Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Minä olen aina ollut se kaunis nainen. Olen ottanut komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompastuin sanoihin konservatiivinen, vanhanaikainen, perinteisiä arvoja kunnioittava. Kuka 20-30 -vuotias nainen (joista siis ne kaksikymppiset ovat sinulle aivan liian nuoria) haluaa sellaisen? Nuori nainen haluaa avoimen, kivan poikakaverin, joka on valmis oppimaan uusia asioita, matkustamaan uusiin paikkoihin, tekemään parisuhteessa, kodinhoidon työnjaossa, rahankäytössä, vauvanhoidossa, kokkaamisessa (ja niin edelleen) ihan ERI ratkaisuja kuin esimerkiksi miehen vanhemmat, joten kaikkea MUUTA kuin konservatiivista ja vanhanaikaista miestä arvostetaan!!
Onko tää ap joku uskovainen joka haluaa neitsyen? Eikös niitä pitäisi yrittää etsiä jostain hengellisistä tapahtumista? Ja aika hiljasta silti on jos yrittää noin paljon nuorempia etsiä.
Joo, uksispiireistä kyllä tyttöjen isät pistävät tämmöisen pihalle. Onneksi, nuorelle kuuluu toinen nuori, ei mikään 30 v kääpä.
Aika harvat uskovaisetkaan tytöt kulkee tuolla kylillä isiensä talutushihnoissa
Empatiakyvyttömiltä paskiaisilta tulee alapeukkuja ja typeriä kommentteja asialliseen keskusteluun nykymaailman menon kyseenalaistamisesta. Ei tarvitse olla uskis, että kaipailee vähän normaalia meininkiä tämän tinder-kohkailun oheen. Mutta kun elämä pyörii vain ulkonäön ja seksin ympärillä, niin vaikea on mitään muuta sitten ymmärtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtökohta pitäisi olla, että miehen pitäisi muuttua sormien napsautuksella joksikin muuksi kun on? Eihän naiseltakaan sitä odoteta.
Eihän se ole lähtökohta. Ei vaan pidä olettaa että aina löytyy kumppani joka tykkää sellaisena kuin on. Yksinkin voi olla parempi kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista sitten tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jokainen mies ottaisi kauniin naisen jos saisi. Kerro lisää itsestäänselvyyksiä.
Monen miehen ilmoitukset ovat määräileviä, en tykkää.
"Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta."
NYT MIES ota itseäsi niskasta kiinni. Haluatko oikeasti tuhota vapaan elämäsi olemalla jonkun naisen orja?
- Saat vapaasti sisustaa mancavesi miten haluat.
- Hakata vaikka yön läpeensä pelejä jos siltä tuntuu.
- Vetää kalsarikännit.
- Harrastaa mitä haluat, koska haluat.
- Kukaan ei vie rahojasi.
- ns. paineita pääsee kyllä purkamaan helpomminkin kuin tuhoamalla oman elämän parisuhteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtökohta pitäisi olla, että miehen pitäisi muuttua sormien napsautuksella joksikin muuksi kun on? Eihän naiseltakaan sitä odoteta.
Eihän se ole lähtökohta. Ei vaan pidä olettaa että aina löytyy kumppani joka tykkää sellaisena kuin on. Yksinkin voi olla parempi kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Parempi on löytää joku, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet. En minä ainakaan valheessa haluaisi elää, koska siinä tapauksessa on parempi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Saman ikäisillä miehillä, jotka tuntevat heidät jo opiskelupiireistä tai joita he tapaavat opiskelijabileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ap:n kanssa vähän samoilla linjoilla, kaikille ei vain löydy jostain syystä sitä oikeaa, edes treffien aloittamiseen. Syy on toki itsessä, mutta sitä ei välttämättä pysty selvittämään, koska kukaan ei tohdi tai yksinkertaisesti osaa sanoa syytä. Ei vain natsaa. Itse haluaisin tuntea treffikumppanin jo vähän pidemmältä ajalta ennenkuin tohtisin edes pyytää treffeille. Mutta lähtökohtaisesti olen liian kiltti. Jos nainen antaa ymmärtää, että on jo seurustelusuhteessa, en lähde kilpasille. Ja kaikki naiset tuntuvat olevan lähtökohtaisesti ainakin jossakin seurustelusuhteessa. Oma vikani, minkäs sille voi. Mutta ei vika itsessään, hyvällä tuurilla olisi voinut työllistyä sellaiseen paikkaan, ammattiin tai aikaan, jossa olisi saattanut kohdata kiinnostavan kumppanin. Mutta nyt vain kävi näin ja ei se naisten vika ole, eikä itsekään ole syyllinen siihen, että olen tällainen kun olen. Miksi lähtökohta pitäisi olla, että miehen pitäisi muuttua sormien napsautuksella joksikin muuksi kun on? Eihän naiseltakaan sitä odoteta.
Tuo ei ole kiltteyttä, vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Jätätkö kaiken muunkin kilpailun kesken? Eli jos haet työpaikkaa ja kuulet että on toinenkin hakija, perut hakemuksesi jne? Kun et kestä mahdollsuutta ettet voitakaan, niin tuhoat mahdollisuutesi itse ja häviät varmasti joka kerta. Ihme valinta minusta.
Aika huono vertaus. En hae työpaikkaa siksi, että voisin olla parempi kuin joku olemassa oleva työntekijä, joka sitten saisi samantien potkut, kun minut palkattaisiin. Parisuhde ei ole työpaikka. Vain pelkurit eivät osaa elää yksin, sanotaan se näinpäin.
Vierailija kirjoitti:
"Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta."
NYT MIES ota itseäsi niskasta kiinni. Haluatko oikeasti tuhota vapaan elämäsi olemalla jonkun naisen orja?
- Saat vapaasti sisustaa mancavesi miten haluat.
- Hakata vaikka yön läpeensä pelejä jos siltä tuntuu.
- Vetää kalsarikännit.
- Harrastaa mitä haluat, koska haluat.
- Kukaan ei vie rahojasi.
- ns. paineita pääsee kyllä purkamaan helpomminkin kuin tuhoamalla oman elämän parisuhteella.
Tämä oli ihan hyväkin elämänohje, vaikka vähän räväkästi muotoiltu. Jos naista ei ilmesty elämään, täytyy olla rohkeutta elää yksin. Tällä olen itse mennyt, enkä enää kaivele syitä itsestäni. Huono parisuhde on huonompi kuin ei parisuhdetta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompastuin sanoihin konservatiivinen, vanhanaikainen, perinteisiä arvoja kunnioittava. Kuka 20-30 -vuotias nainen (joista siis ne kaksikymppiset ovat sinulle aivan liian nuoria) haluaa sellaisen? Nuori nainen haluaa avoimen, kivan poikakaverin, joka on valmis oppimaan uusia asioita, matkustamaan uusiin paikkoihin, tekemään parisuhteessa, kodinhoidon työnjaossa, rahankäytössä, vauvanhoidossa, kokkaamisessa (ja niin edelleen) ihan ERI ratkaisuja kuin esimerkiksi miehen vanhemmat, joten kaikkea MUUTA kuin konservatiivista ja vanhanaikaista miestä arvostetaan!!
Onko tää ap joku uskovainen joka haluaa neitsyen? Eikös niitä pitäisi yrittää etsiä jostain hengellisistä tapahtumista? Ja aika hiljasta silti on jos yrittää noin paljon nuorempia etsiä.
Joo, uksispiireistä kyllä tyttöjen isät pistävät tämmöisen pihalle. Onneksi, nuorelle kuuluu toinen nuori, ei mikään 30 v kääpä.
Aika harvat uskovaisetkaan tytöt kulkee tuolla kylillä isiensä talutushihnoissa
Uksistytöt ei kuljeskele kylillä. Ne osallistuu kyllä uskonnollisiin tapahtumiin, mutta siellä on sitten niitä aikuisia katsomassa perään, joku 10 v vanhempi ei-uskova saa kyllä äkkilähdön. Ellei isiltä, niin pojilta, niissä piireissä avioidutaan nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista
Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.
Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.
Tässähän se syy sinkkuuteen tulikin. Oot konservatiivinen menneiden aikojen pieru. Ulkonäkö, pituus ja raha ei merkitse mitään kun on tyhjää täynnä. Ja tottakai olet 50-60v naisten mielestä kuin nuori Tom Cruise.
Tom Cruise täytti muuten viime kuussa 60v että siitä voi miettiä että viehättyykö parikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista
Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.
Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.
Tässähän se syy sinkkuuteen tulikin. Oot konservatiivinen menneiden aikojen pieru. Ulkonäkö, pituus ja raha ei merkitse mitään kun on tyhjää täynnä. Ja tottakai olet 50-60v naisten mielestä kuin nuori Tom Cruise.
Tom Cruise täytti muuten viime kuussa 60v että siitä voi miettiä että viehättyykö parikymppinen nainen.
Juuri näin. Kannattaa verrata tavismiestä yhteen maailman kuuluisimmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.
Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.
Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.
Jokainen saa toki hakea kumppania ihan millä spekseillä haluaa, ei se siitä kiinni ole. Mutta turha sitten vinkua ettei sitä kumppania saa. Kukaan täysjärknen 20 v nainen ei ota noin vanhaa epätoivoista i n c e l l i ä. Tässähän on vaan opastettu ,miten AP helpolla keinolla parantaa mahdollisuuksia jollekin kelvata. Kun ei tuohon ikään ole paljon nuoremmille kelvannut , ei tule myöhemminkään kelpaamaan.
Naiselle tollanen tyyppi on muutenkin riski. Tollasen kanssa kun käy kerran treffeillä niin se saattaa alkaa pitää naista omanaan ja sitten kun uusia treffejä ei tulekaan niin tyyppi jää vainoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ap:n kanssa vähän samoilla linjoilla, kaikille ei vain löydy jostain syystä sitä oikeaa, edes treffien aloittamiseen. Syy on toki itsessä, mutta sitä ei välttämättä pysty selvittämään, koska kukaan ei tohdi tai yksinkertaisesti osaa sanoa syytä. Ei vain natsaa. Itse haluaisin tuntea treffikumppanin jo vähän pidemmältä ajalta ennenkuin tohtisin edes pyytää treffeille. Mutta lähtökohtaisesti olen liian kiltti. Jos nainen antaa ymmärtää, että on jo seurustelusuhteessa, en lähde kilpasille. Ja kaikki naiset tuntuvat olevan lähtökohtaisesti ainakin jossakin seurustelusuhteessa. Oma vikani, minkäs sille voi. Mutta ei vika itsessään, hyvällä tuurilla olisi voinut työllistyä sellaiseen paikkaan, ammattiin tai aikaan, jossa olisi saattanut kohdata kiinnostavan kumppanin. Mutta nyt vain kävi näin ja ei se naisten vika ole, eikä itsekään ole syyllinen siihen, että olen tällainen kun olen. Miksi lähtökohta pitäisi olla, että miehen pitäisi muuttua sormien napsautuksella joksikin muuksi kun on? Eihän naiseltakaan sitä odoteta.
Tuo ei ole kiltteyttä, vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Jätätkö kaiken muunkin kilpailun kesken? Eli jos haet työpaikkaa ja kuulet että on toinenkin hakija, perut hakemuksesi jne? Kun et kestä mahdollsuutta ettet voitakaan, niin tuhoat mahdollisuutesi itse ja häviät varmasti joka kerta. Ihme valinta minusta.
Aika huono vertaus. En hae työpaikkaa siksi, että voisin olla parempi kuin joku olemassa oleva työntekijä, joka sitten saisi samantien potkut, kun minut palkattaisiin. Parisuhde ei ole työpaikka. Vain pelkurit eivät osaa elää yksin, sanotaan se näinpäin.
Just. No omapa on ratkaisusi. Ja kyllä yksinkin tosiaan pitää osata elää. Mutta tuollainen luovuttaminen ei millään ole kiltteyttä, se on vätystelyä ja pelkuruutta, pelkoa epäonnistumisesta. Älä pidä itseäsi kilttinä, enemmänkin pelokas on kuvaava sana.
Elämässä tulee niitä tilanteita jolloin pitää pystyä kilpailemaankin, tai jää aina ilman. Opiskelupaikkaa, työpaikkaa, mieluisaa asuntoa ja toki myös parisuhdetta. Tuolla asenteella on parempikin että jatkat yksin, koska parisuhteessa se kaikki vastuunotto jäisi sitten naiselle. Hän väsyisi olemaan ainoa aikuinen perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kannattaa verrata tavismiestä yhteen maailman kuuluisimmista miehistä.
Joo, nämä täällä vertaa itseään johonkin filmitähteen :D
Ja kyllä sen 60 v Cruisenkin viehätys on siinä mitä hän voi antaa jollekin aloittelevalle wanna-be-julkkikselle, ei siinä rakkaudesta yhteen mennä. Ellei sulla ole antaa samaa, niin älä vertaa itseäsi Cruiseen.
Et ehkä osaa ottaa valokuvia tinderiin.
On toki myös totta että naisilla on joku 100+ matchia/kesutelua
Höpö höpö. Ne kauneimmat kysyy ekana missä opiskelet, ja ellei se ole oikis/lääkis/kauppis niin good bye, vaikka olisi mitkä lihakset. Ei se miehen ulkonäön loputon hiominen kiinnosta naisia, enemmänkin karkottaa.