Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi

Vierailija
14.08.2022 |

Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.

Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.

Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.

Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.

Kommentit (421)

Vierailija
181/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.

Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.

Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.

Ongelmahan tässä on ammattikorkea. Jos AP olisi Finnairin lentoperämies tai lääketieteen tohtori tai vaikka formulakuski niin ei mitään ongelmaa, tottakai 28v saa seukata 20-vuotiaiden kanssa. Kun kyseessä on plebeiji niin huolestutaan että hän saa liian laadukkaan partnerin.

Auta armias :D kuule, ne fiksut miehet seurustelee ikäistensä kanssa. Olen Helsingin lääkiksessä, eikä meillä kukaan seurustele huomattavasti nuoremman kanssa. Oikiksessa on sama. Formulakuskit yms lihapäät nyt ei ole älykästä laatumiestä nähneetkään. Pakko myös huutistella tolle sun 20-vuotias on laadukas partneri-jutulle. 20v on keskenkasvuinen, oikutteleva ja putkinäköinen lapsukainen. Ei mikään unelmakumppani.

Vierailija
182/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhakuvitelma on, että kun suorittaa elämää ja itseään jollain tavalla, loppupalkintona on nainen. Siis ei mikään oma yksilönsä, vaan nainen. Vähän kuin auto. Tai työpaikka. Uusi kännykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka eivät saa naisia, kuuntelevat ohjeita miehiltä, jotka eivät saa naisia siihen, miten saadaan nainen.

Nainen tulee kertomaan, miten saadaan nainen. Miehet eivät kuuntele - ei nainen tiedä naisen asioita. Mies, joka ei saa naista, tietää miten nainen saadaan. Ei nainen.

HMMMM

Vierailija
184/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap normaali mies.

Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.

Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.

Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).

Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.

Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.

No kun ei eletä :D siltä se maailma näyttää häviäjän silmiin. Jos ei ole geneettistä jätettä niin ihan normaalissa maailmassa parisuhdekuvioiden osalta eletään. Älä yleistä omia ongelmias koskemaan kaikki miehiä. Muut miehet pärjää ihan hyvin. Tästä ihan tilastona, faktana ja analyysina on mm. se, että valtaosa aikuisista ihmisistä on parisuhteessa. Totuus ei muutu vaikka miten itsellesi valehtelet.

Ei vaan voittajan. Tai miten selität sen, että olen käynyt treffeillä tämän vuoden aikana yli 30 naisen kanssa ja harrastanut seksiä yli 20 naisen kanssa, mutta mulla on ystäviä, jotka eivät ole päässeet yksilläkään treffeille?

Ne ystävät eivät ole herättäneet yhdenkään naisen kiinnostusta, koska naiset eivät ole edes tietoisia heidän olemassaolostaan.

eri

Vierailija
185/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.

Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.

Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.

Sinä et vaan halua ymmärtää.

Sinä saat naisten puolesta ihan vapaasti tavoitella vaikka 30 v nuorempia. Kukaan ei estä. Sinun vain täytyy käsittää, että se on pitkä miinus naisten silmissä, ja se heikentää mahdollisuuksiasi tavata ketään naista. Eli siitä vaan, ryhdy limaiseksi setämieheksi. Älä vaan sen jälkeen tule tänne palstalle valittamaan naisille, kuinka naiset eivät halua sinua. Itsehän olet sen silloin aikaansaanut. Katsos nuoret naiset pitävät 10 v vanhempia miehiä oksettavina. Ja jokainen nainen on ollut aikanaan nuori. He muistavat sen tunteen lopun ikäänsä ja vieroksuvat miehiä, jotka yrittävät iskeä huomattavasti nuorempia, koska muistavat sen, miten inhottavalta se niistä nuorista naisista tuntuu. Mutta siitä vaan, tee se silti. Ammu itseäsi oikein molempiin jalkoihin ja valita sitten, kun käveleminen on vaikeaa.

Minä harrastin 28-vuotiaana ainakin kahdesti seksiä kahden eri naisen, 19 ja 21-vuotiaan naisen kanssa. En muista tunteneeni oloa setämieheksi.

Tää ikärasismi miehiä kohtaan on täysin feministien 2020-luvulla luoma ilmiö. Kysy keneltä tahansa 60-vuotiaalta niin 5-10 vuotta on täysin normaali ja jopa suotava ikäero. Samanikäiset ihmiset eivät välttämättä tule mitenkään toimeen keskenään, koska ikä ei ole se mikä ratkaisee vaan se onko henkisesti samalla tasolla. Naiset kehittyvät henkisesti nopeammin mistä syystä miehen pitäisi aina olla vanhempi. Tämän tietää tyhmäkin mutta feministi ei.

Ja miehet kuolevat keskimäärin 7v aiemmin. Tämän tietävät tyhmätkin.

Vierailija
186/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä: hae seuraa ikähaarukalla +- 5 v. omasta iästäsi. Tämän ikäisissä on toki paljon varattuja ja toisella kierroksella olevia. Jälkimmäisillä ehkä lapsia, toivottavasti ei haittaa. Ole aktiivinen, mutta älä päällekäyvä. Huumori on hyvä juttu, mutta jätä seksistiset vitsit kertomatta. Sanoit, että vanhempien naisten mielestä olet hyvännäköinen. Tuli mieleen, että olisiko tyylissäsi hiomista. Hanki apua esim. pukeutumiseen ja leikkauta hiuksesi hyvällä parturilla. Huono tyyli pilaa hyvänkin näköisen miehen.

Vierailija
187/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaan ja 30-vuotiaan ikäero on tuossa vaiheessa liikaa. Itse seurustelin itseä vanhemman miehen kanssa 2-kymppisenä, ja en suosittele. Elämänkokemuksessa on eroa oli se vanhempi seurustellut tai ei. Kymmenen vuoden päästä 10 vuoden ikäero ei ole enää mitään. Voi hakea nelikymppisenä kolmikymppistä, molemmat aikuisia.

Vierailija
188/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et vaan halua ymmärtää.

Sinä saat naisten puolesta ihan vapaasti tavoitella vaikka 30 v nuorempia. Kukaan ei estä. Sinun vain täytyy käsittää, että se on pitkä miinus naisten silmissä, ja se heikentää mahdollisuuksiasi tavata ketään naista. Eli siitä vaan, ryhdy limaiseksi setämieheksi. Älä vaan sen jälkeen tule tänne palstalle valittamaan naisille, kuinka naiset eivät halua sinua. Itsehän olet sen silloin aikaansaanut. Katsos nuoret naiset pitävät 10 v vanhempia miehiä oksettavina. Ja jokainen nainen on ollut aikanaan nuori. He muistavat sen tunteen lopun ikäänsä ja vieroksuvat miehiä, jotka yrittävät iskeä huomattavasti nuorempia, koska muistavat sen, miten inhottavalta se niistä nuorista naisista tuntuu. Mutta siitä vaan, tee se silti. Ammu itseäsi oikein molempiin jalkoihin ja valita sitten, kun käveleminen on vaikeaa.

Miten minä voisin ikinä ymmärtää mitä tarkoitat, kun mielestäni 10 vuotta nuoremman kanssa seurustelu ei ole mitenkään kuvottavaa. Täysin normaalia se on. Minun isovanhemmillani oli 12 vuotta ikäeroa ja he olivat yhdessä elämänsä loppuun asti.

Minä itse kammoksun LGBT-kulttuuria, Pride-paraateja ym. ja ne ovat täysin luonnonvastaista toimintaa, koska ne eivät johda terveeseen avioliittoon ja lisääntymiseen. Sano nyt vielä että sinusta se on täysin normaalia niin voidaan todeta että ollaan eri planeetoilta ajatusmaailmoiden kanssa.

Jos haluat seurustella itsesi kanssa, niin voit ajatella, että vain sillä on merkitystä, mitä itse ajattelet.

Jos haluat seurustella naisten kanssa, sillä on merkitystä, mitä naiset ajattelevat. Silloin voit heittää vesilintuq sillä, mitä mieltä sinä olet suuresta ikäerosta, jos kerran fakta on, että se on naisille iso turn off.

Onko sinulla jotain kehitysviivästymää tai jälkeenjääneisyyttä tai persoonallisuushöiriötä, kun tämän ymmärtäminen on sinulle noin vaikeaa? Kuulostat poikkeuksellisen fiksoituneelta siihen, mitä mieltä SINÄ ITSE olet, vaikka yrität tavata naisia. Sinun pitäisi kiinnostua siitä, mitä mieltä ne NAISET ovat.

Muotoilitko nyt sen feministisen ajatuksen, että naisten ehdoilla mennään ja jos ei naisten ehdot miellytä niin sitten ei pariuduta ollenkaan?

Koska siltä tuo kuulostaa. Ja useimmat miehet ovatkin alistuneet sille ajatukselle, että naiset päättävät kuka lopulta lisääntyy ja kuka ei.

Niin siis näinhän se on. Se on biologinen tosiseikka, kun mies nyt ei sitä lasta voi tehdä. Totta ihmeessä isoin osa miehistä (kun eivät ole kehitysvammaisia tms.) ovat ihan täydessä ymmärryksessä biologian perusfaktoista, kuten siitä, että nainen on raskaana ja synnyttää. Itkettääkö biologiset faktat noin muutenkin, tai herättävätkö ne kummastusta?

Vierailija
189/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?

En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.

Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.

Tulee ehkä yllätyksenä tämän palstan mammoille kuinka paljon nuoria kakskymppisiä naisia on jotka haluavat treffailla myös kolmekymppisiä miehiä. Matchaan eniten akateemisten 18 - 35v naisten kanssa. Siitä ylöspäin eivät yleensä tykkää, vaikka yleinen konsensus on että vanhemmille naisille kelpaa nykyään myös nuori mies.

Vierailija
190/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän avauksen jokaista sanaa myöten itse. Enkä ole kaveriporukkani ainoa mies samassa tilanteessa. Mitä ihmettä tälle maalle (tai maailmalle) on tapahtumassa?

Varmaan sitä tapahtumassa ollaan palaamassa siihen luonnolliseen ja oikeaan asiaintilaan, missä luuserimiehet ei levitä geenejään. Ennen ne kuoli sodasss, nyt ne itkee mammuleille nettifoorumeilla. Älä suutu perusbiologiasta ja evoluutiosta. Turha itkeä asiasta mille ei voi mitään. Heikkojen tai muuten vastenmielisten miesten kohtalona on eläinlajista riippumatta hävitä huonojen geeniensä kanssa.

Teillä on outo käsitys miehistä. Vaikka mies menestyisi urallaan, omistaisi omakotitalon, harrastaisi ja reissaisi aktiivisesti, hänen ympärillään olisi sopivankokoiset sosiaaliset piirit ja hän jopa pärjäisi urheilukisoissa, niin silti hän olisi mielestänne luuseri, kun naisia ei kiinnosta. (Tämä ei ole hypoteettinen lista asioista, vaan oikeasti toteutunut.)

Vierailija
191/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Livingstone kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?

En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.

Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.

Tulee ehkä yllätyksenä tämän palstan mammoille kuinka paljon nuoria kakskymppisiä naisia on jotka haluavat treffailla myös kolmekymppisiä miehiä. Matchaan eniten akateemisten 18 - 35v naisten kanssa. Siitä ylöspäin eivät yleensä tykkää, vaikka yleinen konsensus on että vanhemmille naisille kelpaa nykyään myös nuori mies.

No mutta sehän on vain hyvä sinulle ja ap:lle! Ei ole millään tavalla meiltä mammoilta pois.

Vierailija
192/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ikäjuttukin on nyt taas vissiin sellanen joka on naisille täysin jees mutta miehille ehdottoman nounou.

Vierailija
193/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten miesviha ketjussa ihmetyttää kovasti, mutta tuota treffeille pääsyn vaikeutta ihmettelen.

Miten voi olla mahdollista että et ole mistään nettideittisivulta saanut ketään treffeille 6 vuoden aikana? Miksi käytät vain tinderiä ja valoa? Deittisovelluksia kannattaa olla enemmän, varsinkin jos nuo eivät toimi.

Itse olen ihan tavismies mutta olen joka vuosi saanut vähintään 5-10 treffit. Parhaimmillaan 34 vuodessa.

Vierailija
194/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.

Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.

Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.

Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.

Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla.. 

Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).

Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.

No voitko kertoa meille miehille, mikä se sallittu ikäero ja raja on? Mitä tässä kannattaisi lähteä tavoittelemaan ja minkä näköistä naista?

Saatte hakea ihan mitä hyvänsä. Mutta suurella todennäköisyydellä parikymppiset eivät innosti 30 -vuotiaasta miehestä. On yritetty antaa neuvoja siitä, mitä kannattaa tehdä. Sama juttu, jos käytät talvella sandaaleja ja valitat että jalat palelevat. Kukaan ei kiellä käyttämästä, mutta kannattaisi ehkä käyttää talvikenkiä.

Vierailija
195/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhakuvitelma on, että kun suorittaa elämää ja itseään jollain tavalla, loppupalkintona on nainen. Siis ei mikään oma yksilönsä, vaan nainen. Vähän kuin auto. Tai työpaikka. Uusi kännykkä.

Kaunis nainen on aina palkinto. Sanoit juuri niin, kuten elämä menee. Kun onnistut miehenä, niin palkintona on nimenomaan naissuhteita ja yleensä paljon. Lue lähes kenen tahansa julkkismiehen elämäkerta.

Vierailija
196/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.

Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.

Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.

Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.

Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla.. 

Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).

Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.

No voitko kertoa meille miehille, mikä se sallittu ikäero ja raja on? Mitä tässä kannattaisi lähteä tavoittelemaan ja minkä näköistä naista?

Saatte hakea ihan mitä hyvänsä. Mutta suurella todennäköisyydellä parikymppiset eivät innosti 30 -vuotiaasta miehestä. On yritetty antaa neuvoja siitä, mitä kannattaa tehdä. Sama juttu, jos käytät talvella sandaaleja ja valitat että jalat palelevat. Kukaan ei kiellä käyttämästä, mutta kannattaisi ehkä käyttää talvikenkiä.

Miksi miehet innostuvat kaksikymppisenä kolmekymppisistä naisista?

Vierailija
197/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä neuvoja sinä olet yrittänyt antaa? Olet antanut omat määritelmäsi jollekin ikärajalle, jota mies saa yrittää? Ja tietenkin niin vanhaa saa hakea, kuin haluaa, mutta ei nuorempaa, koska nuoret naiset ovat markkinoilla arvokkaampia.

Vierailija
198/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mammat eivät tarkoita, että näyttäisit Tom Cruiselta. Komeus ja kauneus on kaksi eri asiaa. Bull Mentulakin on jonkun mielestä komea, mutta aika rumahan hän on. Kauneus on se, joka ulkonäössä merkitsee ihan kuten naisillakin. Ehkä joskus 80-luvulla isomahainen harteikas mies oli komea, nykyisin standardit ovat muuttuneet.

Mun täytyy tätä Bull Mentulaa kommentoida, että aiemmin olen itsekin pitänyt häntä jotenkin todella vastenmielisen näköisenä. Ja edelleenkin se parta vaivaa. Mutta nyt näin hänestä jonkun tuoreemman kuvan, jossa hän oli laihtuneena (terveysongelmien vuoksi pakollinen treenitauko ja lihakset kuihtuneet). En tiedä onko sitten tuo tauko vaikuttanut ja ehkä on ollut enemmän aikaa lapsen kanssa. Mutta hänen silmänsä näyttivät siinä kuvassa ihan ystävällisiltä ja katsoin ihan ihmeissäni, että sehän on ihan ok näköinen mies! Ei ollenkaan niin puistattava kuin aiemmin.

Ei ulkonäkö oikeasti ole niin iso juttu, kuin mitä ihmiset tuntuvat kuvittelevan. Toki miellyttävä ulkonäkö voi auttaa huomion kiinnittämisessä, mutta luonne merkkaa paljon enemmän. Ei se hyvä ulkonäkö auta yhtään mitään, jos luonne on vastenmielinen. Jos taas on todella mukava tyyppi, niin se on ihan eri tavalla kiinnostava ja puoleensavetävä, vaikkei olisi mikään filmitähti. 

kKeho näyttää normaalimmalta ja fanaattinen hullu Kiilto silmissä on vähentänyt. Ehkä sydän ongelmat sai järkeä päähän.

Vierailija
199/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten miesviha ketjussa ihmetyttää kovasti, mutta tuota treffeille pääsyn vaikeutta ihmettelen.

Miten voi olla mahdollista että et ole mistään nettideittisivulta saanut ketään treffeille 6 vuoden aikana? Miksi käytät vain tinderiä ja valoa? Deittisovelluksia kannattaa olla enemmän, varsinkin jos nuo eivät toimi.

Itse olen ihan tavismies mutta olen joka vuosi saanut vähintään 5-10 treffit. Parhaimmillaan 34 vuodessa.

Onneksi olkoon geenilottovoitosta.

Vierailija
200/421 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä neuvoja sinä olet yrittänyt antaa? Olet antanut omat määritelmäsi jollekin ikärajalle, jota mies saa yrittää? Ja tietenkin niin vanhaa saa hakea, kuin haluaa, mutta ei nuorempaa, koska nuoret naiset ovat markkinoilla arvokkaampia.

Henkisesti 12-vuotias kysyy taas palstan naisilta (= "äidiltä"), minkä ikäistä saa yrittää?

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi