Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa ! Varasin itselleni matkan viikoksi. Lapset 2 ja 5 seka mies jaavat kotiin. Lahden Egyptiin Luxoriin ja Kairoon kaupunkilomalle.

Vierailija
24.10.2006 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne korvaisi jotenkin itse lomailun. Itse asiassa, lomamatkalle en olekaan päässyt viimeiseen viiteen vuoteen. En yksin, en perheen kanssa ja työmatkojakin on ollut 2 tänä aikana.

Ihan jopa Ruotsiin asti olemme päässeet lomalle (koko perhe), uih!

Itse tulen perheestä, jossa on reissattu aina ja koko perheen voimin. Työmatkat ovat olleet asia erikseen.

Vaikka minulle ei olisi lapsia, niin olisin ihan luonnollista lähteä lomalle miehen kanssa.

En edes yritä sanoa, että meidän tapamme olisi ainoa oikea. Yritän vain sanoa, kuinka vieraalta tuntuu ajatus, että LOMALLE ei lähdettäisi koko porukalla. Niin kovasti kuin kaipaankin sitä omaa aikaa!!!

Vierailija
2/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä menivät numerot sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ylipäänsä joutuu menemään pariisiin niin lapsille siellä on vain eurodisney, siellä lapset saavat oman loman.

Vanhassa kulttuurikaupungissä ei tietenkään ole mitään lapsille eikä lapsia nyt missään nimessä pidä kasvattaa niin, että ymmärtäisivät sivistyksestä jotain - puhdasta muovikrääsää ja satumaailmaa, se on lasten juttu.

Vierailija
4/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mennä hyvin liitossa vai?

Vierailija
5/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kokeilla vierasta?

Vierailija
7/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin lähteä reissuun, olemme yhden kaverin kanssa jo suunnitelleetkin matkaa Firenzeen... pitää vain ensin säästää vähän matkarahoja. Miestä ei kiinnosta taidemuseot ja kirkot, hänen kanssaan reissaamme sitten toisenlaisissa kohteissa. Kun pääsee käymään jossakin ihan ilman perhettä, on hirmuisen mukavaa tulla taas kotiin.

Vierailija
8/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei ihmettelisi, jos mies lähtisi yksin viikoksi reissuun jonnekin. Nainen ei saisi vaan mennä.

Vierailija
9/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Egypti niin mahtava ole, että pakko mennä vaikka ilman miestä ja perhettä.

Vierailija
10/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sopiva kohde.

ap

Vierailija
11/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tuossa on ero tulossa. Onneksi ei minun kaveripiirissäni eletä kulissielämää, vaan matkat kuten muukin elämä jaetaan miehen kanssa.

Vierailija
12/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole sopiva kohde.

ap

Vierailija
13/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi matkustaa yksin/ilman perhettä??? En ymmärrä. Jos 51 viikkoa vuodessa on perheen kanssa, miksi ei voi viettää yhtä viikkoa erossa perheestä? Mä en tajua noita vastaajia....

Vierailija
14/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää koko perhe Pariisiin - upeaa ja romanttista ja siihen voi yhdistää lasten loman EuroDisneyssä.

Vierailija
15/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että avioeroprosentti on niin korkea!

Vierailija
16/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa kyllä perheenä matkalle keväällä, mutta aion varmasti matkustaa yksinkin tulevaisuudessa. Lapsia tuskin kauheasti kiinnostaa kaikenmaailman kulttuuri eikä mieskään ole matkustamisesta innoissaa. Jos yksi siis haluaa matkustaa, niin miksi maksaa moninkertaisesti ihan vaan sen takia, että koko perheen kuuluu jonkun normien mukaisesti matkustaa yhdessä.

Vierailija
17/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon lukenut egyptologia-aiheista kirjallisuutta ja olen faaraofriikki ;-) Olisi ihana haahuilla yksin museoissa tuijottelemassa muinaisjäänteitä ja ihmetellä pyramideja. Muu perhe kyllästyisi taatusti tai sitten en itse saisi matkasta sitä irti mitä Egyptiltä olisin odottanut...

Hyvää matkaa ap!

Vierailija
18/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vastaajat ovat kaavoihin kangistuneita äitejä, joiden mielestä aikuisen lomamatka ilman perhettä on katastrofi. Ja eihän äiti voi sellaista tehdä (vaikka haluaisikin), koska sittenhän miehellä on samanlainen oikeus - hui, ei sovi näille " mies pallo jalassa kotona" äideille. Se mieshän voi vaikka pettää!!!!

Matkustan enemmän tai vähemmän säännöllisesti yksin, miehen jäädessä kotiin lasten kanssa. Ja antaa kyllä hyvät eväät taas jaksaa arkea.

Ja tiedoksi muutamille: joskus on kiva lomailla yksin, vailla velvoitteita, voi mennä sinne minne nenä näyttää. Luuhata museossa tuntikausia, mennä illalla oopperaan.

Vierailija
19/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KUKAAN ei ihmettelisi, jos mies lähtisi yksin viikoksi reissuun jonnekin. Nainen ei saisi vaan mennä.

Päästäisitkö miehesi yksin Thaimaahan, kukaan ei ihmettelisi?

Vierailija
20/66 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi ei kärsi sen enempää vanhemman lomamatkasta kuin työmatkastakaan. Hän vain ymmärtää, että äiti/isi on poissa. Eli turha perustella väitettä lapsen avulla.

Toisekseen, ainakin meillä mies on itse kehoittanut minua matkustamaan itsekseni, jos ja kun haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme