Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tämä on helppo, mutta takuuvarma kehu naiselle

Vierailija
12.08.2022 |

"Olet erilainen kuin muut tytöt/naiset."
Siis vaikka nainen olisi tavallista tavallisempi matkustus-viini-lapset-koirat-nainen niin tämä on helppo kehu, joka EI kohdistu mitenkään ulkonäköön. Varmaankin siksi se uppoaa naiseen kuin naiseen ja olo on imarreltu. Toimii paljon paremmin kuin naisen haukkuminen, "nätit silmät" tai muu sellainen, jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.
Onko muita kehuja toimivat tällä tavoin?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa kehun ja alkaa kyseenalaistamaan sitä, kertoo kyllä henkilöstä aika paljon...

Kyseenalaistaminen on aivan eri asia kuin jonkin asian kysyminen lisätiedon tai ymmärryksen saamiseksi.

Jos kerrot jollekin sinulle olleen hauska vkl ja kaveri kysyy, että mitä teit, niin pidät sitä kyseenalaistamisena?

Aika raskas ihminen tuollainen, joka käsittää tahallaan väärin kysymysten tarkoituksen.

Vierailija
102/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku miesten kesken leviävä urbaani legenda, ettei kehu saa liittyä ulkonäköön. Jokainen ylipainoinen Reija ja mallin mitat täyttävä Raija haluaa ensisijaisesti kuulla mieheltään olevansa kaunis. 

Oli minkä näköinen tahansa.

Jostain syystä kauniiksi kehuminen ei ole koskaan minusta tuntunut miltään. Olenko nyt erilainen kuin muut tytöt/naiset? Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän omalaatuisempi oman tieni kulkija, ollut jo lapsena se kummallinen friikki siellä hiekkalaatikolla, jolla on oudot jutut :D Kun mieheltä tulee ihastunut kehu siitä, etten ole samanlainen kuin muut hänen tähän mennessä tapaamansa naiset, se on aina huono merkki. Nimittäin jossain vaiheessa sitä tapailua tai seurustelua, riippuen miten pitkälle ehditään, se minun omituisuuteni ei olekaan enää kivaa. Pitäisi olla samanlainen kuin muut, ja mies ryhtyy kiukuttelemaan, kun en sovi hänen yleiseen käsitykseensä naisesta ja millainen minun pitäisi parisuhteessa olla (hänen mielikseen).

Vaikkapa - joskaan tämä ei ole mikään omituinen esimerkki - se, että minä en ole kodin hengetär. En kokkaa, ostan muiden kokkaamaa ruokaa tai laitan jotain nopeaa kuten salaattia, leipää, hedelmiä, jogurttimyslikulhon. Vaikka pidän yllä yleistä järjestystä kodissa niin en siivoa, vaan siivooja ja lattiat pesevä robotti-imuri hoitavat sen puolestani. En ole kiinnostunut sisustuksesta enkä ymmärrä sen päälle mitään. Kotona haluan pelata ja kasata pienoismalleja.

Tämä kaikki on alkuun niin ihanaa ja eksoottista (no ei pitäisi olla...), mutta jossain vaiheessa miestä alkaa aina kiukuttaa, kun en esim. kokkaa hänelle tai suvulle ihastuttavaa jouluateriaa, tai ne pienoismallit ei vaihdukaan mystisesti vaikka sukkapuikkoihin, että tekisin miehelle ihania villasukkia. Tai siis "ihania" villasukkia minun taidoillani...

Minullakin on aina ollut oudot jutut, en tee sukkia enkä suvulle jouluruokia. En ole ikinä miettinyt mielessäni että olenpa erityinen oman tieni kulkija. Muut ihmiset ovat omalla tavallaan aivan yhtä erityisiä tai kummallisia kuin minä. En tunne heitä enkä ymmärrä heitä, kaikki ihmiset ovat hyvin monimutkaisia ja ristiriitaisia. Ja kiinnostavia.

Vierailija
104/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku miesten kesken leviävä urbaani legenda, ettei kehu saa liittyä ulkonäköön. Jokainen ylipainoinen Reija ja mallin mitat täyttävä Raija haluaa ensisijaisesti kuulla mieheltään olevansa kaunis. 

Ei halua. Obeesille ukonäön kehuminen kuulostaa veetuilulta, ja kaunis muutenkin miettii, että toivottavasti ulkonäkö ei ole se minkä perässä mies, ulkonäkö kun on katoavaa.

Toi kehuminen kannattaa jättää siihen vaiheeseen kun jo tuntee toisen, ja kehun pitää aina olla totta toimiakseen.

Vierailija
105/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kauniiksi kehuminen ei ole koskaan minusta tuntunut miltään. Olenko nyt erilainen kuin muut tytöt/naiset? Tuskin.

Minulle vieraan kehu on viesti, että toi haluaa multa jotakin.

Vierailija
106/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään väkinäinen kehu ei toimi. Aistin välittömästi onko joku aito. Kehu ei muutenkaan ole paras tapa saada huomio vaan aidon kiinnostuksen osoittaminen ja normaali keskustelu.

Vierailija
107/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rumia kehutaan kauniiksi. Kauniille naisille ei tarvi mennä sanomaan että ovat, tietävät itsekin.

Vierailija
108/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei osata ottaa kohteliaisuuksia vastaan, aletaan kuulustelemaan liian tarkkaan mitä tarkoitetaan, ja aina pyritään ottamaan kaikki vaan vettuiluna.

Miten se on kohteliaisuus että on erilainen kuin muut?

No tämä. Tyypillisestihän erilaisuus nähdään nimenomaan negatiivisena asiana.

Vierailija
109/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen vähänkään siedettävä haluaa kuulla mieheltään olevansa kaunein. 

Vierailija
110/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin deitin, kun hän ei ikinä kehunut ulkonäköä. Naimisiin menin sen kanssa, joka kehui kauniiksi ilman meikkiä :)

Vierailija
111/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkään kuulla mieheltäni kehuja ulkonäöstäni. En mitenkään "ensisijaisesti", kaikki kehut kelpaa. Taidat sekoittaa siihen että kehut ei saa olla niitä "hyvä perse!" huuteluita lähiöbaarin terassilta.

Vierailija
112/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rumia kehutaan kauniiksi. Kauniille naisille ei tarvi mennä sanomaan että ovat, tietävät itsekin.

Ja muunlaisiahan ei olekaan kuin rumia ja kauniita.... joopajoo.

Vierailija
113/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kirjoitit tuon niin tajusin että vaihtelin. Jonkin aikaa sitten olin kaupungilla kävelemässä ja vastaan tuleva mies sanoi jotain "you are so beautifull!" ja jatkoi matkaa.

Hän ei halunnut mitään, kunhan kehui.

Sama oli vähän aikaa sitten vastaan tuleva nainen sanoi että minulla on tosi kaunis mekko kun meni ohi. Hänkään ei halunnut mitään.

Näistä tällaisista on tullut hyvä mieli. Muuten siitä tosissaan jää olo "mitä tuo haluaa" jos joku kauhesti turhuuksia heittelee kehuina kesken keskustelun.

Vierailija
114/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin deitin, kun hän ei ikinä kehunut ulkonäköä. Naimisiin menin sen kanssa, joka kehui kauniiksi ilman meikkiä :)

Multakin lopahti kiinnostus yhteen mieheen, joka ei koskaan kehunut tai muutenkaan sanonut ulkonäöstäni yhtään mitään. Kyllä sitä kaipaa kuulla kehuja mieheltään.

Vierailija
115/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen vähänkään siedettävä haluaa kuulla mieheltään olevansa kaunein. 

Niin siltä omalta. Ei joltain joka koittaa tehdä tuttavuutta.

Vierailija
116/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kehu on aina jotain sellaista, millä on selkeästi uutisarvo? 

Kauneus on katsojan silmässä. 

Vierailija
117/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multakin lopahti kiinnostus yhteen mieheen, joka ei koskaan kehunut tai muutenkaan sanonut ulkonäöstäni yhtään mitään. Kyllä sitä kaipaa kuulla kehuja mieheltään.

Naiselle paras kehu mieheltä, josta pitää on "olet kaunein nainen maan päällä". Tuon rinnalla joku surkea oot spesiaali, ei tunnu miltään. Erikoiseksi kutsuminen tuntuu sille, että sanoja ei keksinyt mitään muuta sanaa, jolla voisi kuvailla naisen outoutta. 

Vierailija
118/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse olevani erilainen, kaunis jne., en tarvitse miestä kommentoimaan tätä itselleni. Miksi tarvisin vahvistusta tuntemattomilta. Parisuhteessa kehut ovat eri asia ja silloin niitä kuulee mielellään.

Vierailija
119/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kirjoitit tuon niin tajusin että vaihtelin. Jonkin aikaa sitten olin kaupungilla kävelemässä ja vastaan tuleva mies sanoi jotain "you are so beautifull!" ja jatkoi matkaa.

Hän ei halunnut mitään, kunhan kehui.

Sama oli vähän aikaa sitten vastaan tuleva nainen sanoi että minulla on tosi kaunis mekko kun meni ohi. Hänkään ei halunnut mitään.

Näistä tällaisista on tullut hyvä mieli. Muuten siitä tosissaan jää olo "mitä tuo haluaa" jos joku kauhesti turhuuksia heittelee kehuina kesken keskustelun.

Minua noi inhottaa, en minäkään heidän ulkonäköään kommentoi. Ajattelen, että tyyppi on humalassa tai yrittää jotakin.

Vierailija
120/130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja paremmin toimii mukavat teot, puolin ja toisin. Testaa vaikka.

Miekkoset, jos haluatte hurmata pson, niin imuroitte ja siivoilette kotosen.  Ilman, että pyyvetään. Ihan helppova on tämä.

Sitten kiehautatte röökynälle kahveet tai teet ja katselette toisianne silimiin.

Iltakävelyllekin voisi lähteä katselemaan auringonlaskua ja myöhemmin perseidien lentoa.