Miehet! Tämä on helppo, mutta takuuvarma kehu naiselle
"Olet erilainen kuin muut tytöt/naiset."
Siis vaikka nainen olisi tavallista tavallisempi matkustus-viini-lapset-koirat-nainen niin tämä on helppo kehu, joka EI kohdistu mitenkään ulkonäköön. Varmaankin siksi se uppoaa naiseen kuin naiseen ja olo on imarreltu. Toimii paljon paremmin kuin naisen haukkuminen, "nätit silmät" tai muu sellainen, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.
Onko muita kehuja toimivat tällä tavoin?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata ottaa kohteliaisuuksia vastaan, aletaan kuulustelemaan liian tarkkaan mitä tarkoitetaan, ja aina pyritään ottamaan kaikki vaan vettuiluna.
Miten se on kohteliaisuus että on erilainen kuin muut?
Onks noi rakennekynnet? No ihan nätit kuitenkin.
Oliko sun vanhemmat karjakkoja kun sä olet tollanen lehmä?
Naiset on nykyään aika tietoisia siitä, millaista naisvihaa tuo lause pitää sisällään. Vanhentunut ja aikansa elänyt temppu, sopii ehkä naisvihamielisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, mies antaa tuolla itsestään tyhmän ja misogynistisennn kuvan.
Eli ei saumaa moisella tyhmyrillä meikäläiseen, mutta varmasti tuolla jotain toisia typeryksiä saa.
Jokainen tasonsa mukaan, eli typerät keskenään.
Joo, tuli sama mieleen, että tuon sanoja vähätteleen naisia ylipäätään, mutta tämä nainen on (ainakin näin ensinäkemältä) poikkeus. Voi tietysti muuttua, kun paremmin tutustuu.
Tuli mieleen Bridgetonin kohtaus, jossa se äiti yrittää tarjota sille feministityttärelleen älykköpoikaa. Ja se älykkö osoittautuu todelliseksi misogynistiksi. Loistava kohtaus!
Viihdyn kanssasi yhtä hyvin kuin itseni kanssa.
Minulla on hyvä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.
Lel sua kukaan pelkää. Susta on vaa kiva ajatella et oot pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Ei imartele minua. Tiedän olevani nörttimäinen ja insinöörityyppiä ja siten naisena erilainen. Tiedän olevani myös kaunis ja miestenkeskuudessa haluttu, välillä jopa pelätty, kun olen myös nirso miesten suhteen. Imartelulla ei ole paljoakaan arvoa. Teot ja miehen haluttavuus näkökulmastani ratkaisevat kiinnostukseni Tahdo miehen olevan sitoutumiskykyinen, kiltti , komea, älykäs ja ei tossukka.
Kerrohan - miksi noin upea viettää aikaansa täällä?
;)
Vierailija kirjoitti:
Ei vïttü mikä vuodatus! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lel sua kukaan pelkää. Susta on vaa kiva ajatella et oot pelottava.
Tyypillinen pick me girl.
- Sä oot jotenkin erilainen kuin muut naiset.
- Ai millä lailla erilainen?
- Sellainen spessu.
- Niinku silleen kivasti vai freakisti?
- No tietty superkivasti.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Mut niinku millä tavalla kivasti erilainen?
- No kuule ihan eri tasolla ku muut.
- Eri tasolla? Ai henkisesti vai?
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- No esimerkiksi noi sun sormet.
- Mitä niistä?!
Lähempää tuttavuutta? Millä tavalla se sitten voisi sinusta olla erilainen jos ette edes tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee tärkeäksi korostaa, että on itse kiinnostava eri tavalla kuin naiset yleensä on puhdasta nais vihaa muita naisia kohtaan. No, 90% kyseisestä vihasta tulee muilta naisilta.
Mä kyllä ihmettelisin, että miksi ei voi kehua ilman, että samalla haukkuu/lyttää muita. Ihmettelisin myös keiden kanssa mies on oikeen kulkenut, jos minä olen niin erilainen ja epätavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee tärkeäksi korostaa, että on itse kiinnostava eri tavalla kuin naiset yleensä on puhdasta nais vihaa muita naisia kohtaan. No, 90% kyseisestä vihasta tulee muilta naisilta.
Eiköhän se naisviha tule 50/50 naisilta ja miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen tekstissään kyllä ollut mitään naisssvihamielistä.
Jos hän on erikoinen, niin sitten on! Ei sen sanominen ole misogyniaaaa, vasta sitten se olisi jos hän jotenkin haukkuisi muita ja irvailisi tavallisemmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta saa huomiota, kun sanoo esim. "näytät söpöltä, vaikka sinun hiuksesi ovatkin tuollaiset" tai "arvostan naisia, jotka pukeutuvat tuolla tavalla, vaikka se ei olekkaan enää muodikasta".
Naiset ovat erittäin yksinkertaisia.
Tällä kerrot vain itsestäsi ja naismaustasi.
Typerä mies tykkää typeristä naisista, tietenkin.
Samankaltaiset viihtyy keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään aika tietoisia siitä, millaista naisvihaa tuo lause pitää sisällään. Vanhentunut ja aikansa elänyt temppu, sopii ehkä naisvihamielisiin naisiin.
Toisaalta maailmassa on hyvin paljon naisvihamielisiä naisia. Luulisi että tuo uppoaa heihin kuin kuuma veitsi voihin. Eli kohderyhmä löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
- Sä oot jotenkin erilainen kuin muut naiset.
- Ai millä lailla erilainen?
- Sellainen spessu.
- Niinku silleen kivasti vai freakisti?
- No tietty superkivasti.
- Ai oonko?
- No oot.
- Oikeesti?
- No oot oot.
- Mut en liian?
- No et et.
- Mut niinku millä tavalla kivasti erilainen?
- No kuule ihan eri tasolla ku muut.
- Eri tasolla? Ai henkisesti vai?
- Niin ja kaikkee.
- Ai mitä kaikkee?
- No esimerkiksi noi sun sormet.
- Mitä niistä?!
Tässä hyvä esimerkki siitä, kun kaksi dumb a$$$ia hieman ns. KESKUSTELEE..
On kehuja ja "kehuja".