Ihanaa ! Varasin itselleni matkan viikoksi. Lapset 2 ja 5 seka mies jaavat kotiin. Lahden Egyptiin Luxoriin ja Kairoon kaupunkilomalle.
Kommentit (66)
Täällä mammat vain kateellisia, kun ei itse pääse. Hyvää matkaa!
Itse lähden joulukuussa siskoni kanssa jouluostosreissulle kotimaan kohteeseen, muuhun ei varaa eikä mahdollisuutta. Lapset 2v ja 10kk jäävät isänsä kanssa kotiin. Ihanaa lähteä ja shoppailla aivan rauhassa, ekan kerran sitten 1,5 vuoteen!
Vierailija:
perhettä mukaan, vaikka haluaisi. Tätä ajoin takaa.Käyn itsekin työmatkoilla ja nautin suuresti, kun saan olla rauhassa ja yksin.
Mutta että lähtisin lomamatkalle ilman perhettä, tuntuisi kovin vieraalta. Totta kai mieskin haluaisi mukaan ja sen myötä tulisi lapset automaattisesti.
Minäkään en lähtisi lomaileen ilman perhettä jos kävisin työmatkoilla ja saisin joskus olla hetken yksin. Siis hetken. Pitempään kuin vessassa käynnin ajan (en kyllä usein sitäkään). Esikoinen on nyt 5v, kerran olen ollut yhden yön työmatkalla koko aikana. Minusta olisi aivan ihana lähteä jonnekin hetkeksi ilman perhettä. Enpä olisi uskonut, että joskus tällaistakin sanon...
nro jotain, en muista enää, en kuitenkaan ap
käsittämättömän ahdasmielisiä nuo " panoloma" -tyyliset vastaukset! Tai sitten osa vastaajista on vain puhtaasti kateellisia sinulle!
Itse olen eronnut, joten ei ole miestä kenen kanssa matkustella, ja siitäkin huolimatta olen saanut samantapaisia kommentteja yksinmatkustelusta, kun olen matkustanut esim. kesälomalla silloin, kun lapset viettävät lomaa isänsä luona. Monille ihmisille on käsittämätön asia, että nainen voi ja haluaa matkustaa yksin. Ensi kesänä tosin ajattelin tehdä matkan lasten kanssa.
Kun kerran joka tapauksessa matkustat yksin ilman perhettä, vaikka se ei täysin oma valintasi olisikaan. JOs sulla ei olisi ikinä työmatkoja mielesti saattaisi olla vaivan toinen.
Vierailija:
perhettä mukaan, vaikka haluaisi. Tätä ajoin takaa.Käyn itsekin työmatkoilla ja nautin suuresti, kun saan olla rauhassa ja yksin.
Mutta että lähtisin lomamatkalle ilman perhettä, tuntuisi kovin vieraalta. Totta kai mieskin haluaisi mukaan ja sen myötä tulisi lapset automaattisesti.
perinteistä av-mamma tyyliä " minä ja lapset"
Minulla sattuu ainakin olemaan niin ihana mies, että monesti jopa kehottaa mua lähtemään käymään yksin reissussa (ystäväni asuvat nykyään toisella puolen suomea)
Hän huolehtii lapsista ja äiti pääsee vähän irtaantumaan tästä arjen pyörittämisestä.
Taitaa olla taas linjoilla kateellista sakkia, kun itse eivät koskaan pääse mihinkään. Säälin niitä mammoja, jotka lopettavat kokonann oman elämänsä lasten saantiin, köyhää on. MUtta senhän edestään löytää....