Teinin naurettavat ruokavaatimukset: Sushia,Thai cubeja,kolmioleipiä.. Kun viikkorahat on tuhlattu tulee kinuamaan lisää
Ei välitä ettei minä ja veljensä syödä noita enkä ole rahasta tehty
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Thai cubeja saa kolme kympillä nyt sittarista. Ei minusta kovin kallista.
Just ostin tuon satsin kasvis-cubeja. Käteviä ensi viikolla töissä, on pari kiirepäivää. Kolmioleipiä, juurikin niitä Rainbow'n, olen ostanut joskus punalaputettuna. Eivät ole kummoisia mutta kyllä niitä syö. En tykkää kaupan susheista, kun niissä on sitä vihreää merilevä-wakamea, joka on ihan kauheaa. Sushin teen siis itse.
Limsan juonti päivittäin ei ole hyvä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Kävin katsomassa, kuinka paljon rahaa teinin ruokailuun oli mennyt viime kuussa. 847 euroa! Muu perhe saatiin ruokittua vajaalla 500 eurolla. Pitäisiköhän hankkia toinen työ? Ei tästä muuten tule mitään, kun jokainen kaupassa käytettävä euro pitää harkita tarkkaan.
Ap
HERRAJJESTAS! Mitä sä puhut! SUostut tuommoiseen!
Nyt se penska hernesoppakuurille ja tienaamaan omat rahansa!
Mikä hiton prinsessa luulee olevansa!
Vie perheneuvolaan, hanki apua itsellesi sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Hähhähhää! Minäpä saan tänään Cittarista alennussushia!
sushi ja muutkin kalaruuat ovat näitä mitä ei kannata laputettuna ostaa, voi tulla ylläreitä kaupan päälle.
Kylläpä on epäterveellistä. Ne kolmioleivät on suolaisia ja sisältää epäterveellisiä kastikkeita ja majoneesia. Sushista suuri osa on valkoista riisiä ja sokeria, ei sekään ole terveellistä.
Tytöllesi taitaa tulla paino-ongelma ja hammaspngelma noilla ruokavalinnoilla ja juomilla.
teineillä on noita muotiruokia joita pitää syödä, tykkää tai ei.
Muutama vuosi sitten kaikilla teineillä oli kokoajan kädessä Juissi-tölkki ja Mama-nuudeleita piti syödä raakana suoraan pussista. Sen jälkeen oli muodissa starbucksin maitohyllyssä myytävä jääkahvi, sen jälkeen oatly-pillikaakao ja roiskeläpät(kylmänä suoraan paketista). Nyt on muodissa kolmioleivät ja sushi...
Ja ei, näihin muotijuttuihin ei todellakaan auta mikään "tehkää itse sushia". Niinkuin ei mäkkärinkorvikkeeksikaan kelpaa itsetehty hampurilainen vaikka se oikeasti maistuisi paremmalle :D
Aikuisen pitää vaan sanoa että ole sitten syömättä jos ei ruoka kelpaa. Toki ei ole kohtuutonta että välillä saa niitä herkkujakin.
Älä anna rahaa roskaruokaan. Kolmioleivät on ravintoarvoiltaan köyhiä, mäkkärin hampurilaiseen verrattavia suola- ja lisäainepommeja. Eikä noi muutkaan ole oikean kotiruuan ruuan veroisia ravintoarvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsonen itse tienaamaan, niin sitten alkaa ymmärtämään ehkä paljonko ne maksaa. Kolmioleivät voi olla jonkun kaupungillä pyörimispäivän herkku, mut ei mikään jatkuvasti kotiin ostettava välipala. Samoin limu päivittäisenä juomana. Sushia kerran kuussa ja thai cube lauantaiherkuksi :)
Kolmioleipä herkkupäivään, et voi olla tosissasi.😂
Mitä ihmettä ihmiset syö arkena jos meno on niin ankeaa, että kolmioleipäkin on joku erikoinen herkkupäivän herkku?
No tämäpä. Ilmeisesti kotona mussutetaan näkkileipää sillä kumisella renkaan makuisella arkijuustolla ja kivikovaa makaronilaatikkoa. Ja sitten ihmetellään kun teini haluaa syödä muuta.
teinillä on varaa ruveta vaatimaan sitä prinsessakissan ylläpitoa silloin kun itse sen elämäntyylin pystyy rahoittamaan. siskoni oli samanlainen teininä, panosti sit rikkaaseen mieheen, toki se vaati vähän ulkonäköäkin. Sitä en lähde arvuuttelemaan onko se onnea vai ei. Minulle ei olisi, mutta ihmiset tekevät elämässään eri tason uhrauksia. Toisille maistuu vapaus ja vaikka se hernari + itsetehty pannari. Toiset nauttii siitä että ulospäin näyttää hyvältä ja kalliilta. Jos teinin opettaa siihen että tämä on normisettiä, niin sehän on ulosotossa alle puolessa vuodessa kotoa pois muutettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kaikilla teineillä oli kokoajan kädessä Juissi-tölkki ja Mama-nuudeleita piti syödä raakana suoraan pussista. Sen jälkeen oli muodissa starbucksin maitohyllyssä myytävä jääkahvi, sen jälkeen oatly-pillikaakao ja roiskeläpät(kylmänä suoraan paketista). Nyt on muodissa kolmioleivät ja sushi...
Ja ei, näihin muotijuttuihin ei todellakaan auta mikään "tehkää itse sushia". Niinkuin ei mäkkärinkorvikkeeksikaan kelpaa itsetehty hampurilainen vaikka se oikeasti maistuisi paremmalle :D
Aikuisen pitää vaan sanoa että ole sitten syömättä jos ei ruoka kelpaa. Toki ei ole kohtuutonta että välillä saa niitä herkkujakin.
Hyvin sanottu.
Mä antaisin tytölle x summan rahaa viikossa, ja sillä sit nirppanokka sais pärjätä. Ite saisi tehdä ruokansa, eikä rahaa tipu lisää vaikka loppuisi kesken.
ThaiCubeissa käytetään aasialaista kanaa. Ei kovin eettistä. (Eikä ehkä terveellistäkään)
Vierailija kirjoitti:
A
Sushin tekeminen itse on kyl ihan peruskauraa nuorilla.
T kahden teinin äiti
Kiitos ap!
Seuraavalla kauppareissulla ostetaan thai cubea.
Meillä nirso teini ja sanon että se nirsous on vaan hyväksyttävä. Turha tehdä itse koska se ei vastaa kaupan tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap!
Seuraavalla kauppareissulla ostetaan thai cubea.Meillä nirso teini ja sanon että se nirsous on vaan hyväksyttävä. Turha tehdä itse koska se ei vastaa kaupan tuotetta.
Hirveän epäterveellistä moskaa.
Toki lapsille pitää ostaa mitä he haluavat, uskovat curling-mammat.
Vierailija kirjoitti:
ThaiCubeissa käytetään aasialaista kanaa. Ei kovin eettistä. (Eikä ehkä terveellistäkään)
Niissä on myös surkeat ravintoarvot ja suolaa niissä on törkeän paljon.
Jos tuommoine määrä limsaa , taitaa olla jo aika läski. Se on nuorilla naisilla ihan out . Taitaa olla lapsiparka aika hukassa. Älä ruoki trollia.
Vierailija kirjoitti:
Aseta rajat.
Tiedätkö mitä sitten käy?
Teini laihtuu ja vatsa on kipeä.
Pakottaminen ei auta.
Oma teini sanoi ettei voi asialle mitään että tykkää vain harvoista ruuista.
Ollut aina nirso ja ikää 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta rajat.
Tiedätkö mitä sitten käy?
Teini laihtuu ja vatsa on kipeä.
Pakottaminen ei auta.
Oma teini sanoi ettei voi asialle mitään että tykkää vain harvoista ruuista.Ollut aina nirso ja ikää 18 vuotta.
18v voi muuttaa jo pois kotoa ja nauttia ihanasta vapaudesra päättää kaikesta itse ja syödä vaikka croissanteja aamusta iltaan..ja sit iskee elämän realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit lisääntymään kun lopputuote voi olla monella tapaa huonoa (rikollistakin, tms) vätysainesta?
Mitä äitisi vastasi kysyttäessä?
Off topic, mutta ei ole ollut tarvetta kysyä kun kelpasi teininäkin ulisematta samat ruoat kuin muulle perheelle.
Hähhähhää! Minäpä saan tänään Cittarista alennussushia!