Haluaisin vuokrata asuntoauton ja lähteä ajamaan kohti pohjoista, mutta miestä ei kiinnosta sellainen
Ei ole ketään muuta jota voisi kysyä matkaseuraksi. Mietin, että uskaltaisinko lähteä yksin ensi vuonna. Toinen haave on, että jos ajelisi ihan henkilöautolla Norjaan asti ja siellä Nordkappiin. Henkilöautossakin pystyy nukkumaan ja voihan matkalta varata hotelleja. Norjan puolelle olin ajatellut ihan hotellimajoittumista.
Kommentit (39)
Asuntoautolla on ihan perseestä ajella mitään vuonoja kiertäviä kiemuraisia vuoristoteitä.
Mielummin jollain pikkuautolla ja sitten majoitus ylihintaisissa mökeissä/kojuissa paikan päällä.
Matkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni hakee matkaseuraa.Espanjaan tai Lappiin .Hänellä on upea matkailuauto. Asuu etelä -Suomessa.
Älä viitsi olla typerä. En todellakaan lähtisi täysin tuntemattoman matkaseuraksi, etenkään miehen.
Anteeksi typeryyteni
En suosittelisi veljeäni jos hän ei olisi tosi kunnollinen , ei mikään hyökkäävä tapaus.
Ajattelin lähinnä jos haluaisit vuokrata hänen auton itse jonkun tuttavan kanssa. Mutta unohdetaan se. Ilmaisin väärin tämän.
Eipä oo ikinä miehen puute estäny toteuttamasta reissuja,että mikäs ettei voi yksinkin lähteä...ainahan sitä ihmisiä reissussakin näkee ja apua voi pyytää
Voin tulla matkaseuraksi jos maksat luonnossa. T:M65+
Matkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni hakee matkaseuraa.Espanjaan tai Lappiin .Hänellä on upea matkailuauto. Asuu etelä -Suomessa.
Älä viitsi olla typerä. En todellakaan lähtisi täysin tuntemattoman matkaseuraksi, etenkään miehen.
Siinähän sitä oppis sitten tuntemaan.
On se varmaan tosi jännää. KROOOH PYYYH
Ajoin norjaan senjan saarelle asti ja kävin siellä kalassa ja ajelin sitten norjan rannikkoa ylös päin alta nimiseen paikkaan ja sieltä ajoin suomeen takas utsijoelle. Paketti autolla ajelin oli hieno reissu. Nukuin milloin missäkin vuokra mökissä tai kalastusmajassa jossa oli muitakin kalastajia.
Näitä miehiä on kokemukseni mukaan valitettavan paljon joita ei kiinnosta mikään tekeminen eikä varsinkaan kumppaninsa kanssa.
Paitsi paneminen. Mutta silti haluttaisiin elää parisuhteessa.
Ja kaljanjuonti toki kiinnostaa aina, mutta sekin kaverien kanssa tai yksin.
Mitä tuollaisella miehellä yksikään nainen tekee?
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asuminenkin on niin kivaa, miksei asuntovaunun vuokraus. Nam! KAIKKI vuokralla! KAIKKI. HALUAN ETTÄ KUN TÄYTÄN 90 EN OMISTA MITÄÄN HAHAHAHA
Mikä sun ongelma on? Suurin osa ihmistä ei omista asuntoautoa, joten ei ole mitenkään ihmeellistä vuokrata sellaista. Asuntoauton vuokraaminen ei liity mitenkään omaan asumismuotoon. Ei vain ole järkeä ostaa kallista asuntoautoa tyyliin kerran kesässä tehtävän reissun takia.
Ihan asumme omassa omakotitalossa ja autot on omia.
EN USKO. OLET VUOKRALLA ASUVA. TODISTA. TODISTA.
Mun ei tarvitse todistaa sulle yhtään mitään. Sä voisit mennä hoitoon pääsi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi typeryyteni
En suosittelisi veljeäni jos hän ei olisi tosi kunnollinen , ei mikään hyökkäävä tapaus.
Ajattelin lähinnä jos haluaisit vuokrata hänen auton itse jonkun tuttavan kanssa. Mutta unohdetaan se. Ilmaisin väärin tämän.
Sä kylläkin kerroit veljesi etsivät matkaseuraa etkä vuokraavan autoaan. Kaksi täysin eri asiaa.
Mä voin lähtee sun kanssa.
-mies 33
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä on kokemukseni mukaan valitettavan paljon joita ei kiinnosta mikään tekeminen eikä varsinkaan kumppaninsa kanssa.
Paitsi paneminen. Mutta silti haluttaisiin elää parisuhteessa.
Ja kaljanjuonti toki kiinnostaa aina, mutta sekin kaverien kanssa tai yksin.
Mitä tuollaisella miehellä yksikään nainen tekee?
Missä mä kirjoitin, että mun miestä ei kiinnosta tehdä mitään mun kanssa? Kyllä me yhdessä olemme matkustelleet, mutta tuollainen reissu ei vain miestä kiinnosta. Ei jokainen asia voi olla sellainen, että se kiinnostaa molempia.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähtee sun kanssa.
-mies 33
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla matkaseuraksi jos maksat luonnossa. T:M65+
Hyi hvetti. Mene pois kuvotus.
"Olisipa ihana idea! Juuri tuo matkailuauto, koska säästäisi majoittumiskustannuksissa."
Tuskin siitä kovin halpaa pohjoisen reissua tulisi, koska matkailuauton vuokraus on hintavaa.
Jopa kolmesta päivästä pyydäetään yli tuhatta euroa. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
"Olisipa ihana idea! Juuri tuo matkailuauto, koska säästäisi majoittumiskustannuksissa."
Tuskin siitä kovin halpaa pohjoisen reissua tulisi, koska matkailuauton vuokraus on hintavaa.
Jopa kolmesta päivästä pyydäetään yli tuhatta euroa. Onnea matkaan!
Halvempaa yöpyä hotellissa. Itse varaisin hotellit etukäteen niin ei tarttis stressata yöpymisestä. Saa vielä aamupalan millä pärjää vaikka iltaan asti.
Reissu kannattaa tehdä ennen vuotta 2025. Silloin Norjan teille tulee polttomoottori autolla ajaminen maksulliseksi. Koskee kaikkia muita paitsi raskasta liikennettä.
En kyllä tiedä, millaisista summista puhutaan.
Viime vuonna 86% kaikista Norjassa myydyistä uusista henkilöautoista oli sähköautoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana idea! Juuri tuo matkailuauto, koska säästäisi majoittumiskustannuksissa.
Kahden viikon matkailuauton vuokrakustannuksilla asuu aika monessa hotellissa, jos tekee matkaa henkilöautolla. Matkailuautossa on polttoaineen kulutus suurempaa kuin henkilöautossa.
Mä ajelin asuntovaunun kanssa pari kesää ja yövyin yksinäni. Se oli melko ihanaa ja jäi hyvät muistot. Ne ovat söpöjä minikoteja ja ikäänkuin teltan ja mökin välimaastoa. Mies ei halunnut asuntovaunuilla, joten menin itsekseni. Hän oli pari kertaa kyydissä autossa, kun vedin vaunua ja valitti non stop hitaasta vauhdista, kun niillä ei saa ajaa maksiminopeutta enempää. En olisi jaksanut kuunnellakaan sitä valitusta enempää, olisi pilannut reissut täysin. Minusta oli ihana körötellä vaunun kanssa, eihän sellaisilla kesälomamatkoilla pidä ollakaan kiire. Joten voi olla kivempikin mennä ilman miestä.