vuotiaan, mutta en MISSÄÄN mielessä sanonut että nuorempi on parempi ja erityisesti haussa. Minulle kelpaa myös 35-vuotias, mutta sitähän kukaan ei minulta kysynyt.  Tässä on luotu ihan omaa fiktiota minun aloituksestani ja ketju on minun osaltani TÄSSÄ. Loppu. Heippa. Kiitos. Hyvä kokemus oli avautua tänne.

" En saa mätsejä 20-30 - vuotiailta."

Ööööö🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän