Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Ap on jo poistunut, mutta keskustelu ja räyhääminen jatkuu. Hyvin tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista
Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.
Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.
:D
Eli nainen vaan hellan ja nyrkin väliin?
Ei ole ihme, ettei sulle puolisoa löydy. Tässä maassa naiset elävät suhteellisen vapaasti eivätkä todellakaan haikaile takaisin vanhoihin aikoihin.
Kannattaa varmaan muutta jonnekin pohjanmaan takapajulaan, jossa uskonnollisilla alalahkoilla on ovat lahkonsa jne. Eiköhän sieltä joku akka sulle löydy, valmistaudu 20 lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista
Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.
Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.
:D
Eli nainen vaan hellan ja nyrkin väliin?
Ei ole ihme, ettei sulle puolisoa löydy. Tässä maassa naiset elävät suhteellisen vapaasti eivätkä todellakaan haikaile takaisin vanhoihin aikoihin.
Kannattaa varmaan muutta jonnekin pohjanmaan takapajulaan, jossa uskonnollisilla alalahkoilla on ovat lahkonsa jne. Eiköhän sieltä joku akka sulle löydy, valmistaudu 20 lapseen.
No eipä elä kovinkaan vapaasti. Perheellisenä naisena nainen on yleensä se, joka hoitaa lasten asiat ihan vanhaan malliin, siivoaa ja sisustaa kodin sekä monesti hoitaa myös ruoat. Eli vanhoihin aikoihin ei tarvitse haikailla, kun ne ovat edelleen olemassa. Ero vanhoihin aikoihin on siinä, että 70-luvulla naiset ja miehet harrastivat enemmän seksiä, myös irtosuhteita. Vaikka maailma on teoriassa nyt vapaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Äidiltäkö kysyt lupaa? 18-23 naiset seurustelevat ikäistensä plus pari vuotta vanhempien kanssa. Jos olet 30 v, niin juna meni jo vuosia sitten.
Kyllä kysyn, että ehkä tulevaisuudessa vältän virheet. Tuo ikä on vaan välillä tosi hankalaa nähdä päälle päin. Joku 20-vuotiaalta näyttävä saattaakin olla 26-vuotias tai toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
AV mammat ovat täysin pihalla pariutumisen suhteen ja antavat "neuvoja" lähinnä omien epävarmuuksiensa mukaisesti, esim. juurikin tuo, että ei saisi yrittää itseään nuorempiaan, koska naisia pelottaa, että jäävät yksin vanhemmalla iällä.
Palstan takuuvarmat provosoitumisen aiheet:
Mies yrittämässä itseään 10v nuorempaa naista
+40v mies joka haluaa vielä lapsia
Halua vaan, tilastot vaan on aika karut, tuskin saat. Naiset ei ole noin riippuvaisia parisuhteista, pärjätään yksinkin. Eikä haaveilla jostakin 20 v mallipojuista, perverssiähän se on haluta lastensa ikäistä. Niin, ja ne lapset meillä jo on jos on sellaisia haluttu, toisin kun sinulla. Mutta jatka haluamista ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Aamen. Enkä usko että pitkä terapiakaan auttaisi näkemään, ettei tuollaisen pidäkään kelvata kenellekään.
Mutta jatkaa vaan nykylinjalla jahtaamassa 20 v neitsyitä, ja tuloskin tulee olemaan sama kun tähän asti.
sitten voi syyttää naisia nirsoiksi, kun ovat superalfojen ringeissä. Todellisuudessa ne tytöt seurustelevat ikäistensä poikien kanssa, eikä ap. Edes ole olemassa heille.
Mitä jos lähestytään asiaa tältä kantilta: uskotko, ettei maailmassa ole yhtäkään +40-vuotiasta miestä (joka ei ole supertähti ja miljonääri), siis ei yhtäkään, joka paaluttaa 20-vuotiaita naisia harrastuksekseen? Kaikki maailman länsimaiset naiset ovat sängyssä vain ja ainoastaan +-2 vuotta ikäistään nuoremman tai vanhemman kanssa? Jos maailmassa on yksikin tällainen mies, niin silloin se tarkoittaa, että ikä ei ole ainoa kriteeri. Ap tuskin nyt on tämä mies, mutta kunhan pieni ajatus tähän väliin. Kun naiset ovat niin kovia vannomaan sen nimeen, että ikä on se ainoa syy, miksi nainen on tai on olematta miehen kanssa.
Voi sellainen jossakin olla, siellä missä naiset ovat köyhiä ja joutuvat myymään itseään. Ja aina joku kokemattomuuttaan voi haksahtaa vanhaan mieheen, ne suhteet ei tosin kestä, ellei sillä tytöllä ole tosi vakavia ongelmia. Mutta jokaista puolet nuorempaa saanutta kohtaan on 10 000 ukkoa kuolaamassa niitä tyttöjä, ja ainoa mitä saavat niiltä tytöiltä on ahdistelusyyte.
Eikä tässä puhuttu vain ikäerosta, vaan siitä että henkisesti tämä ruikuttaja on esiteini, vaikka vuosia on kertynyt.
Täytyy sitten keskittyä ja "yrittää metsästää" noita naisia, jotka kokemattomuuttaan haksahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Äidiltäkö kysyt lupaa? 18-23 naiset seurustelevat ikäistensä plus pari vuotta vanhempien kanssa. Jos olet 30 v, niin juna meni jo vuosia sitten.
Kyllä kysyn, että ehkä tulevaisuudessa vältän virheet. Tuo ikä on vaan välillä tosi hankalaa nähdä päälle päin. Joku 20-vuotiaalta näyttävä saattaakin olla 26-vuotias tai toisinpäin.
Näyttää ja näyttää, pitäisi ymmärtää ettei se ulkonäkö ole kaikki. Ja jokainen nuoria jahtaava ukko luulee näyttävänsä nuorelta, vaikka ei näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa. Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille. Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa.
Olen yli 30-vuotias neitsytnainen. Olen käynyt vain peruskoulun. Hyväksytkö sen, että minulle sopivin kumppani on 16-vuotias poika? Vai alatko tyrkyttämään minulle vanhoja rupsahtaneita pappoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hyvää kuin olla alfa. Voi kohdella naisia kuin tiskirättiä ja silti naiset kinuavat lisää.
Neitsyen puhetta, isot pojatko kertoivat? Sinun vikasi siellä korvien välissä tulevat estämään kaiken pariutumisen, sen kun jatkat jahtaamista vaan. Lopputulos on vaan se sama kun ennenkin: nolla.
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Tämä tuli mieleen itsellenikin tuosta ikähaarukasta. En alkaisi treffaamaan miestä joka haluaisi 10 vuotta itseäni nuorempaa..
Kerran menin ravintolaan, sieltä naisia saa
Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
Tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä...
- Eppu Normaali 1985-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat ovat täysin pihalla pariutumisen suhteen ja antavat "neuvoja" lähinnä omien epävarmuuksiensa mukaisesti, esim. juurikin tuo, että ei saisi yrittää itseään nuorempiaan, koska naisia pelottaa, että jäävät yksin vanhemmalla iällä.
Palstan takuuvarmat provosoitumisen aiheet:
Mies yrittämässä itseään 10v nuorempaa naista
+40v mies joka haluaa vielä lapsia
Halua vaan, tilastot vaan on aika karut, tuskin saat. Naiset ei ole noin riippuvaisia parisuhteista, pärjätään yksinkin. Eikä haaveilla jostakin 20 v mallipojuista, perverssiähän se on haluta lastensa ikäistä. Niin, ja ne lapset meillä jo on jos on sellaisia haluttu, toisin kun sinulla. Mutta jatka haluamista ihan vapaasti.
Oletko lukenut Sanna Kiisken "Tinder-päiväkirjat". Tuo sarja maalaa vähän erilaista kuvaa naisten haaveilusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hyvää kuin olla alfa. Voi kohdella naisia kuin tiskirättiä ja silti naiset kinuavat lisää.
Neitsyen puhetta, isot pojatko kertoivat? Sinun vikasi siellä korvien välissä tulevat estämään kaiken pariutumisen, sen kun jatkat jahtaamista vaan. Lopputulos on vaan se sama kun ennenkin: nolla.
Isot pojat eli alfat kertoivat millaista on olla alfa.
Apn taso ei vaan riitä. Tee ap itsekriittinen arvio mitä sun pitää tehdä tason nostamiseksi ja toteuta se. Sen jälkeen saat naisia.
Ihan vain siksi, että kukaan ei ole sulle velkaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No itseään paljon nuorempien naisten haluaminen on turn off. Tulee mieleen liiallinen nirsous ja se ettei tunnista millaista kumppania kaipaa.
No eikö tuossa nyt juuri tunnistettu millaista kaipaa? Mitä nirsoa on laittaa 10 vuoden ikähaarukka, verrattuna siihen, että laittaa 3v haarukan?
Miksi se 20v ei saisi kelvata, vaan hänet pitäisi ikänsä vuoksi dumbata heti pois? "Sori, sä oot 26 ja mulla on 27 ikäraja, et kelpaa". Ihan älyttömiä tällaiset ikärajat, kun jokainen ihminen on yksilö.
Oma äitini meni isäni kanssa naimisiin 19 vuotiaana, ja heillä oli 9v ikäeroa, ja koko ikänsä naimisissa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot pojat eli alfat kertoivat millaista on olla alfa.
Mikähän siinä on että eniten itseään suurimpina alfoina hehkuttaa jotkut teini-ikäiset pojat?
Vierailija kirjoitti:
Apn taso ei vaan riitä. Tee ap itsekriittinen arvio mitä sun pitää tehdä tason nostamiseksi ja toteuta se. Sen jälkeen saat naisia.
Juuri näin. Sali on yksi avaimista kaikkeen, mikä liittyy naisten saamiseen, itsearvostukseen, itsetuntoon ja vaikuttaa positiivisesti myös testosteronin tuotantoon. Sali ja ruokavalio muodostavat 75 prosenttia koko kuviosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joku taso? Ja mikä se on?