Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3224)

Vierailija
481/3224 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi fwb tai ons seuraakin hakea ja ennenkaikkea myös löytää!

mikä on ons?

Vierailija
482/3224 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi fwb tai ons seuraakin hakea ja ennenkaikkea myös löytää!

mikä on ons?

one night stand

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/3224 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tonne joku kutsulinkki täällä jossain jolla sai jotain ekstraa???

Vierailija
484/3224 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tonne joku kutsulinkki täällä jossain jolla sai jotain ekstraa???

Onhan niitä täällä jaettu. 

site:vauva.fi kutsulinkki

Vierailija
485/3224 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa langan ekalla sivulla oleva toimia yhä :)

Vierailija
486/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thx, toimi!

Vierailija
487/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thx, toimi!

Tervetuloa!

Sitten vaan vakioaskareet kuten lifestyle-oppaan tenttiminen ja Aito-todennus kuntoon. Profiilikuva on ensimmäinen kriteeri jolla yksityisasetukset blokkaavat kuvattomat käyttäjät pois joten profiilikuva kuntoon! 

Vierailija
488/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thx, toimi!

Tervetuloa!

Sitten vaan vakioaskareet kuten lifestyle-oppaan tenttiminen ja Aito-todennus kuntoon. Profiilikuva on ensimmäinen kriteeri jolla yksityisasetukset blokkaavat kuvattomat käyttäjät pois joten profiilikuva kuntoon! 

Kannattaa varautua myös narsistiseen hyväksikäyttöön ja sen seurauksiin, rikottuihin ihmisiin, siihen ettei saa ollenkaan mitä haluaisi, sydänsuruihin, menetettyyn itsetuntoon, masennukseen ja ahdistukseen. Onnea matkaan.

Vierailija
489/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koronasulut torppasi tämän toteutumisen omalta osaltani. Olin jo tehnyt profiilin ja menossa ensimmäiseen tapahtumaan, johon sitten vaadittiinkin koronapassi. Jälkeenpäin olen kuullut sen verran epämiellyttävää matskua että ällöttää. Rikkinäisten ihmisten käyttämistä jne. Kumien käyttö ei läheskään niin yleistä kuin annetaan ymmärtää ja onhan se tosi juttu että esim. herpesriskin tuossa ottaa oli kumia tai ei.

Vaikka olen itse hyvin seksuaalinen niin tämäntapainen seksillä mässäily rikkoo jotain mielessä.

Vierailija
490/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koronasulut torppasi tämän toteutumisen omalta osaltani. Olin jo tehnyt profiilin ja menossa ensimmäiseen tapahtumaan, johon sitten vaadittiinkin koronapassi. Jälkeenpäin olen kuullut sen verran epämiellyttävää matskua että ällöttää. Rikkinäisten ihmisten käyttämistä jne. Kumien käyttö ei läheskään niin yleistä kuin annetaan ymmärtää ja onhan se tosi juttu että esim. herpesriskin tuossa ottaa oli kumia tai ei.

Vaikka olen itse hyvin seksuaalinen niin tämäntapainen seksillä mässäily rikkoo jotain mielessä.

Minä tein virheen ja menin noihin ympyröihin eron jälkeen. Tapasin polyamorisen terapeutin, rakastuin häneen, myöhemmin hän osoittautui äärettömän itsekkääksi hyväksikäyttäjäksi ja valehtelijaksi. Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta en ole päässyt niistä yli. Kaduttaa, enkä tiedä miten pääsisin tästä yli, kun mikään ei tunnu auttavan. Rikoin itseni ja monta hyvää asiaa elämässäni, kuten myös läheisteni elämässä. Ei olisi kannattanut lähteä tuohon leikkiin mukaan missään tapauksessa.

Vierailija
491/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama alkoholin juonnin kanssa. Joillekin se sopii ja toiset kuolevat siihen. Elämä on pientä riskin ottoa koko ajan - jos siitä haluaa nauttia.

Jotkut dokailevat ihan jengissä ml. olutseurat, toiset harrastavat seksipositiivista yhdessäoloa kuten XU. 

Monisuhteisuudesta en tiedä mitään, ei ole minun juttuni kuten ei ole useimmille ko. harrastekerhon jäsenille. 

Raitista joulua toivon sinulle, elämän ja Sexpon runtelema kanssamatkustaja; matkalla Auringon ympäri. 

Vierailija
492/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika jäätäviä kommentteja täällä kyllä. Kumin käyttö on varmaan itsestä kiinni (pääosin) ja jos tulee suru puseroon tai sydänsuruja, niin se ei kaiketi ole palvelun vika?

Mutta löytyyhän niitäkin jotka ei tinderissäkään mätsejä saa, se on varmaan tinderin vika, tai sitten johtuu siitä, että kaikki sen käyttäjät on narsisteja ja hyväksikäyttäjiä?

Omat kokemukset molemmista oikeen hyviä, kaikkiin porukoihin tietysti kuuluu kaikenlaista porukkaa ja en kaikista välitä - valitsen vain seurani hyvin :)

Vierailija
493/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika jäätäviä kommentteja täällä kyllä. Kumin käyttö on varmaan itsestä kiinni (pääosin) ja jos tulee suru puseroon tai sydänsuruja, niin se ei kaiketi ole palvelun vika?

Mutta löytyyhän niitäkin jotka ei tinderissäkään mätsejä saa, se on varmaan tinderin vika, tai sitten johtuu siitä, että kaikki sen käyttäjät on narsisteja ja hyväksikäyttäjiä?

Omat kokemukset molemmista oikeen hyviä, kaikkiin porukoihin tietysti kuuluu kaikenlaista porukkaa ja en kaikista välitä - valitsen vain seurani hyvin :)

Suurin osa taitaa yksittäisen ristiretkeläisen kommentteja. Mutta kiva, kun jaksaa pitää ketjua ylhäällä. Fiksummat osaavat lukea niiden ohi.

nimim. tyytyväinen pariskunta

Vierailija
494/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein virheen ja menin noihin ympyröihin eron jälkeen. Tapasin polyamorisen terapeutin, rakastuin häneen, myöhemmin hän osoittautui äärettömän itsekkääksi hyväksikäyttäjäksi ja valehtelijaksi. Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta en ole päässyt niistä yli. Kaduttaa, enkä tiedä miten pääsisin tästä yli, kun mikään ei tunnu auttavan

"Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta en ole päässyt niistä yli." Se lienee tullut selväksi kaikille tämän ketjun lukijoille.

Vierailija
495/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pääasiassa hyviä kokemuksia. Olen 42-vuotias mies.

Olin aikoinaan tyttöystävän kanssa pariprofiililla. Löydettiin seuraa ( toisesta parista). Tämä sujui kuin ajatus - ei mitään ylimääräistä draamaa tms .

Eron jälkeen aktivoiduin uudelleen tuossa jokunen vuosi sitten.

Muutama kiva kontakti tullut, jonka seurauksena olen saanut hyvää seksiä useammalta 22-50 vuotiaalta naiselta.

Pari sellaista tapausta ollut, että kirjoittelu sujuu loistavasti, mutta livenä ei sitten kemiaa seksiin asti olekaan.

Toinen näistä naisista on kuitenkin tänäpäivänä ihan ystävä, jopa hyvä sellainen. Väitänkin, että tämä on paras löytöni sivustolta.

Nyt oma profiilin on " aktiivisen epäaktiivinen". Yhdet bileet ovat kalenterissa helmikuussa.

Vierailija
496/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paljastutte.

Vierailija
497/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Syksyllä AVI, poliisi ja palotarkastaja antoi puhtaat paperit klubillemme. 

Vierailija
498/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suosittelen kyseistä palvelua. Itse olen siinä ollut mukana noin 2 vuotta. Olen sitä kautta löytänyt paljon ihania ihmisiä ja heidän myötä kiinnostavia kokemuksia. Siellä me kaikki olemme saman asian äärellä hakemassa itsellemme sopivia seksikokemuksia ja ennenkaikkea nautintoa. Siellä arvostamme toistemme yksityisyyttä 100% luottamuksella   Asun itsekin pienellä paikkakunnalla. Rohkeasti vain mukaan. Lämmöllä MrKani

Onhan se vähän säälittävää jos ihmisen elämän määrittää vain seksin himo.

Vierailija
499/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Syksyllä AVI, poliisi ja palotarkastaja antoi puhtaat paperit klubillemme. 

Kaikille tutuillenne, sukulaisille ja paikkakuntanne asukkaille.

Vierailija
500/3224 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tutuillenne, sukulaisille ja paikkakuntanne asukkaille.

Ihanaa adventin aikaa sinulle :) Olet ajatuksissamme. 

T. ystävälliset palstan anonyymit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä