Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin naurettavat ruokavaatimukset: Sushia,Thai cubeja,kolmioleipiä.. Kun viikkorahat on tuhlattu tulee kinuamaan lisää

Vierailija
13.08.2022 |

Ei välitä ettei minä ja veljensä syödä noita enkä ole rahasta tehty

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Kolmioleipiä! Kas kun ei hanhenmaksaa ja kaviaaria.

Vierailija
2/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostakoon omilla rahoillaan. Jollei ole, niin sitten syö tai on syömättä sitä, mitä tarjotaan. Vähän nyt otetta arkeen, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmioleivän voi tehdä itse, etsi ohje voileipäkakkuun ja sovella siitä pienempi annos kolmioleipään! Lapsen/teinin kiinnostusta ruokaan kannattaa käyttää hyödyksi ja opettaa miten samat herkut tehdään kotona. Jos nyt annat mahdollisuuden ruokailla kuin kroisos, voi todellisuus iskeä aika kipeästi kun pitää itse alkaa elättämään itseään

Vierailija
4/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden kauppaan tulee vaatimuksena tuoda kaksi tonnikalaa-kolmioleipää,Mango Pepsi Maxia viisi tölkkiä, iso rasia sushia muttei sitä jossa avokadoa..

Jos käsken hakea itse alkaa mankuminen,anna rahaa!

Vielä vuosi sitten tuon lapsen lempiruoka oli lasagne mutta nyt nyrpistelee sille nenää.

Ei syö samaa ruokaa kuin me muut .

Ap

Vierailija
5/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä anna lisää rahaa? Mikä on ongelma. Siinähän kinuaa.

Vierailija
6/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap harkinnut toisen työpaikan hankkimista, jos rahat ovat noin tiukilla? Suoraan sanoen nuo nuoren toivomukset eivät kuulosta kovinkaan kohtuuttomilta.

Vierailija
7/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmioleivän voi tehdä itse, etsi ohje voileipäkakkuun ja sovella siitä pienempi annos kolmioleipään! Lapsen/teinin kiinnostusta ruokaan kannattaa käyttää hyödyksi ja opettaa miten samat herkut tehdään kotona. Jos nyt annat mahdollisuuden ruokailla kuin kroisos, voi todellisuus iskeä aika kipeästi kun pitää itse alkaa elättämään itseään

Tein itse kerran kolmioleipiä ja kommentti oli että "hyi vit tu."

A.p

Vierailija
8/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Maku voi muuttua. Nuo muuthan ovat ihan kunnon ruokia. Kolmioleivät kannattaisi tehdä itse niin saa tuoreemmat ja terveellisemmät leivät. Olisin tyytyväinen että teini syö ja tietää mistä pitää

Vierailija
9/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esim. sushissa on sen kohtuuttomampaa kuin vaikka lasagnessa? Jos rahat on tiukoilla, niin sushia voi opetella tekemään myös itse.

Vierailija
10/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä jo kerrottiin, että kolmioleipiä voi tehdä itse, niin voi tehdä myös sushia ja thairuokaa. Kokkailkaa niitä yhdessä lapsen kanssa.

Vierailija
11/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap harkinnut toisen työpaikan hankkimista, jos rahat ovat noin tiukilla? Suoraan sanoen nuo nuoren toivomukset eivät kuulosta kovinkaan kohtuuttomilta.

Sushi maksaa hyvinkin jopa 10 euroa.

Siihen päälle ap:n ja perheen toisen lapsen ruuat.

Vierailija
12/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden kauppaan tulee vaatimuksena tuoda kaksi tonnikalaa-kolmioleipää,Mango Pepsi Maxia viisi tölkkiä, iso rasia sushia muttei sitä jossa avokadoa..

Jos käsken hakea itse alkaa mankuminen,anna rahaa!

Vielä vuosi sitten tuon lapsen lempiruoka oli lasagne mutta nyt nyrpistelee sille nenää.

Ei syö samaa ruokaa kuin me muut .

Ap

Kun pyytää sushia, osta ainekset ja käske tehdä itse. Teillä on nyt mahdollisuus löytää yhteinen kiva juttu, kun väkerrätte ja opettelette sushien tekoa.

Vierailija
13/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa kolmioleipä 1,80 euroa

Thai cube 3,65 euroa

Vierailija
14/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö samaa ruokaa kun muut? Tekeekö siis itse ruokansa vai miten? Kyllä meillä ainakin aikuisten tekemät ruuat saa kelvata, tai saa myös jokainen tehdä itse ruokaa kaikille ihan vapaasti toiveidensa mukaan, ostan mielelläni ainekset mutta aika hiljaista on keittiössä ollut. Jokaiselle en todellakaan lähde eri ruokia ostamaan kun siinä nyt ei ole mitään järkeä.

Vierailija
15/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itse kerran kolmioleipiä ja kommentti oli että "hyi vit tu."

A.p

No tuommonen teini tekee sitten ruokansa itse. Tai on nälässä.

Vierailija
16/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minä ja nuorimmainen syömme makaronilaatikkoa ja itse tehtyjä sämpylöitä,teini lähti ostamaan itselleen syömistä. Varmaan taas kolmioleipä ja Pepsiä.

Tämä vaikuttaa jo nuorempaakin joka kyselee,miksi sisko saa juoda limsaa koko ajan?

Lapset ovat siis 14 ja 6vuotiaat.

A.p

Vierailija
17/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikku Cube on ihan parasta safkaa.

Kantsii ottaa kokeilun alle myös Intia Thaikkucubet.

Vierailija
18/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit lisääntymään kun lopputuote voi olla monella tapaa huonoa (rikollistakin, tms) vätysainesta?

Vierailija
19/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushin etikkariisi haisee ja maistuu oksennukselta. Hyi saatana!

Vierailija
20/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsonen itse tienaamaan, niin sitten alkaa ymmärtämään ehkä paljonko ne maksaa. Kolmioleivät voi olla jonkun kaupungillä pyörimispäivän herkku, mut ei mikään jatkuvasti kotiin ostettava välipala. Samoin limu päivittäisenä juomana. Sushia kerran kuussa ja thai cube lauantaiherkuksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme