Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä salasuhteita?

Vierailija
11.08.2022 |

Kuinka pitkäkestoisia avio-/avoliiton tai seurustelusuhteen ulkopuolisia salasuhteita teillä on ollut?
Onko suhteet ollut vain seksiä vai jotain muutakin mukana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hyvä ja kertoo ensin oman kokemuksensa. : )

Vierailija
2/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä vaan vähän aikaa, menty hetimiten syrjempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks oli, puoli vuotta sitä kesti. Alkuun usein si harvenevasti ja pikkuhiljaa sovittiin et lopetetaan. Meillä oli miehen kans todella pitkään kestänyt huono vaihe eikä seksiä. Asiat on nyt puhuttu miehen kaa ja mies ei halunnut erota. Sanoin ettå joko asiat paranee tai muutan pois. Sittemmin menny paremmin ku vuosikausiin.

Vierailija
4/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattaren käyttö on kuulunut länsimaisen, ylä- ja ylemmänkeskiluokan, perinteisiin satoja vuosia.

Sen käyttö on toki aina, oma valinta.

Vierailija
5/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Nyt taitaa olla kahdeksas vuosi menossa. Saan tarvitsemaani hyvää seksiä säännöllisesti rakastajaltani.

N50

Vierailija
6/12 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on hyvä ja kertoo ensin oman kokemuksensa. : )

Taitaa olla AP-herra enemmän niitä metsurismiehiä. Eli tuntee lausahduksen: Siinö se on kintaalla sanoi metsuri kun käteen veti.

Vierailija
7/12 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihan nainen :)

Minulla on ollut/on kolme salasuhdetta.

Ensimmäinen alkoi 5v sitten. Satunnaisia tapailuja, juttu tyssäs minun heränneisiin tunteisiin. Miehen tunteet heräs lopun jälkeen ja vieläkin laittaa viestiä perään.

Toinen kesti vuoden ja pieni kyteminen on vieläkin.

Nykyinen salasuhde on kestänyt kohta kolmisen vuotta. Jännä nähdä kauanko tulee jatkumaan, varmaankin vielä vuosia.

Vierailija
8/12 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen salasuhde on kestänyt kohta vuoden. Ihanaa, pitkää seksiä autossa ja hotellissa. Kumpikaan emme saa seksiä puolisoiltamme. N55

Vierailija
9/12 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suhdetta ollut pitkän liiton aikana. Molemmat kestivät pari vuotta.

Vierailija
10/12 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin kestänyt 17 vuotta ja toinen siinä ohella 10 vuotta.

Vierailija
11/12 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin 25 vuotta ja samaan aikaan toinenkin noin 15 vuotta. Muita lisäksi... Vaimon kanssa olin sillä kertaa vajaat 30 vuotta.

Vierailija
12/12 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertausharjoituksissa kakskutosina tutustuttiin kaverin kanssa josta tuli paras "kala- ja eräilykaveri" mitä mies saattaa toivoa. Annamme, antaudumme ja nautimme toistemme seurasta kahden, sekä fyysisesti että muillakin tavoin. Neljä vuotta nyt takana tämä upeaa suhdetta. Vaimot tyytyväisiä kun miehet viettää aikaa yhdessä tervehenkisten harrastusten (kalastus ja eräily) parissa ja lähes ilman alkoholia.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan