Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tämä on helppo, mutta takuuvarma kehu naiselle

Vierailija
12.08.2022 |

"Olet erilainen kuin muut tytöt/naiset."
Siis vaikka nainen olisi tavallista tavallisempi matkustus-viini-lapset-koirat-nainen niin tämä on helppo kehu, joka EI kohdistu mitenkään ulkonäköön. Varmaankin siksi se uppoaa naiseen kuin naiseen ja olo on imarreltu. Toimii paljon paremmin kuin naisen haukkuminen, "nätit silmät" tai muu sellainen, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.
Onko muita kehuja toimivat tällä tavoin?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko tuota muka joku? Minä kun kerran koin tuollaisen "oot niin speciaali/erikoinen" ja eron jälkeen heti parissa viikossa uusi joka tietenkin oli myös speciaali, niin kai sen nyt huulten läpsytykseksi tajuaa.

Vierailija
2/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vastaat, kun nainen kysyy, että millä tavalla hän on erilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja sekä huomiota saa kyllä kun ne ansaitsee. Ei ne kuulu oletuksena kenellekkään

Vierailija
4/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten olen erilainen?"

Vierailija
5/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimi etkä 15 vuotta sitten, kun naiset vielä ajattelivat että naiseus on typerää ja väheksytään. Nykyään naiset tajuavat, että ei tuo ole mikään kehu.

Vierailija
6/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko tuota muka joku? Minä kun kerran koin tuollaisen "oot niin speciaali/erikoinen" ja eron jälkeen heti parissa viikossa uusi joka tietenkin oli myös speciaali, niin kai sen nyt huulten läpsytykseksi tajuaa.

Ilmeisesti toimi sinuun, kerran olit parisuhteessa tämän "olet spessu" -kehujan kanssa. Sitten sillä oli eron jälkeen jo uutta kierroksessa, eikö se kerro jotain?

Vierailija
7/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.

Vierailija
8/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten olen erilainen?"

Löydät asiasta olennaisen ja se on hieno taito, myös näin perjantaina. Pidä siitä ominaisuudesta kiinni!

Vierailija
9/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina kysynyt. Joka kerta vastaus on ollut naisten haukkumista. Joten ei toimi. Paitsi jos aplla on joku muu tapa vastata siihen miten nainen on erilainen?

Vierailija
10/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas neeti haaskan näkönen!

Vierailija
11/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja siitä, mitä hän kertoo itsestään, miten hän liikehtii ja miten hän puhuu. Otetaan esimerkiksi se matkustus-some-viini-nainen.

"Pidän kyvystäsi suunnitella pitkiä roadtrippejä ja mielikuvituksestasi niiden suhteen."

"Osaat nähdä kauneutta erilaisissa asioissa. Ikuistat ne kuviin ja se on hieno ominaisuus ihmisessä."

Vierailija
12/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisikohan mahdollista, että naiset ja miehet ovat ihan yksilöitä, ja eri ihmiset tykkäävät eri asioista?

Tuolla reaalimaailmassahan on aina ollut niin, mutta täällä incelnetissä ei näköjään.

Vierailija
13/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti toimi sinuun, kerran olit parisuhteessa tämän "olet spessu" -kehujan kanssa. Sitten sillä oli eron jälkeen jo uutta kierroksessa, eikö se kerro jotain?

Niin, toimi sen yhden kerran. Seuraava joka yrittää samaa niin eipä toimi enää.

Vierailija
14/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kaatui se minunkin "oot niin ihana" enkä sitten siinä yhtäkkiä keksinyt että millä tavalla kun kysyi.

Vierailija
15/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehu ei saa kohdistua ulkonäköön?

Vierailija
16/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä :D   Näen jo sieluni silmin naisen sekunnissa jännittyvän olemuksen, tiukan katseen kaukaisuuteen ja hampaiden välistä tiukatun "ai mitä tarkotat?" kysymyksen.

Vierailija
17/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei osata ottaa kohteliaisuuksia vastaan, aletaan kuulustelemaan liian tarkkaan mitä tarkoitetaan, ja aina pyritään ottamaan kaikki vaan vettuiluna.

Vierailija
18/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, mies antaa tuolla itsestään tyhmän ja misogynistisennn kuvan.

Eli ei saumaa moisella tyhmyrillä meikäläiseen, mutta varmasti tuolla jotain toisia typeryksiä saa.

Jokainen tasonsa mukaan, eli typerät keskenään.

Vierailija
19/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa kehun ja alkaa kyseenalaistamaan sitä, kertoo kyllä henkilöstä aika paljon...

Vierailija
20/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja siitä, mitä hän kertoo itsestään, miten hän liikehtii ja miten hän puhuu. Otetaan esimerkiksi se matkustus-some-viini-nainen.

"Pidän kyvystäsi suunnitella pitkiä roadtrippejä ja mielikuvituksestasi niiden suhteen."

"Osaat nähdä kauneutta erilaisissa asioissa. Ikuistat ne kuviin ja se on hieno ominaisuus ihmisessä."

Mitä jos harrastan pakettimatkoja ja näpsin kuvia ruoka-annoksista 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme