Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkuti vinkuti. Joko ap ilmoittauduit kansalaisopiston espanjan kurssille (esìm.). Se on täynnä oikeita naisia.
Vai hakkaatko edelleen Tinderiä, jossa on epätoivoisimmat miehet ja muutama sekopää nainen, noin 100:1.
Taas näitä kansalaisopisto/harrastushulluja. Mitään parinvalintakoneita nuo eivät ole. Suurin osa vanhoja naimisissa olevia naisia, jotka ovat matkustamassa Lanzarotelle.
Avoimen kk:n luennot/ taidenäyttelyt/ museot/ teatteri/ konsertit/ työelämä.
Naiset harrastavat, sinä svaippaat Tinderiä.
Et huoli neuvoa tulla ulos luolastasi ja tavata ennakkoluulottomasti ja epätoivolle haisematta eläviä ihmisiä ilman taka-ajatuksia, laajentaa suhdeverkostoasi, sivistystäsi ja vuorovaikutustaitojasi ja kenties tutustua johonkuhun, joka tutustuttaa sinut tyttäreensä/työkaveriinsa jne.
Pysy kotonas, sinähän pelkäät ihmisiä.
No niin, taidenäyttelynainen. Taas kerran.
LoL. Naisen tulisi olla kuten perinteinen kotirouva ja mielellään ovelle tuotuna muttei kuitenkaan. Ehkä Kitty on parempi valinta 😂
Ei, vaan tämä taidenäyttelynainen ilmestyy jokaiseen Tinderketjuun suosittelemaan miehille naisen iskemistä "taidenäyttelyissä". Siellä kuulemma on luonnollista aloittaa keskustelu ja saada tätä kautta varmasti sinkkunainen treffeille. Ja noin +-2 oman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.
M29
Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.
Ai, nyt on koko länsi romahtamassa kun sä et saa pimpi. Eiköhän tuo jaottelu johdu siitä, että niissä maissa missä nainen ei tarvitse miestä, kukaan nainen ei sua kelpuuta :) kehitysmaalaiset kelpuuttaa lompakkosi ja kansalaisuutesi takia. Kukaan ei halua olla sinun itsesi kanssa, kukaan ei pidä persoonaasi rakkauden arvoisena ja sinä tiedostat tämän kylmä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap normaali mies.
Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.
Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.
Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).
Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.
Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.
No kun ei eletä :D siltä se maailma näyttää häviäjän silmiin. Jos ei ole geneettistä jätettä niin ihan normaalissa maailmassa parisuhdekuvioiden osalta eletään. Älä yleistä omia ongelmias koskemaan kaikki miehiä. Muut miehet pärjää ihan hyvin. Tästä ihan tilastona, faktana ja analyysina on mm. se, että valtaosa aikuisista ihmisistä on parisuhteessa. Totuus ei muutu vaikka miten itsellesi valehtelet.
Älä teeskentele, tekstistäsi näkyy sadan kilometrin päähän, ettet ole mies.
Eikö sinun todellisuudessasi suurin osa kolmekymppisistä miehistä ja naisista ole pariutunut? Minun on. Ja vaikka ihan tuoreita tilastoja ei olekaan, niin vielä 2010-luvun alkupuolella 85 % tuosta ikäluokasta oli parisuhteessa. Ei Tinder kymmenessä vuodessa ole määrää niin paljon muuttanut, että olisi harvinaisempaa olla parisuhteessa kuin suhteeton.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole ikinä ollut naisen kanssa. Tuskin tulen olemaankaan. Tämä on minun roolini maailmassa.
M29
Ei ole, jos vältät murehtimasta naisista Suomessa/Ruotsissa/Norjassa/Tanskassa/Islannissa yms. romahtavassa lännässä. Laajenna katsantoasi Kolumbiaan, Filippiineille tms... Siellä et ole enää jätettä. Ja en nyt puhu maksullisissa käymisestä ulkomailla, vaan ihan naisista yleisesti.
Ai, nyt on koko länsi romahtamassa kun sä et saa pimpi. Eiköhän tuo jaottelu johdu siitä, että niissä maissa missä nainen ei tarvitse miestä, kukaan nainen ei sua kelpuuta :) kehitysmaalaiset kelpuuttaa lompakkosi ja kansalaisuutesi takia. Kukaan ei halua olla sinun itsesi kanssa, kukaan ei pidä persoonaasi rakkauden arvoisena ja sinä tiedostat tämän kylmä itsekin.
Mitä väliä sillä on, minkä takia he ulkomailla kelpuuttavat? Suomessa kelpuuttavat ulkonäön (hiusraja, lihakset, pituus, vaatetyyli, hampaat jne..) ja hyvien valokuvien takia, ulkomailla rahan ja kansalaisuuden takia. Minulle jälkimmäinen vaihtoehto sopii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap normaali mies.
Pieni joukko miehistä saa naisilta valtavasti huomiota ja voivat vaihtaa naista hyvin helposti. Koska nämä miehet eivät halua tyytyä, vaan dumppaavat naisen kun suhde muuttuu hankalaksi, niin he saavat kuraa siitä.
Sitten on se suuri joukko miehiä, jotka saavat vähäisessä määrin huomiota. Tyytyvät yleensä siihen naiseen joka on osoittanut kiinnostusta, koska pelkäävät yksinäisyyttä.
Ja sitten on se joukko miehiä, jotka eivät saa käytännössä laisinkaan huomiota naisilta. Mukana myös ihan tavallisia miehiä, mutta tylsiä (naisten mielestä).
Ap on todennäköisesti rajatapaus 2 ja 3 ryhmän välillä. On täysin mahdollista, että jossain vaiheessa tapaa naisen, joka on hänestä kiinnostunut (biologinen kello), mutta on myös mahdollista, että on liian tylsä.
Nykyään eletään Winner takes it all -maailmassa, jossa parhaat saa suurimman osan ja muille jää jämät. Näkyy työelämässä ja näkyy menestyksessä naisten suhteen.
No kun ei eletä :D siltä se maailma näyttää häviäjän silmiin. Jos ei ole geneettistä jätettä niin ihan normaalissa maailmassa parisuhdekuvioiden osalta eletään. Älä yleistä omia ongelmias koskemaan kaikki miehiä. Muut miehet pärjää ihan hyvin. Tästä ihan tilastona, faktana ja analyysina on mm. se, että valtaosa aikuisista ihmisistä on parisuhteessa. Totuus ei muutu vaikka miten itsellesi valehtelet.
Eikö sinun todellisuudessasi suurin osa kolmekymppisistä miehistä ja naisista ole pariutunut? Minun on. Ja vaikka ihan tuoreita tilastoja ei olekaan, niin vielä 2010-luvun alkupuolella 85 % tuosta ikäluokasta oli parisuhteessa. Ei Tinder kymmenessä vuodessa ole määrää niin paljon muuttanut, että olisi harvinaisempaa olla parisuhteessa kuin suhteeton.
eri
On, mutta suurin osa 25-vuotiaina tai siitä alle. Kun mennään 30-40-vuotiaisiin sinkkuihin, niin sitten alkaakin olla jo pidempää sinkkujaksoa takana. Naisilla enemmän irtosuhteita, kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
En tiedä, onko M29 kehitykseltään ja kokemuksiltaan 12-vuotiaan tasolla, mutta ap myönsi olevansa. Oikeastiko oletat, että 12-vuotiaan tasolla oleva uskaltaa ja osaa yksin matkustaa Kolumbiaan tai Filippiineille?
Äläkä ymmärrä väärin. Minä en todellakaan sano, ettei pitäisi, vaan päinvastoin. Kannustan menemään. Kirjoitin jo tuolla aiempana, että jos on vuosilomaa pitämättä niin talvella reissuun ulkomaille. Ehdottomasti rohkaisen lähtemään, mutta en usko, että ap (tai M29) tulevat sitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Mitä väliä sillä on, minkä takia he ulkomailla kelpuuttavat? Suomessa kelpuuttavat ulkonäön (hiusraja, lihakset, pituus, vaatetyyli, hampaat jne..) ja hyvien valokuvien takia, ulkomailla rahan ja kansalaisuuden takia. Minulle jälkimmäinen vaihtoehto sopii paremmin.
Äsken sanoit ettet huoli elättiä. Lompakolla vieraileva on poikkeuksetta l.o.i.n.e.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
En ole ajatellut olevani "jätettä". On yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ, kavereita, harrastuksia. Naisia ei vaan ole ollut koskaan.
M29
Hyvä, sinulla on itsetunto tallessa. Nyt vain sitten peilin eteen ja katsomaan ulkonäköasiat kuntoon. Sali (varaa personal traineriin?), ruokavalio, hiukset (mahdollinen hiustensiirto/aitohiusperuukki), vaatteet yksinkertaiset ja tyylikkäät, hampaat ja iho kuntoon (mahdollisesti valkaisu hampaille ja kosmetologilla kulmakarvat ym. kondikseen).
Tämän on ihan pakko olla trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkuti vinkuti. Joko ap ilmoittauduit kansalaisopiston espanjan kurssille (esìm.). Se on täynnä oikeita naisia.
Vai hakkaatko edelleen Tinderiä, jossa on epätoivoisimmat miehet ja muutama sekopää nainen, noin 100:1.
Taas näitä kansalaisopisto/harrastushulluja. Mitään parinvalintakoneita nuo eivät ole. Suurin osa vanhoja naimisissa olevia naisia, jotka ovat matkustamassa Lanzarotelle.
Et huoli neuvoa tulla ulos luolastasi ja tavata ennakkoluulottomasti ja epätoivolle haisematta eläviä ihmisiä ilman taka-ajatuksia, laajentaa suhdeverkostoasi, sivistystäsi ja vuorovaikutustaitojasi ja kenties tutustua johonkuhun, joka tutustuttaa sinut tyttäreensä/työkaveriinsa jne.
LoL. Naisen tulisi olla kuten perinteinen kotirouva ja mielellään ovelle tuotuna muttei kuitenkaan. Ehkä Kitty on parempi valinta 😂
Ei, vaan tämä taidenäyttelynainen ilmestyy jokaiseen Tinderketjuun suosittelemaan miehille naisen iskemistä "taidenäyttelyissä". Siellä kuulemma on luonnollista aloittaa keskustelu ja saada tätä kautta varmasti sinkkunainen treffeille. Ja noin +-2 oman ikäinen.
Sori, noin minä tapaan miehiä. Nuoriakin. Hittuakos voin jos olet liian tollo ja pelkuri kokeilemaan? Noissa käy kaiken ikäisiä naisia, mutta vain fiksuimmat miehet.
Mies, jolla on museokortti, vaikuttaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin mies, joka osaa pierrä Sveitsin kansallislaulun, mutta keskitypä sinä jälkimmäiseen kun et varmaan parempaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mammat eivät tarkoita, että näyttäisit Tom Cruiselta. Komeus ja kauneus on kaksi eri asiaa. Bull Mentulakin on jonkun mielestä komea, mutta aika rumahan hän on. Kauneus on se, joka ulkonäössä merkitsee ihan kuten naisillakin. Ehkä joskus 80-luvulla isomahainen harteikas mies oli komea, nykyisin standardit ovat muuttuneet.
Mun täytyy tätä Bull Mentulaa kommentoida, että aiemmin olen itsekin pitänyt häntä jotenkin todella vastenmielisen näköisenä. Ja edelleenkin se parta vaivaa. Mutta nyt näin hänestä jonkun tuoreemman kuvan, jossa hän oli laihtuneena (terveysongelmien vuoksi pakollinen treenitauko ja lihakset kuihtuneet). En tiedä onko sitten tuo tauko vaikuttanut ja ehkä on ollut enemmän aikaa lapsen kanssa. Mutta hänen silmänsä näyttivät siinä kuvassa ihan ystävällisiltä ja katsoin ihan ihmeissäni, että sehän on ihan ok näköinen mies! Ei ollenkaan niin puistattava kuin aiemmin.
Ei ulkonäkö oikeasti ole niin iso juttu, kuin mitä ihmiset tuntuvat kuvittelevan. Toki miellyttävä ulkonäkö voi auttaa huomion kiinnittämisessä, mutta luonne merkkaa paljon enemmän. Ei se hyvä ulkonäkö auta yhtään mitään, jos luonne on vastenmielinen. Jos taas on todella mukava tyyppi, niin se on ihan eri tavalla kiinnostava ja puoleensavetävä, vaikkei olisi mikään filmitähti.
Olen itse ap:n ikäinen mies ja olen ikisinkku, pystyn elämään varsin hyvin vähällä seksin määrällä joten en tarvitse parisuhdetta mihinkään, minä masturboin päivittäin mutta seksiä harrastan ehkä kerran vuodessa keskimäärin.
Jos tarvitsisin seksiä useammin eli vaikka kerran viikossa niin sitten parisuhde olisi varmasti minun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap normaali mies.
eri
On, mutta suurin osa 25-vuotiaina tai siitä alle. Kun mennään 30-40-vuotiaisiin sinkkuihin, niin sitten alkaakin olla jo pidempää sinkkujaksoa takana. Naisilla enemmän irtosuhteita, kuin miehillä.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiset harrastavat kulttuuria, taidetta, opiskelua jne, mutta miehet lähinnä juomakulttuuria ja penkkiurheilua keskenään.
Joten ihmettele vaikka hautaan saakka, mikset löydä elämänkumppania tai edes seksikumppaneita. Me naiset löydämme koska emme istu katkerina piilossa miesluolissa. Eivätkä istu fiksut miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea uskoa tuota jos siis olet oikeasti komea. Itse olen korkeintaan vain vähän keskiverto kaduntallaajaa komeampi, muutamaa vuotta nuorempi ja yllättävän paljon tulee kuitenkin Tinderissä matcheja. Vain pari hassua kertaa on treffikutsusta kieltäydytty kun olen pyytänyt. Ainoa mikä voisi olla olisi se biotekstissäsi olisi jotain todella pahasti pielessä mutta ulosantisi perusteella en oikeen usko siihen.
Jos saat jatkuvasti Tinderissä deittejä, niin et ole keskiverto. Etkä vanha mies (+27-vuotias).
No, hyvin harvoin itseäni on kehuttu komeaksi julkisilla paikoilla ja harvemmin naiset tulevat oma-aloitteisesti iskemään joten tuskin olen juurikaan keskiverron yläpuolella. Tosin jos se 50v kaljamahainen Pera on oikeasti olevinaan se "keskiverto mies" niin korkeintaan ehkä sitten.
Taas mieheksi tekeytynyt nainen. Meinasitko vielä saarnata, miten naisessa merkityksellistä on se, mitä hänen sydämestään löytyy, eikä ulkokuoresta?
Te sä et ole mies!!1!1-inkkelit ootte mun lemppari-inkkeleitä. Hurjat defenssit teillä. Jotta mielenterveytenne säilyt teidän on pakko uskotella itsellenne, että ette ole yksin kärsimyksenne kanssa. Kun oikeasti tavallinen mies sitten korjaa että asiat on muilla miehillä edelleen ihan hyvin, heti ärhäkkäästi räksytätte ettei kirjoittaja voi olla mies alkuunkaan kun kunnon miehillähän on yhtä pska elämä kuin teillä, vain chadit saa naisia :D
Mitäs mieltä muuten olet siitä faktasta, että enemmistö aikuisista, myös miehistä, on parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ai mitä väliä :D? Et ole rakastumisesta ja rakkaudesta kuullut? Olisit heti vaan sanonu olevasi autistinen/assburgeri niin en ois tuhlannut sekuntiakaan siihen että keskustelen ns. kirjolla olevan kanssa ihmissuhteista, Hohhoijaa.
No itseään paljon nuorempien naisten haluaminen on turn off. Tulee mieleen liiallinen nirsous ja se ettei tunnista millaista kumppania kaipaa.
Okkei.. Tälleen pikaisesti ajateltuna kun oon ite yli 40v sinkkumies. En koe olevani yksinäinen tai syrjäytynyt tai mitään sellaista. Tällä haavaa olen yksin koska ei kiinnosta pätkääkään deittailu, kokeilin sitä ja se on feikki maailma, kannattaa ihan oman mielenterveyden kannalta unohtaa kaikki deittailu, varsinkin sovellukset ja palstat yms huuhaa puuhat. Jos haluat tehdä elämästäsi draama-sarjan (huonon sellaisen) mene toki deittailemaan, voi sieltä jotain helmeäkin löytyä mutta älä ota mitään paineita siitä. Harrastuksien ja työn parista voi löytää paljon paljon luonnollisemmin, ikään kuin vahingossa, mitä tahansa seuraa. Etsimällä väen väkisin et löydä muuta kuin ongelmia ja murheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole mitään "incel-teorioita". Ne on faktoja, koska se deittailudata on nyt palvelimilla ja siitä on tehty tutkimuksia. Se, että joku kertoo sen olevan "incel-teoria" on ainoastaan joku feministi, joka ei ymmärrä päivänselviä asioita. Keskimäärin prosentin osia on ne, jotka pääsevät treffeille. Ihan ottaen huomioon tuntimäärät, mitä naimaiässä olevat käyttävät Tinderiä lääppien mitataan päivissä viikoissa. Yhden työpäivän verran viikossa lääppivät sitä softaa keskimäärin, se kertoo jo siitä, että sitä saa miehet räplätä sitä softaa aivan loputtomiin saadakseen deitin aikaan. Kaikki nää asiat on tiedossa, joten on ihan turha vääntää niistä.
Kyllä se vaan selvästi tekee liian kipeätä myöntää että vika on itsessä eikä systeemissä, kulttuurissa, yhteiskunnassa, naisissa, muissa miehissä, tinderissä tms. Minä ja kaverini ollaan kaikki maailman tavallisimpia pulliaisia, ja kaikki ollaan päästy useille, useille tindertreffeille (osa käyttänyt jtn badoota tms.) ja lopulta kaikki ihan naimisiinkin on menty. Mä olen oikeastaan viemä poikkeusruma, olen 168cm pitkä, kaljuuntuminen hyvin nuorena ja jalassa on vamma mikä aiheuttaa omituista kävelyä. Silti tuli nainen. Syy lienee se että olen perusfiksu ja en suhtautunut kumppanin etsintään noin pakkomielteisesti ja typerästi kuin sinä. Sori, mutta vika tosiaankin on sussa. Älä yleistä omia epäonnistumisia muihin miehiin, me pärjätään ihan hyvin.
Toivottavasti joku ei oikeasti niele tätä. Tää on jonkun naisen kirjoittama ns. false flag -postaus. Keksitty onnistumistarina kun ei mitään oikeitakaan argumentteja ole.
"Oma syy" on melkein aina typerä ja mustavalkoinen tapa nähdä asioita. Ei yksinäisyys ole mikään "oma syy". Eikä pariutuminen välttämättä mitään oman erinomaisuuden tuotosta. Sattuma on sattumaa. Sitä joko kohtaa itselleen sopivan kumppanin tai ei kohtaa. Vaikka tarinasi olisikin totta, ei se todista mitään todeksi tai vääräksi. Rumalla 160cm miehellä on ihan oikeasti paskat mahdollisuudet Tinderissä, mutta jos siinä onnistuit niin hienoa, vähän kuin olisit lotossa voittanut. Ei se silti tarkoita että lotossa olisi helppoa voittaa.
Useimmat miehet voittavat lotossa.
https://www.stat.fi/til/ssaaty/2018/02/ssaaty_2018_02_2019-11-14_tau_00…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap normaali mies.
Ei vaan voittajan. Tai miten selität sen, että olen käynyt treffeillä tämän vuoden aikana yli 30 naisen kanssa ja harrastanut seksiä yli 20 naisen kanssa, mutta mulla on ystäviä, jotka eivät ole päässeet yksilläkään treffeille?