Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoani hänen ollessaan synnärillä ja nyt en tiedä mitä tekisin, auttakaa miestä!

Vierailija
13.08.2022 |

En ole tapahtuneesta ylpeä. Kävin baarissa illalla eilen, vaimo jopa kehoitti siihen että saisin muutamien tuoppien kanssa lukea lehteä rauhassa. Pöytään tuli kivan oloinen nainen ja meillä synkkasi heti, päädyttiin suutelemaan ja minun ja vaimon sänkyyn harrastamaan kiihkeää séksiä. Molemmille oli selvää että tämä jää one night standiksi ja salaisuudeksi. Silti mua on alkanu kalvaa syyllisyydentunne siitä että olen pettänyt. Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa? Onkohan parempi että jätän tunnustamatta...

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavaa.

Vierailija
2/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä tunnusta. Kärsit itse syyllisyytesi etkä enää tee noin. Et myöskään tartuta vaimoon mitään tuliaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat tuntea omissa nahoissasi tekemisesi:

Itseäsi olet eniten pettänyt.

Vierailija
4/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
5/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillähän on mennyt jo pidempään vähän huonosti. Vaimo ei...

Vierailija
6/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Porvoon Sanomiin kokosivun ilmoitus, jossa pyydät anteeksi vaimoltasi ja häpäiset tarkoilla tuntomerkeillä ja aktikuvauksella tämän vamppaajan.

Vierailija
7/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äijä toivottavasti isket kirveellä jalkaasi. Voi olla keksitty tarinakin tuo.

Vierailija
8/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät suusi visusti kiinni ja olet paras mies ja isä mikä suinkin osaat olla. Vaimosi on synnyttänyt sinulle jälkeläisen, eikä todellakaan kaipaa niin rankan työn jälkeen yhtään harmia osakseen. Tästä eteenpäin sinun on aika kasvaa Mieheksi ja huolehtia perheestäsi, ja varmistaa että vaimosi on onnellinen. Äläkä koskaan toista virhettäsi.

Vierailija
9/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on lähtökohtaisesti aina ok. Jätät vaan kertomatta vaimolle.

M53

Vierailija
10/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu tänään :(

Vierailija
11/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5, kyllä tällä luulisi irtoavan kunnon raivot.

Vierailija
12/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään vaimoa ole.

Vierailija
13/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat tietysti tekos yhtä miehekkäästi kuin tekos teitkin ja kärsit seuraukset nahoissas ... Nekin tietysti miehekkäästi ...

Vierailija
14/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku toinen mies oli vaimosi tukeva synnärillä! XD

Joku vähän parempi mies.

Vierailija
15/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAH! Mutta  ei se mitään haittaa kun se nainen oli nuori ja kaunis, vaimo kun on nyt semmonen ryhävalas ja kaikkee.

Kyllä mä sain pettää!

Haista paska ja laita se kusiluikkus snyt solmuun viideks vuodeks

Vierailija
16/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niitä elämän pieniä asioita joita muistella vanhainkodissa.

Itse petin vaimoani häissämme, kaason kanssa.

Vaimon ollessa synnyttämässä menin työkaverin kautta pikaiselle. Uusinta seuraavana päivänä kun vaimoa parsittiin kasaan.

Vaimoni meni konserttiin ystävättäriensä kanssa, yksi heistä tuli "huonovointiseksi" ja soitti minulle josko kiinnostaisi kiihkeä parituntinen. Oli varmaan kuullut toiselta (kaaso) minusta.

Vierailija
17/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku toinen mies oli vaimosi tukeva synnärillä! XD

Joku vähän parempi mies.

*tukena

Vierailija
18/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin, että etsit sopivaa hirttoköyttä itsellesi. Muista myös käyttää se asiaankuuluvalla tavalla! Ihmisoletettujen pohjasakkaa koko äijä.

Vierailija
19/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä tunnusta. Kärsit itse syyllisyytesi etkä enää tee noin. Et myöskään tartuta vaimoon mitään tuliaisia.

No ei ainakaan pariin kuukauteen tartte yrittää tartuttaa, jos alakautta lapsi tuli.

Vierailija
20/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on niitä elämän pieniä asioita joita muistella vanhainkodissa.

Itse petin vaimoani häissämme, kaason kanssa.

Vaimon ollessa synnyttämässä menin työkaverin kautta pikaiselle. Uusinta seuraavana päivänä kun vaimoa parsittiin kasaan.

Vaimoni meni konserttiin ystävättäriensä kanssa, yksi heistä tuli "huonovointiseksi" ja soitti minulle josko kiinnostaisi kiihkeä parituntinen. Oli varmaan kuullut toiselta (kaaso) minusta.

Nää teot palkitaan vielä. On tosiaan jotain mitä muistella vielä vanhainkodissa. Jumala on oikeudenmukainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi