Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3224)

Vierailija
501/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suosittelen kyseistä palvelua. Itse olen siinä ollut mukana noin 2 vuotta. Olen sitä kautta löytänyt paljon ihania ihmisiä ja heidän myötä kiinnostavia kokemuksia. Siellä me kaikki olemme saman asian äärellä hakemassa itsellemme sopivia seksikokemuksia ja ennenkaikkea nautintoa. Siellä arvostamme toistemme yksityisyyttä 100% luottamuksella   Asun itsekin pienellä paikkakunnalla. Rohkeasti vain mukaan. Lämmöllä MrKani

Onhan se vähän säälittävää jos ihmisen elämän määrittää vain seksin himo.

Ihmisen elämän mahdollistaa seksin himo, kuten muillakin eläimillä.

Kysy vaikka vanhemmiltasi panettiko isääsi ja äitiäsi kun sinua tekivät :)

Vierailija
502/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissani järjestettiin tapahtuma ollessani muutaman kuukauden jäsenenä tässä, en mennyt itse tapahtumaan mutta kaverini pyysi jatkopaikkaan, joka oli air bnb asunto eräässä kerrostalossa. Sen jälkeen on aina puistattanut kyseinen talo ja vähän muutkin yleiset majoituspaikat, nyt kun tiedän miten usein suuressa kaupungissa näitäkin järjestetään. Ei ollut mun meininkiä se, vaikka seksuaalinen ja suhteellisen avomielinen ihminen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne seksipositiiviset jakaa itseään ja sairaita ajatuksiaan yli maakuntarajojen. Hetken olin mukana, sai riittää.

Vierailija
504/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti paljastutte.

Kenelle? Syksyllä AVI, poliisi ja palotarkastaja antoi puhtaat paperit klubillemme. 

Kaikille tutuillenne, sukulaisille ja paikkakuntanne asukkaille.

Ihanaa adventin aikaa sinulle :) Olet ajatuksissamme. 

T. ystävälliset palstan anonyymit

Samoin teille. Onko joulupukki mukana bileissänne?

Vierailija
505/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suosittelen kyseistä palvelua. Itse olen siinä ollut mukana noin 2 vuotta. Olen sitä kautta löytänyt paljon ihania ihmisiä ja heidän myötä kiinnostavia kokemuksia. Siellä me kaikki olemme saman asian äärellä hakemassa itsellemme sopivia seksikokemuksia ja ennenkaikkea nautintoa. Siellä arvostamme toistemme yksityisyyttä 100% luottamuksella   Asun itsekin pienellä paikkakunnalla. Rohkeasti vain mukaan. Lämmöllä MrKani

Onhan se vähän säälittävää jos ihmisen elämän määrittää vain seksin himo.

Ihmisen elämän mahdollistaa seksin himo, kuten muillakin eläimillä.

Kysy vaikka vanhemmiltasi panettiko isääsi ja äitiäsi kun sinua tekivät :)

Valitettavasti ovat jo kuolleet. En kyllä nähnyt heidän koskaan panevan. Ainakaan muiden seurassa.

Vierailija
506/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa monet laittavat paikkakunnakseen jonkun maakunnan isomman kaupungin. Tunnistettavaa kuvaakaan ei tarvitse laittaa. Tervetuloa vähän pervompien ja vapaamielisempien pariskuntien joukkoon. Olemme muutaman vuoden olleet mukana ja käyneet muutamissa miiteissä ja isommissakin tapahtumissa. Hauskaa on aina ollut.

Vierailija
507/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XU:ssa monet laittavat paikkakunnakseen jonkun maakunnan isomman kaupungin. Tunnistettavaa kuvaakaan ei tarvitse laittaa. Tervetuloa vähän pervompien ja vapaamielisempien pariskuntien joukkoon. Olemme muutaman vuoden olleet mukana ja käyneet muutamissa miiteissä ja isommissakin tapahtumissa. Hauskaa on aina ollut.

Tämä kertoo kaiken toiminnan hämäryydestä. Ei uskalleta julkisesti olla seksipositiivisia ja haukutaan muita ahdasmielisiksi. Huhheijaa.

Vierailija
508/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon XO-palvelu toimi tänään loistavasti. Jouluviinat hankittu taas.

Vierailija
509/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ei tunnu oikeasti olevan muuta elämää kuin tuo XU.. Kalenterissa saattaa olla aivan jumalaton liuta tapahtumamerkintöjä. Ja joillakin näistä on vielä lapsiakin vaan ilmeisesti on hoitopaikat kunnossa kun vanhemmat joutaa juoksemaan kaikki viikonloput rietastelemassa

Jep, sen yhden ainoan kerran kun olin mukana näissä porukoissa, oli surkuhupaisaa, kävi vähän sääliksi lapsia... Eräällä parilla oli hankaluuksia saada lapsia hoitajalle ja hirveä kiire panobileisiin...

Itse keksin kyllä tyydyttävää tekemistä kaksin nykyisen miesystävän kanssa eikä meidän tarvitse tunkea lapsiamme ulkopuolisille.

Vierailija
510/3224 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenellekin on normaalia. Itsetuntoiset ei xuta tarvitse

Sapioseksuaalisuuteen kallellaan oleva löytää baaristakin parempaa seuraa kuin täältä. Onnekseni en tiennyt xun olemassaolosta jäädessäni pitkästä parisuhteesta sinkuksi ja etsin seksisuhdetta. Kaipaan siihen nimittäin muutakin kuin aivotonta paneskelua tyyppien kanssa jotka tekevät sitä useiden muidenkin kanssa. Kaverin kutsusta alun ilmaiskokeilu sivustolla, keskustelut siellä ja yksi tapahtumanpätkä riitti. Siinä ajassa jo "todistin" erään henkisesti heikomman, perheellisen naisen, hyväksikäyttöä. Ja kyseessä ei ollut marinoitunut, ylipainoinen... mitä täällä jaksetaan jankuttaa. Ylimielistä shittiä eräältä näkyvältä jäseneltä...

Pariskunnille ehkä toimii. Itse olen "yksiavioinen" kun parisuhteeseen ryhdyn.

Mutta turha kuvitella että kaikkien tekemiset pysyisivät salassa.

Vierailija
511/3224 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että tuollaiset seksihurjastelut jäävät ihmisiltä muutamaan kertaan Niinkuin yleensä. Miksikään säännölliseksi harrastukseksi tuollaisesta tuskin ei ole. Kaavahan on melko yksinkertainen. Vaatteet pois ja panemaan. Ihmiset vaan yrittää aina täyttää sisäistä tyhjyyttään kaikenlaisilla elämyksillä. Muustahan tällaisessa toiminnasta ei ole kyse. Mielenrauhaa, onnea tai rakkautta tuolta ei kukaan löydä. Hetkellisen helpotuksen ehkä kuten viinasta tai huumeista. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tuon tajutakseen.

Vierailija
512/3224 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hauskuus. Pikkutuhmaa kännipäistä sekoilua?

Vierailija
513/3224 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että tuollaiset seksihurjastelut jäävät ihmisiltä muutamaan kertaan Niinkuin yleensä. Miksikään säännölliseksi harrastukseksi tuollaisesta tuskin ei ole. Kaavahan on melko yksinkertainen. Vaatteet pois ja panemaan. Ihmiset vaan yrittää aina täyttää sisäistä tyhjyyttään kaikenlaisilla elämyksillä. Muustahan tällaisessa toiminnasta ei ole kyse. Mielenrauhaa, onnea tai rakkautta tuolta ei kukaan löydä. Hetkellisen helpotuksen ehkä kuten viinasta tai huumeista. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tuon tajutakseen.

Olemme nykyisen miesystäväni kanssa samaa mieltä tällaisista touhuista. Yhteneväinen suht voimakas halukkuus, oman ja toisen kropan tunteminen, turvallisuus ja luotettavuus on avain onneen. Emmekä ole pimeässä peiton alla -tyyppejä vaikkemme seksibileitä kaipaakaan. Nelikymppiset hyvinvarustettu hoikka mies ja muodokas nainen.

Vierailija
514/3224 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi he tulevat palveluyrittäjiä avokätisesti sillä yli 1500 jäsentä käy pari kertaa vuodessa Himoksen tapahtumissa. 

Vierailija
515/3224 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tätä joulumuorin onnea kun kävi pukki ja nuori apumies kylässä

Vierailija
516/3224 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU on nykysin tietyn sinkkuryhmän perseennuolenta paikka jotka hallitsevat yleistä chattia.Mitään tekemistä tuolla ei ole enään kimppaseksin tai muun ryhmäseksin kanssa.Jos ryhmän ulkopuolinen erehtyy siellä chattiin niin tulee julkinen lynkkays välittömästi.Itse sivusto on jostain 80 luvulta ja ylläpito tekee muutoksia täysin jäsenistöä kuuntelematta.

Vierailija
517/3224 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Syksyllä AVI, poliisi ja palotarkastaja antoi puhtaat paperit klubillemme. 

Juu, Näinkö lienee🤣🤣 ihme jos ens kerralla jo eivät jotain löydä...  Kiva kun sisäpiirikin on hereillä. Täällä on teille paljo rakentavaa palautetta, ehkäpä jotain opittekin

Vierailija
518/3224 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Näinkö lienee🤣🤣 ihme jos ens kerralla jo eivät jotain löydä...  Kiva kun sisäpiirikin on hereillä. Täällä on teille paljo rakentavaa palautetta, ehkäpä jotain opittekin

Mitä uskot sieltä löytyvän?

Kerro toki niin osaavat pistää piiloon :-D

Vierailija
519/3224 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xu on ainakin meille toiminut tosi hyvin. 

pari hämeestä

Vierailija
520/3224 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin juuri viikonlopun XU-tapahtumasta. Aika ihanaa oli taas kerran. Ihania miehiä, jotka ottivat ihanasti huomioon tarpeeni ja haluni. Kiitos jälleen kerran. Ens kuussa taas tavataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän