Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tämä on helppo, mutta takuuvarma kehu naiselle

Vierailija
12.08.2022 |

"Olet erilainen kuin muut tytöt/naiset."
Siis vaikka nainen olisi tavallista tavallisempi matkustus-viini-lapset-koirat-nainen niin tämä on helppo kehu, joka EI kohdistu mitenkään ulkonäköön. Varmaankin siksi se uppoaa naiseen kuin naiseen ja olo on imarreltu. Toimii paljon paremmin kuin naisen haukkuminen, "nätit silmät" tai muu sellainen, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.
Onko muita kehuja toimivat tällä tavoin?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.

Lähes kaikki naiset lukee, pelaa, laskee ja käyttää aivojaan. Miten nörttimäisyys ja insinöörityyppiys tekee sinusta erilaisen? Minusta luettelemat ominaisuudet miehelle ovat jossain määrin itsestäänselvyyksiä. Kuka haluaisi miehen, joka on tyhmä, ruma, ilkeä ja pettämiseen taipuvainen?

Vierailija
42/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien silmien kehuminen on ollut haukkumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Sä oot jotenkin erilainen kuin muut naiset.

- Ai millä lailla erilainen?

- Sellainen spessu.

- Niinku silleen kivasti vai freakisti?

- No tietty superkivasti.

- Ai oonko?

- No oot.

- Oikeesti?

- No oot oot.

- Mut en liian?

- No et et.

- Mut niinku millä tavalla kivasti erilainen?

- No kuule ihan eri tasolla ku muut.

- Eri tasolla? Ai henkisesti vai?

- Niin ja kaikkee.

- Ai mitä kaikkee?

- No esimerkiksi noi sun sormet.

- Mitä niistä?!

Tässä hyvä esimerkki siitä, kun kaksi dumb a$$$ia hieman ns. KESKUSTELEE..

Vähän ohis, mutta luin tuon vuoropuhelun päässäni sellaisella 1,5 promillen kännisössötyksellä. Keskustelun lopussa kumpikaan ei enää muista, mistä se alkoi. :D

Vierailija
44/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla perusteellinen suunnitelma ennenkuin tollasia lähtee laukomaan, koska nainen todennäköisesti rupeaa kuulustelemaan.

Vierailija
45/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.

Maailmassa on kahdenlaisia naisia. Niitä vähän spessumpia eli nörttimäisiä ja insinöörityyppisiä. Ja sitten on meitä tavallisia naisia jotka olemme ihan samanlaisia keskenämme.

Vierailija
46/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen kehu johda mihinkään - ainakaan suomalaisnaisen kanssa...

Vierailija
47/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on nykyään aika tietoisia siitä, millaista naisvihaa tuo lause pitää sisällään. Vanhentunut ja aikansa elänyt temppu, sopii ehkä naisvihamielisiin naisiin.

Toisaalta maailmassa on hyvin paljon naisvihamielisiä naisia. Luulisi että tuo uppoaa heihin kuin kuuma veitsi voihin. Eli kohderyhmä löytyy kyllä.

Tuo koko "naisviha" on pelkkä huono vitsi. Vain katkera ja epävarma ihminen käyttää sitä vakioselityksenä aivan kaikessa.

Vierailija
48/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee tärkeäksi korostaa, että on itse kiinnostava eri tavalla kuin naiset yleensä on puhdasta nais vihaa muita naisia kohtaan. No, 90% kyseisestä vihasta tulee muilta naisilta.

Ei hänen tekstissään kyllä ollut mitään naisssvihamielistä.

Jos hän on erikoinen, niin sitten on! Ei sen sanominen ole misogyniaaaa, vasta sitten se olisi jos hän jotenkin haukkuisi muita ja irvailisi tavallisemmille naisille.

Siten naisena erilainen voi kuulostaa harmittomilta, mutta tuon lauseen juuret ovat kuitenkin syvällä kulttuurissa, jossa naisia pidetään miehiä huonompina ja vähempiarvoisina.

Vierailija
49/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on kahdenlaisia naisia. Niitä vähän spessumpia eli nörttimäisiä ja insinöörityyppisiä. Ja sitten on meitä tavallisia naisia jotka olemme ihan samanlaisia keskenämme.

Millaisia ne nörttimäiset ja insinöörityyppiset on jos ne on jotenkin erilaisia?

Vierailija
50/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nainen kysyy, monestako sulla on kokemusta?

Ja sen jälkeen sinä olet kusessa, kun vastailet kaikkiin tarkentaviin kysymyksiin.

Vierailija
51/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen kehu johda mihinkään - ainakaan suomalaisnaisen kanssa...

Miksi lähtisit merta edemmäs kalaan, jos ei ole tarkoituksenakaan saada laatua?

Eikö joku urpo löytyis ihan lähipubista tai Tinderistä täältäkin?

Vierailija
52/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin tuon loukkauksena itseäni ja muita naisia kohtaan. Aivan kuin olisi joku hyve olla jotain muuta kuin nainen.

Vierailija
53/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin kaikki samanlaisia... Se on tullut nähtyä!

Olet siis vauvalta lukenut, naisista tunnet äitisi. Hän säälittää minua.

Vierailija
54/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselta saa huomiota, kun sanoo esim. "näytät söpöltä, vaikka sinun hiuksesi ovatkin tuollaiset" tai "arvostan naisia, jotka pukeutuvat tuolla tavalla, vaikka se ei olekkaan enää muodikasta".

Naiset ovat erittäin yksinkertaisia.

Huomiotahan se negatiivinenkin huomio on. Sitä sinä tuolla kommentillasikin hait, positiivista huomiota kun et saa, muttet ilmankaan voi olla.

Vierailija
55/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee tärkeäksi korostaa, että on itse kiinnostava eri tavalla kuin naiset yleensä on puhdasta nais vihaa muita naisia kohtaan. No, 90% kyseisestä vihasta tulee muilta naisilta.

Jos hän on erikoinen, niin sitten on! Ei sen sanominen ole misogyniaaaa, vasta sitten se olisi jos hän jotenkin haukkuisi muita ja irvailisi tavallisemmille naisille.

Siten naisena erilainen voi kuulostaa harmittomilta, mutta tuon lauseen juuret ovat kuitenkin syvällä kulttuurissa, jossa naisia pidetään miehiä huonompina ja vähempiarvoisina.

Ok, itse en ota tuota sen kummempana kuin sitäkään, jos mies kertoo olevansa voimakkaan hoivaviettinen ja esteetikko, ja siten miehenä erilainen.

Ei nyt mikään maailman fiksuin ilmaus eikä oikein kestä lähempää tarkastelua, mutta ymmärrän mitä henkilö tarkoittaa enkä sukypuolisena vihana näe.

Vierailija
56/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nainen ottaa vapautuksen sukupuolestaan. Hän ei ole niin kuin kaikki muut naiset, vaan hän on se hyvä jätkä, joka pystyy olemaan miesten kanssa tasa-arvoinen.

Tuossa tuli hienosti niputettua nörtit, insinöörit ja naiset stereotyyppisesti tietynlaiseksi.

Vierailija
57/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne nörttimäiset ja insinöörityyppiset on jos ne on jotenkin erilaisia?

Parempia, tietenkin. Parempia kuin keskenään samanlaiset bulkkinaiset.

Vierailija
58/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, itse en ota tuota sen kummempana kuin sitäkään, jos mies kertoo olevansa voimakkaan hoivaviettinen ja esteetikko, ja siten miehenä erilainen.

Ei nyt mikään maailman fiksuin ilmaus eikä oikein kestä lähempää tarkastelua, mutta ymmärrän mitä henkilö tarkoittaa enkä sukypuolisena vihana näe.

Sinulta jää tajuamatta yksi olennainen asia: miehet eivät puhu noin. Ja naistenkin olisi syytä lopettaa.

Vierailija
59/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin kaikki samanlaisia... Se on tullut nähtyä!

Olet siis vauvalta lukenut, naisista tunnet äitisi. Hän säälittää minua.

Nuiden äidit ovat luultavasti samaa tasoa kuin poikansa, joten ei niitä tarvitse sääliä.

Harvoin fiksulle ja mukavalle äidille tulee aivan asssholea poikaa.

Vierailija
60/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.

Kiltti ja ei tossukka? Olen tietysti vähän yksinkertainen, kun en ihan hiffaa mitä tässä haetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi