Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi

Vierailija
14.08.2022 |

Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.

Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.

Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.

Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.

Kommentit (421)

Vierailija
221/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa viestitellä myös aasialaisille ja afrikkalaisille naisille. He hakevat kokeneempaa miestä, jonka kanssa perustaa perhe nopeallakin aikataululla. Hoitavat kodin ja lapset reippaasti ja antavat sinun olla perheenpää. Vahva suositus.

Mutta kun ap nimenomaan ei ole kokenut. !2-vuotiaan tasolla oleva perheenpää? jUST.

Mutta: vahva suositus täältäkin sille ulkomaille lähdölle. Toivottavasti on kokemusta edes matkustamisesta.

Vierailija
222/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pariutuminen ei tapahdu jonkun tinderin kautta vaan arkielämän kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! 

En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?

Vierailija
224/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa viestitellä myös aasialaisille ja afrikkalaisille naisille. He hakevat kokeneempaa miestä, jonka kanssa perustaa perhe nopeallakin aikataululla. Hoitavat kodin ja lapset reippaasti ja antavat sinun olla perheenpää. Vahva suositus.

Mutta kun ap nimenomaan ei ole kokenut. !2-vuotiaan tasolla oleva perheenpää? jUST.

Mutta: vahva suositus täältäkin sille ulkomaille lähdölle. Toivottavasti on kokemusta edes matkustamisesta.

Kirjoitin virheellisesti kokeneempaa, kun piti kirjoittaa vanhempaa. Voi hän siltikin olla ihan kypsä ihminen, vaikka ei ole ollut parisuhteessa. Aiempaa kokemusta naisista ainakin äitistä ja sukulaisnaisista ja ehkä jopa oikukkaista siskoista. Siinähän sitä harjoitusta on jo tullutkin.

Ei tarvitse lähteä edes ulkomaille. Suomestakin löytyy match.comin ja eliittikumppaneiden kautta aasialaisia ja afrikkalaisia naisia. Siitä vaan rohkeasti viestiä lähettämään ja nopeasti ehdotus tapaamisesta, koska näin näkee nopeammin jos molemmat haluavat vielä jatkaa. Eikä kannata helpolla luovuttaa, vaikka kaikki ei heti miellyttäisikään ensitreffeillä, koska kukaan meistä ei ole täydellinen ja pikkujutut voi sivuuttaa, jos kokonaisuus muuten vaikuttaa hyvältä.

Vierailija
225/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian simulakrumi , kopion kopio, pitäisi olla jotain omaa ja reaalissa, aitoutta, johon toinen voi ihastua ja mahdollisesti jopa rakastua. Kehitä joku oma juttu , jolla erottaudut massasta. Ole rohkea äläkä pelkää epäonnistumisia. Naisten kanssa pitää ottaa riskejä, ja tällä tavoin näyttää olevansa " mies".

Vierailija
226/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset hakevat miehestä nykyään kodinhoitajaa kaiken muun lisäksi, että voivat itse enemmän makoilla sohvalla puhelimen ääressä ja käydä jumpissa.

Voisitko lakata valehtelemasta? Näiden tarinoiden vuoksi työttömiä on lähtenyt Aasiaan velkaantumaan. Ollaan myyty kuva simppelistä maasta jossa miehen ei tarvitse tehdä mitään. Pikkulapsi aika sujuu teininä alkaa juoksemaan todelliset kulut. Aasiassa lapset haluaa samoja juttuja mitä lännessä. Koulutukseen halutaan myöskin panostaa. Auta armias jonkun sukulaisen sairastuessa.. Katse kääntyy mieheen. Rahojen loppuessa kesken lapsi menee orpokotiin ja nainen heittää pihalle.

Vierailija
227/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten elämä on darwinistista taistelua, jossa vahvimmat voittaa. Se on koodattu geeneihin, eikä sille mitään voi. Naisten rooli on toimia tuomarina kenen geenit voittaa.

Vierailija
228/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap! 

En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?

Jos tiedät noin hyvin, mistä moni nainen tykkää, niin mikset perusta bisnestä? Tienaisit miljoonia tuolla hommalla, jos annat miehille oikeasti toimivia neuvoja.

Vierailija
229/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pitäisi pikku hiljaa tuon kaiken panostuksen jälkeen valjeta, ettei naiset ole sinua varten, ainakaan vielä. Elä elämääsi, säästä rahaa ja nauti. Sinulla on hyvin aikaa ainakin nelivitoseksi löytää nainen jos sellaisen silloin vielä haluat.

Vierailija
230/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset hakevat miehestä nykyään kodinhoitajaa kaiken muun lisäksi, että voivat itse enemmän makoilla sohvalla puhelimen ääressä ja käydä jumpissa.

Voisitko lakata valehtelemasta? Näiden tarinoiden vuoksi työttömiä on lähtenyt Aasiaan velkaantumaan. Ollaan myyty kuva simppelistä maasta jossa miehen ei tarvitse tehdä mitään. Pikkulapsi aika sujuu teininä alkaa juoksemaan todelliset kulut. Aasiassa lapset haluaa samoja juttuja mitä lännessä. Koulutukseen halutaan myöskin panostaa. Auta armias jonkun sukulaisen sairastuessa.. Katse kääntyy mieheen. Rahojen loppuessa kesken lapsi menee orpokotiin ja nainen heittää pihalle.

Tiedän yhden pariskunnan, joka menetti puolet omaisuudestaan, kun lähettivät rahaa vaimon isän syöpähoitoihin Thaimaaseen. Kauhea piru siitä, että suomalaiselle naiselle joutuu tarjoamaan kupin kahvia treffeillä.

Vierailija
231/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten keskustelu kääntyy siihen, että kiukkuisena haetaan lupaa tapailla nuorempia naisia. Me neuvojat yritämme avata naisten näkökulmaa. Jokainen meistä on ollut nuori ja tietää omasta kokemuksesta, miten olemme suhtautuneet lähenteleviin vanhoihin miehiin. Osa on seurustellut vanhemman miehen kanssa, mutta suhde on alkanut yleensä siten, että on ensin tutustuttu ja ikäänkuin menty ikäkysymyksen ohi. Tämäkään ei takaa mitään. Itsekin seurustelin 1,5 vuotta 15 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Kyllä

Se ikä näkyi asenteissa ja erityisesti seksissä, josta hänellä oli todella vanhanaikaiset käsitykset. Mitta täyttyi minulla lopulta niin, että yhtenä päivänä vain häivyin.

Vierailija
232/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.

Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.

Vierailija
233/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi löytyy tuosta muutamasta ekasta lauseesta.

"Olen 6 vuotta sitten viimeksi käynyt treffeillä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. "

Olen 33-vuotias nainen samassa tilanteessa ja ihan ok asian kanssa. Ei ole mennyt nuoruus hukkaan yhtään mitenkään. Elämän onnellisuuden salaisuus on hyväksyä oma tilanteensa.

Vierailija
234/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.

Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.

Olen se sama tyyppi, joka on ennenkin täällä puhunut testistään kirjautua miesmallin kuvilla Tinderiin. Siinä ei tarvittu paljoa bioa ja naisten arviointia.

Vierailija
235/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.

Vierailija
236/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille välttämättä olekaan syytä. Pariutuminen on tuuripeliä ja kaikilla ei osu vastaan sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisi jakaa elämän. Tokihan sinkkuus on vaikeaa, jos haluaa parisuhteen, mutta yritä löytää rauhaa. Jos (enkä nyt sano että näin olisi sinun tapauksessa) on onneton sinkkuna, ei se toinen ihminen asiaa korjaa. Ja epätoivoisuuden haistaa ihmisestä sitten pitkälle. Itse vältän liian innokkaita ihmisiä, yleensä heillä on tuntuu olevan joku etuoikeus toiseen ihmiseen ja sitten huono reaktio, kun totuus oletuksen typeryydestä tulee ilmi. Senkin takia tyytyväisyys omaan tilanteeseen kannattaa, jotta voi lähestyä naisia ilman taka-ajatuksia ja hyväksyä mahdolliset pakit

Vierailija
237/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille välttämättä olekaan syytä. Pariutuminen on tuuripeliä ja kaikilla ei osu vastaan sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisi jakaa elämän. Tokihan sinkkuus on vaikeaa, jos haluaa parisuhteen, mutta yritä löytää rauhaa. Jos (enkä nyt sano että näin olisi sinun tapauksessa) on onneton sinkkuna, ei se toinen ihminen asiaa korjaa. Ja epätoivoisuuden haistaa ihmisestä sitten pitkälle. Itse vältän liian innokkaita ihmisiä, yleensä heillä on tuntuu olevan joku etuoikeus toiseen ihmiseen ja sitten huono reaktio, kun totuus oletuksen typeryydestä tulee ilmi. Senkin takia tyytyväisyys omaan tilanteeseen kannattaa, jotta voi lähestyä naisia ilman taka-ajatuksia ja hyväksyä mahdolliset pakit

Ei se nyt pelkkää tuuripeliä ole. Toiset ovat valmiita tekemään töitä itsensä ja kumppanin löytymisen eteen enemmän, kuin toiset. Toiset rehkivät vuosia salilla ja toiset lihovat Netflixin ääressä. Jotkut naiset pystyvät iskemään vaikka harmaan kiven. Jotkut miehet ovat niin rikkaita, että nainen löytyy helposti vaikka joka päivälle.

Vierailija
238/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos komeaksi kehuu täti-ihmiset ja äidin kaverit, niin se ei kyllä ole hyvä merkki.

Vierailija
239/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan työkaveriltani, jota olen vuoden vanhempi ja jonka kanssa yritin ystävystyä useamman kuukauden ajan, mutta hän ei ollut kiinnostunut esim viestittelemään kanssani tai lähtemään kanssani minnekään, vaikka aina töissä tauoilla meillä oli hyvät keskustelut. Oletko koskaan yrittänyt ystävystyä naisten kanssa tosielämässä? Tai pyytänyt ulos naista jonka kanssa olet keskustellut?

Vierailija
240/421 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos komeaksi kehuu täti-ihmiset ja äidin kaverit, niin se ei kyllä ole hyvä merkki.

Erikoinen tilanne kyllä, että aloittaja saa kasvokkain kehuja komeudesta mutta ei pääse treffeille.

Minä en saa kasvokkain koskaan kehuja komeudesta mutta saan kuitenkin joka vuosi ne 5-10 treffit ihan ok tasoisten hoikkien samanikäisten tai nuorempien naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä