Keksitäänkö me yksi ainoa asia, mitä kukaan ei täällä inhoa/vihaa/hauku?
Ei muuten varmana löydy. Palkinto sille, joka keksii...
Kommentit (218)
Eläminen länsimaisessa valtiossa
Internet. Myöntäkää pois, että saatte nautintoa tästä palstasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen menestys urheilun arvokisoissa
Urheiluun syydetään ihan turhaan rahaa ja kaikki voitot innostaa hunnilaumaa tuhoamaan paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautus
Tyhmyyttä maksaa liikaa veroa ja antaa näin ollen valtiolle koroton laina!
Vielä suurempaa typeryyttä on maksaa niitä liian vähän ja joutua maksamaan loput sitten kalliin koron kanssa. Toisekseen ainakin toistaiseksi valtion rahoille tarjoama korko on korkeampi kuin pankin tarjoama.
Järkevintä on maksaa niin, että jäännösveroa syntyy 9,99 euroa. Sitä ei tarvitse maksaa takaisin. Tuhansien eurojen palautukset on vaan silkkaa tyhmyyttä ja moni niillä keulii, ikään kuin olisivat joku lottovoitto.
Jotta onnistuisi tuollaisella kirurgintarkkuudella suunnittelemaan verotuksensa täytyisi olla melkoinen asiantuntija sen suhteen että miten taulukot menevät ja toisaalta täytyy tietää sentilleen kuinka paljon verotettavaa tuloa syntyy. Onhan tuossa peräti kymmenen liikkumaan vara mutta määrätylle alueelle osuminen vaatii silti melkoista tarkkuutta. Ja toisaalta mikään pankki ei edelleenkään tarjoa niin hyvää korkoa rahoille kuin verottaja tarjoaa joten ylimääräiset rahat kannattaa mielihyvin laittaa verottajan säilöön ellei aio harrastaa osakesijoittamista.
Kukaan ei voi vihata croissantteja!
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se joku käytettyjen autojen kauppias, joka totesi jossain haastattelussa että internet pitäisi räjäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Murenevat käsiin ja kitalakeen jää inhottava rasvainen kalvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se joku käytettyjen autojen kauppias, joka totesi jossain haastattelussa että internet pitäisi räjäyttää.
Mutta totesiko tällä palstalla? Sehän oli aiheena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murenevat käsiin ja kitalakeen jää inhottava rasvainen kalvo.
Nuo ovat niitä parhaimpien ominaisuuksien seurauksia. Samalla mehe271vän rasvainen, mutta kevyen mureneva. Croissant kahvin kera.. Ooh!
Vierailija kirjoitti:
Luonto
Olen SLSKP:n kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta totesiko tällä palstalla? Sehän oli aiheena
Minä olen sitä mieltä, että internet on maailman syöpä. Niin paljon kaikkea sairasta materiaalia liikkuu verkossa. Mun puolesta vois ajaa alas koko viritelmån.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt aikaa ennen tietokoneita ja nettiä, ja elämä oli silloin parempaa. Ei tarvinnut pelätä tietosuojaongelmia, identiteettivarkauksia ja muuta kyberrikollisuutta eikä valetiedon nopean leviämisen aiheuttamia ongelmia. Ei tarvinnut taistella nettilaitteiden ja ohjelmien kanssa. Ei ollut somekateutta eikä somessa roikkumisen aiheuttamaa masennusta ja yksinäisyyden tunnetta. Oli helpompi välttää sellaista sisältöä, josta tulee huono olo ja jollaista levitetään Vauva.fi-palstallakin.
Vierailija kirjoitti:
Eläminen länsimaisessa valtiossa
Henkisesti tyhjää elämää, jonka tarkoituksena on raataa töissä, jotta voi ostaa kaikkea materiaa.
Vierailija kirjoitti:
Demokratia
Kannatan tätä! En keksi yhtään syytä vihata, haukkua tai vastustaa demokratiaa.
Suomen menestys urheilun arvokisoissa