Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tilanteesta jossa vaistosi oli oikeassa

Vierailija
10.08.2022 |

Voi liittyä mihin vain elämän kategoriaan: työ, rakkauselämä, sukulaiset, ystävät jne. Tai jokin juttu missä sinua yritettiin huijata ja haistoit palaneen käryn ajoissa, ja selvisit kenties isolta murheelta.

Tai tilanteesta, jossa vaistosi sanoi että ei kannattaisi tehdä näin, mutta teit kuitenkin ja ei olisikaan pitänyt. Eli vaistosi oli sittenkin oikeassa, mutta jostain syystä toimit toisin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa asuntoa. Asunto oli kaikinpuolin siisti ja käytännöllinen ja remontit tehty jne. Varasin yksityisnäytön. Talon ilmoitustaululla oli käsinkirjoitettu remonttilappu tyyliin: remontoimme asuntoa X 1.1.-1.6.2022. Tuo deadline oli jo mennyt ja se oli vedetty yli ja uusi valmistumispäivämäärä oli 31.12.2022 eli hiukan venähtynyt. Lisäksi seinällä oli lappu isännöinnistä, jossa huomautettiin bilettämisestä ja rapussa juoksemisessa jne. Jätin asunnon näistä syistä ostamatta, vaisto varoitti. Ja onneksi jätin yksi kaverini vuokrasi lyhyeksi aikaa asunnon tuosta talosta ja se tosiaanki oli diskohelvetti. Oli vielä ihan keskellä taloa se asunto. Joku muu olisi ehkä tuon voinut ostaa, mutta pitkäaikainen remontointi on se mikä mut karkottaa ja kirjoitan nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
42/45 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä lähtiessäni päätinkin täysin poikkeuksellisesti mennä bussilla kotiin. Tavallisesti menin aina junalla. Seuraavana päivänä kuulin, että samaan aikaan kun menin bussipysäkille, tapahtui juna-asemalla onnettomuus, joku ihminen jäi junan alle omalla pysäkilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri talon lapset. Ihmettelin miksi niitä kiinnostaa vieraan naishenkilön elämä ja asiat. Ovat vapaasti kasvaneet ja yhdessä asunnossa näyttäisi olevan 3 aikuisen liitto. Ei mitään ujostelua tai epäröintiä onko tämä ehkä sille toiselle ok kunhan itse haluan.

Vierailija
44/45 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huono uskomaan vaistoani ja miksi olen saanut katua montakin asiaa elämässäni.  Juuri niiden mokieni vuoksi kuuntelen tätä nykyä vaistoani tarkasti ja yritän uskoa sitä.

Ehkä viimeisin iso moka oli asuntoni ostaminen. Omasta mielestäni toimin harkitun järkevästi ja rauhallisesti maksaen asunnosta tinkaamani hinnan. Silti vaistoni sanoi, etten ostaisi asuntoa. Pian tajusin, etten viihdy asunnossa yhtään ja olen väärässä kaupunginosassa. Asunto on tyhjillään miettiessäni, mitä sen kanssa tekisin.

Vierailija
45/45 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi