Miehet! Tämä on helppo, mutta takuuvarma kehu naiselle
"Olet erilainen kuin muut tytöt/naiset."
Siis vaikka nainen olisi tavallista tavallisempi matkustus-viini-lapset-koirat-nainen niin tämä on helppo kehu, joka EI kohdistu mitenkään ulkonäköön. Varmaankin siksi se uppoaa naiseen kuin naiseen ja olo on imarreltu. Toimii paljon paremmin kuin naisen haukkuminen, "nätit silmät" tai muu sellainen, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.
Onko muita kehuja toimivat tällä tavoin?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.
Jos kokee tärkeäksi korostaa, että on itse kiinnostava eri tavalla kuin naiset yleensä on puhdasta nais vihaa muita naisia kohtaan. No, 90% kyseisestä vihasta tulee muilta naisilta.
Ei hänen tekstissään kyllä ollut mitään naisssvihamielistä.
Jos hän on erikoinen, niin sitten on! Ei sen sanominen ole misogyniaaaa, vasta sitten se olisi jos hän jotenkin haukkuisi muita ja irvailisi tavallisemmille naisille.Siten naisena erilainen voi kuulostaa harmittomilta, mutta tuon lauseen juuret ovat kuitenkin syvällä kulttuurissa, jossa naisia pidetään miehiä huonompina ja vähempiarvoisina.
Ok, itse en ota tuota sen kummempana kuin sitäkään, jos mies kertoo olevansa voimakkaan hoivaviettinen ja esteetikko, ja siten miehenä erilainen.
Ei nyt mikään maailman fiksuin ilmaus eikä oikein kestä lähempää tarkastelua, mutta ymmärrän mitä henkilö tarkoittaa enkä sukypuolisena vihana näe.
No, olkoon se sitten vain yksi tapa, jolla naiset itse vähättelevät naisia suhtautumalla omaan sukupuoleensa kriittisesti ja jopa halveksuen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään aika tietoisia siitä, millaista naisvihaa tuo lause pitää sisällään. Vanhentunut ja aikansa elänyt temppu, sopii ehkä naisvihamielisiin naisiin.
Naiset nyt kokevan naisvihana senkin että muut ei palvo maata millä nainen kävelee. Tuosta jatkuvasta naisviha huutelusta tulee vaan tarina mieleen missä poika huuto sutta
Vierailija kirjoitti:
- Sä oot jotenkin erilainen kuin muut naiset.
- Ai millä lailla erilainen?
- Sellainen spessu.
- Niinku silleen kivasti vai freakisti?
- No tietty superkivasti.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Mut niinku millä tavalla kivasti erilainen?
- No kuule ihan eri tasolla ku muut.
- Eri tasolla? Ai henkisesti vai?
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- No esimerkiksi noi sun sormet.
- Mitä niistä?!
Itse olisin muutaman jatkokysymyksen jälkeen sanonut että unohda mitä sanoin kun et osaa ottaa kehua vastaan ja olisin siirtynyt seuraavaan naiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta saa huomiota, kun sanoo esim. "näytät söpöltä, vaikka sinun hiuksesi ovatkin tuollaiset" tai "arvostan naisia, jotka pukeutuvat tuolla tavalla, vaikka se ei olekkaan enää muodikasta".
Naiset ovat erittäin yksinkertaisia.
Huomiotahan se negatiivinenkin huomio on. Sitä sinä tuolla kommentillasikin hait, positiivista huomiota kun et saa, muttet ilmankaan voi olla.
Niinpä. Ja ainoa paikka saada naiselta mitään huomiota, on vauva. Onko säälittävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sellainen spessu.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- Mitä niistä?!
Itse olisin muutaman jatkokysymyksen jälkeen sanonut että unohda mitä sanoin kun et osaa ottaa kehua vastaan ja olisin siirtynyt seuraavaan naiseen
Kyllä. Sinä kierrät pubin kaikki naiset, ja aidosti yllätyt että kukaan ei lähde mukaan. Surullinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sellainen spessu.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- Mitä niistä?!
Ei, se ei ole kehu sanoa naista erilaiseksi. Se on muita naisia alentavaa käytöstä. puolestaan harrastavat verbaalista julmuutta. Luokan kuningatar kerää hovin ympärilleen ja katsoo muita nenänvartta pitkin. Antaa lempeästi hymyillen ymmärtää, että olet täysi nolla.
Mielestäni noin voi sanoa toiselle, oli sitten mitä sukupuolta hyvänsä, siinä vaiheessa, kun on pidempi tuttavuus taustalla eikä millään ensitapaamisella minkään pelkän ulkonäön perusteella. Tuollaiselle kommentoinnille kun pitää antaa uskottava selitys, jos toinen siitä haluaa enemmän tietää, ja jos se oikeasti on positiivinen kommentti, sitä myös osaa avata ilomielin enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.
Kiltti ja ei tossukka? Olen tietysti vähän yksinkertainen, kun en ihan hiffaa mitä tässä haetaan.
Niin olet. Kun ON mahdollista olla kiva olematta tahdoton lapanen, sinä et oikeasti tajua.
Naisia täytyy katsoa silmiin ja jos ne katsoo takaisin niin sitten voi sanoa pienen taidepaussin jälkeen että moi, mä oon Jarmo. Kukas sä olet? Jos ne kattoo poispäin niin sitten jatketaan matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tuon loukkauksena itseäni ja muita naisia kohtaan. Aivan kuin olisi joku hyve olla jotain muuta kuin nainen.
Se että sinä koet jonkun asian loukkauksena ei tarkoita että asia olisi oikeasti loukkaava. Se miten nainen kokee asiat riippuu ihan siittä mitä hän itse hakee, kokee loukkauksena jos haluaa uhriutua ja syyllistää sekä kokee imartelevana jos hakee huomiota ja tykkäyksiä vaikka kyse olisi ihan samasta asiasta. Naiset on liikaa tunteiden hallinnassa että kokemuksella olisi merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sellainen spessu.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- Mitä niistä?!
Tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sellainen spessu.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- Mitä niistä?!
Ai niihin muihin naisiin, jotka eivät olekaan erilaisia, mutta kelpaavat sinulle kuitenkin?
Vai menetkö heillekin kertomaan, että ovat erilaisempia kuin kaikki muut?
:D
Vierailija kirjoitti:
Naisia täytyy katsoa silmiin ja jos ne katsoo takaisin niin sitten voi sanoa pienen taidepaussin jälkeen että moi, mä oon Jarmo. Kukas sä olet? Jos ne kattoo poispäin niin sitten jatketaan matkaa.
Kyllä. Oma taiteenlajinsa tämäkin. Siksi toiset menestyvät paremmin, toiset eivät ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on hyvä ohje. Paitsi näille täällä, joita kukaan nainen ei katso silmiin, kun se kiertää pöydästä toiseen eikä yhtään tajua, missä meni vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.
Kiltti ja ei tossukka? Olen tietysti vähän yksinkertainen, kun en ihan hiffaa mitä tässä haetaan.
Hakee yksisarvista hirvien joukosta eikä tajua että yksisarvisia ei ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tuon loukkauksena itseäni ja muita naisia kohtaan. Aivan kuin olisi joku hyve olla jotain muuta kuin nainen.
Se että sinä koet jonkun asian loukkauksena ei tarkoita että asia olisi oikeasti loukkaava. Se miten nainen kokee asiat riippuu ihan siittä mitä hän itse hakee, kokee loukkauksena jos haluaa uhriutua ja syyllistää sekä kokee imartelevana jos hakee huomiota ja tykkäyksiä vaikka kyse olisi ihan samasta asiasta. Naiset on liikaa tunteiden hallinnassa että kokemuksella olisi merkitystä
Koetko puppugeneraattorin läpi vedettyjen kommenttien spämmäämisen hyödyllisenä? Oman kokemuksesi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet tyhmä, mutta ei se ole loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimi etkä 15 vuotta sitten, kun naiset vielä ajattelivat että naiseus on typerää ja väheksytään. Nykyään naiset tajuavat, että ei tuo ole mikään kehu.
Juuri näin. Tuo sisältää ajatukset että naiset ovat jotenkin huonoja, paitsi minä muka olen jotenkin erilainen ja siis hyvä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sellainen spessu.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- Mitä niistä?!
Kyllä. Sinä kierrät pubin kaikki naiset, ja aidosti yllätyt että kukaan ei lähde mukaan. Surullinen tyyppi.
Eli ole tarvinu koskaan tyyty pubiruusuun. Kun on kunnollinen mies niin saa kunnollisia naisia. Enkä todellakaan ala juomaan sen takia että pääsisin hakemaan kännisiä rasittavia akkoja. Naisia kun saa paljon muualtakin kuin baarista
Mulle kerran sanottiin noin ja aloin tilaamaan että millä tavalla. Ei se pönttö osannut vastata.