Keksitäänkö me yksi ainoa asia, mitä kukaan ei täällä inhoa/vihaa/hauku?
Ei muuten varmana löydy. Palkinto sille, joka keksii...
Kommentit (218)
Kun joku paha ihminen saa maistaa omaa lääkettään (ei siis niin, että itse tekisi hänelle pahaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan olla epätoivoinen. Siksi isken nyt pöytään valttikorttini eli jotain sellaista, mistä kukaan inhimillinen olento ei voi keksiä negatiivista sanottavaa. Tässä se tulee:
Vauvan ensimmäinen nauru.
Aika huono valttikortti.
Miten niin?
Jos ei tykkää vauvoista tai lapsista ylipäätään, niin ei ole mikään maailman ihanin asia tuo.
Onkos täällä Nasse-setä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raajat. Täysamputoituna tai neliraajahalvaantuneena elämä olisi huomattavan vaikeaa
Minulla on sairaus, jonka vuoksi joskus jaloissa on niin pahoja särkyjä, että voisin vaikka sahata ne itse irti.
Niin on minullakin. Mutta olen ymmärtänyt että amputoiduilla saattaa olla hermot niin pilalla, että kipu on järkyttävä 24/7. Sellaista en toivoisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratia
Kannatan tätä! En keksi yhtään syytä vihata, haukkua tai vastustaa demokratiaa.
Demokratia on hidasta ja tehotonta. Diktatuuri olisi parempi, mutta sen diktaattorin pitäisi vaan aidosti olla älykäs, hyväntahtoinen ja epäitsekäs.
Diktaattoriksi haluava ei kovin suurella todennäköisyydellä ole mikään äiti Teresa. Eli tuo on sinänsä paradoksi eikä voisi tapahtua.
Kun todella veemäinen kipu vihdoin helpottaa. Autuutta!
Kaikko tykkäävät hyvin kasvatetuista lapsista. Vai vihaako joku lapsia kaikesta huolimatta,
Palsta auki tunnilla pidempään 24.00 asti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikko tykkäävät hyvin kasvatetuista lapsista. Vai vihaako joku lapsia kaikesta huolimatta,
Lapset on aina arvaamattomia, piereskelevät ja kaivavat nenää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hyvin kasvatetut tee noita asioita kenenkään ulkopuolisen seurassa
Vierailija kirjoitti:
Veden juominen kovan janon päätteeksi
Kun odotin päivystysleikkaukseen pääsyä hyvin janoisena, koska veden juominen oli kielletty, ja aina tuli joku hätätapaus joka pääsi ennen minua leikkaussaliin, olisi tullut tosi paha mieli tuostakin kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hyvin kasvatetut tee noita asioita kenenkään ulkopuolisen seurassa
Pierua on vaikea käskeä.
Vierailija kirjoitti:
Happi.
Puhtaan hapen hengittäminen yli kuuden tunnin ajan voi aiheuttaa vaurioita keuhkoihin ja ylipainehappi voi aiheuttaa jo muutamassa tunnissa äkillisen happimyrkytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Oma hyvä terveys on varmaan asia, jota on vaikea inhota. Heikkoa terveyttä kyllä. Ja kateellinen voi olla muiden terveydestä, jos itsellä on vaivoja.
Hyvä terveys? Ai olet lääkärien puolella, että minun itsediagnosoimani taudit eivät ole olemassa. Oikeasti kärsin enemmän kuin kukaan muu, älä sinä yritä vähätellä. Äläkä yritä ymmärtää, kun et voi!
Luonnonkaunis nainen, joka hymyilee ja on ystävällinen ja auttaa mummon kadun yli.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis nainen, joka hymyilee ja on ystävällinen ja auttaa mummon kadun yli.
Inhoan luonnonkauniita naisia, koska olen heille kateellinen.
T. Ruma
Jos ei tykkää vauvoista tai lapsista ylipäätään, niin ei ole mikään maailman ihanin asia tuo.