Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.
Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa?
Ap
Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.
Olen kuullut, että jotkut ovat löytäneet tinderistä hyvänkin ystävän toisesta sukupuolesta. Ei jutun aina tarvitse johtaa parisuhteeseen.
Menee vaikeaksi jos on kauhea läjä ystäviä ja tuttavia ja ikään kuin porukkaa varalla koko ajan ja näkyvästi.
Ehkä tuossa on se vika, kaikki eivät halua niin laajaa sosiaalista verkostoa kumppanin mukana. Mihin heitä tarvitaan, jos sulla on jo kaikki muut?
Ylipaino. Siinä yleisin syy. Muutrn miehet kyllä lähtee toisille treffeille ehdottamalla kotona näkemistä seksin toivossa.
Miehet ajattelivat sinua siskonaan.
Harmillista mutta eihän se siitä voi edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on sellaisia, joille seksuaalinen kiinnostus joko tulee heti ensinäkemältä tai ei tule koskaan, ja he sitten sanovat tämän "ei kemiaa" jos sitä ei tule.
Toki sitä käytetään selityksenä muutenkin, jos halutaan loukkaamatta lopettaa treffailu. Mä sain tätä myös Tinderissä ja jotkut sanoi kysyttäessä suoraankin, että olen aika vakava ja tylsänoloinen ihminen. Ja niin minä kyllä varmaan olenkin ja hyvä että nämä häipyivät jotka ei vakavista ihmisistä tykkää, ihan väärä minä olisin heille ollutkin. Työpaikalta löysin sitten toisen vakavan tylsimyksen kumppanikseni :D
Mä olen sellainen, että näen kyllä 5 minuutissa, että haluanko ko. miestä fyysisesti vai en (enkä usko, että voisin myöhemminkään haluta, jos en heti halua). Kun treffailin, niin jotkut miehet jäi ihan harmittamaan, kun ei kerta kaikkiaan livenä ollut mitään kipinää, vaikka tyyppi oli ihan kunnollinen. Oli siis ihan samanlaista kuin vaikka työpaikan kahvikeskusteluissa (en mä työkavereitakaan halua panna, vaikka voi ollakin ihan kivaa juttelua).
Sitten jossain vaiheessa tuli vastaan se tyyppi, josta tajusin heti, että tuon otan. Ei ole mikään ulkonäköjuttu, tuokin mies oli kaljuuntuva dadbod. Mutta siinä oli kemiaa ja paljon. Se on joku feromonijuttu, kommunikaatiotyyli, olemus tms., mitä on vaikea nimetä. Parisuhdetta ei siitä tapauksesta tullut (erilaiset toiveet tulevaisuudesta), mutta hyvää seksiä oli monta kuukautta. Parisuhteen tulevaisuuspotentiaalia ei tietenkään voi selvittää ekoilla treffeillä, mutta jos seksuaalikemia puuttuu, niin sitten ei ainakaan voi toimia.
Eli kyllä se, että kemia puuttuu, voi olla tottakin, ja se voi monen kanssa mennä niin. Mulla on ainakin tosi harvan kanssa kunnolla sitä kemiaa. Mutta varmasti varsinkin miehet vetoaa kemian puutteeseen myös silloin, jos eivät halua kertoa oikeaa syytä.
"tuon otan"
Missäs myymälässä on miehiä joita naiset vain valkkaavat ja ottavat?
Tinderissä. Jos mies pitkähkön kirjoittelun jälkeen tulee treffeille ja kemia, eli seksuaalinen vetovoima, on käsinkosketeltavissa, niin kyllä se mies aika otettavissa on (toki nainenkin siinä tilanteessa :D ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.
Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa?
Ap
Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.
Jännä juttu. Just eilen oli juttua, että nykyään nuoret ystävystyvät yli sukupuolirajojen. Eikö tämä vieläkään ole totta aikuisten suhteen? Miksei?
EriOmilla parikymppisillä nuorilla kaveripiirissä on sekä tyttöjä että poikia. Meillä vanhemmilla ei ole toista sukupuolta olevia kavereita. Toki osa esim. opiskeluaikaisista kavereista on nyt ne. perhetuttavia.
Mulla on ollut ja olen vanhempi mies, mutta näiden vanhempien naisten kanssa se on mennyt niin, että ystävyys on naisten mielestä vain hyväksikäyttöä. Ryhdyin heivaamaan näitä "ystäviä" elämästä, kun huomasin, että minun puhelin soi vaan kun on jotain ikävää tai hankalaa tekemistä.
Ikävää ja hankalaa tekemistä? Tarkoitatko seksiä? No monelle vanhemmalle miehelle se onkin ainakin hankalaa.
Harva nainen haluaa panoa kavereiltaan.
Muutto, porakone lainaan, ipadin resetointi kun lapsi sai sen tilttiin, lähituki tietokoneen kanssa...
tuossa asioita mitä nainen on minulta pyytänyt. Muuten ei omatoimisesti kysy edes kuulumisia.
-eri / ohis
Ihmettelin vaan, kun en kutsuisi ihmisiä kotiini töihin ainakaan ilmaiseksi. Oudon kuuloista. Erikoisemmat koneet saa vuokraamosta ja palvelut ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on varaa olla supernirsoja, koska miehestä kiinnostuneita naisia on niin paljon, että treffeillä voisi käydä vaikka joka päivä.
Huomasin tämän asian kun erosin vaimostani. Koska pakettini oli kunnossa (korkeasti koulutettu, , arvostettu työ, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, laaja yleissivistys, kohteliaat käytöstavat yms), niin sain pari sataa mätsiä Tinderissä. Silloin oli todellakin varaa olla nirso jos kemia ei ollut täydellinen.
Jaa. Ei 200 ole kovin paljon. Itse olen nelikymppinen nainen ja sain 4000 tykkäystä tinderissä. Homma vaan menee siinä vaiheessa aika mahdottomaksi karsia ja koko touhusta menee jotenkin pohja. Tuntuu että miehet tykkää kaikista, joten millä sieltä ketään seuloo. Lopetin koko touhun.
Eihän ne tykkäykset merkkaa mitään vaan ne joiden kanssa tulee edes matchi. Kun ruksii sen 10 itselleen mieluista niin on aivan sama mitä se muu porukka siellä tinderissä touhussa.
Goldissa näkee ne tykkäykset valmiiksi. Mutta on niissä vaan seulominen kun monestakaan profiilista ei käy ilmi, että miehellä on lapsia tai että hän etsii kolmatta pyörää tai pelkkää panoseuraa. Ja näitä oli varmaan 90% niistä parista tuhannesta! Mulla kyllä oli hyvin informatiivinen profiili, mutta miehet ei ilmeisesti viitsineet lukea sitä. Sitten kun sait vihdoin edes jonkinlaisen keskusteluyhteyden, niin mies paljastui elämäntyyliltään täysin sopimattomaksi, ei uskaltanut/halunnut lähteä treffeille, muuten vain katosi jne
Vierailija kirjoitti:
Onko tinderkuvasi todellisuutta vastaava? Huvittaa miten jotkut naispuoliset kaverini retusoivat kuvat superkuumiksi, joista ei edes tunnista. Onhan siinä sitten miehellä pettymys suuri, kun tavis lyllerö tulee paikalle.
En ole photoshopannut. Mutta toki olen valinnut itsestäni edustavat kuvat, joissa hymyilen ja olen parhaimmillani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jännä juttu. Just eilen oli juttua, että nykyään nuoret ystävystyvät yli sukupuolirajojen. Eikö tämä vieläkään ole totta aikuisten suhteen? Miksei?
EriOmilla parikymppisillä nuorilla kaveripiirissä on sekä tyttöjä että poikia. Meillä vanhemmilla ei ole toista sukupuolta olevia kavereita. Toki osa esim. opiskeluaikaisista kavereista on nyt ne. perhetuttavia.
Mulla on ollut ja olen vanhempi mies, mutta näiden vanhempien naisten kanssa se on mennyt niin, että ystävyys on naisten mielestä vain hyväksikäyttöä. Ryhdyin heivaamaan näitä "ystäviä" elämästä, kun huomasin, että minun puhelin soi vaan kun on jotain ikävää tai hankalaa tekemistä.
Ikävää ja hankalaa tekemistä? Tarkoitatko seksiä? No monelle vanhemmalle miehelle se onkin ainakin hankalaa.
Muutto, porakone lainaan, ipadin resetointi kun lapsi sai sen tilttiin, lähituki tietokoneen kanssa...
tuossa asioita mitä nainen on minulta pyytänyt. Muuten ei omatoimisesti kysy edes kuulumisia.
-eri / ohis
Ihmettelin vaan, kun en kutsuisi ihmisiä kotiini töihin ainakaan ilmaiseksi. Oudon kuuloista. Erikoisemmat koneet saa vuokraamosta ja palvelut ostettua.
Naisilla harvoin on työelämän taitoja joita mies voisi pyydellä ihan vain kaverina, naislokit kyllä hyödyntää armottomasti IT-tyyppejä ja remonttimiehiä jos niillä on yhtään ammattitaitoa.
Paras mitä kaverille kävi: hänet pyydettiin kaveripiirin pippaloihin, hän on ammatiltaan ravintolakokki ja on työskennellyt vähän ulkomaillakin, eikä missään mäkkärissä... Arvaatko mihin tämä johtaa? KYLLÄ! Muutamaa päivää ennen tilaisuutta hänelle ehdotettiin että mitäpä jos hän laittaisi ruoat, vaikkapa....
Äläs nyt, tykkäätte vaan (no okei, toi kokkijuttu meni vähän yli kyllä). Mutta ihan oikeasti moni mies vaikuttaa kyllä olevan tosi tyytyväinen, kun voi miehisesti auttaa neitosta hädässä. Yksikin tapailumies ihan oma-aloitteisesti teki pikkujuttuja mun luona (tarjoutui siis tekemään pyytämättä) ja kun pahoittelin, että nyt ihan hommiin joutui, niin sanoikin, että tuntee vain itsensä tarpeelliseksi. Ja kyllä hänkin meidän jutusta jotain varmasti sai. ;)
Mä olen muutenkin aika kova naiseksi (hyvätuloinen, korkeakoulutettu, on omistusasunnot, autot, muksut jne., ja ex-aviomiehen laitoin pihalle), niin luulen, että miehet vaan kaipaa tuollaista miehistä pönkitystä mun seurassa, että voivat vaikka auttaa mua jossain pienessä remppahommassa.
Mun Tinder treffikumppani lähti aamulla laivalla Hankoon. Oli kiihkeä lauantai-aamu. Lähtisikö 90-päivän morsiameksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tinderkuvasi todellisuutta vastaava? Huvittaa miten jotkut naispuoliset kaverini retusoivat kuvat superkuumiksi, joista ei edes tunnista. Onhan siinä sitten miehellä pettymys suuri, kun tavis lyllerö tulee paikalle.
Tämä! Ai että korpesi kun paikalle saapui mies, jonka kuvat oli selvästi otettu tyyliin 20kg ja 5v sitten. Näitä velikultia kyllä riitti! Itselläni oli tuoreet filtteröimättömät kuvat enkä normaalipainoisena ja aktiivisena naisena innostu punkeroista. Niillä kun tuppaa olemaan liian erilaiset ruoka- ja liikuntatottumukset. Eivät myöskään kiinnosta seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti.
No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...
No sehän olisikin kivaa treffailla, kun treffikumppani treffien päätteeksi listaisi kaikki näkemänsä ja kokemansa viat...
Eikä tunnu ihan terveeltä tuokaan, että haluaisit jonkun listan vioistasi, että voisit sitten lähteä itseäsi urakalla muuttamaan. Vaikuttaa vähän siltä, että sinusta ei viehätytä siksi, että sinulla on huono itsetunto ja se näkyy päälle.
Itseään pitää kehittää, mutta siksi että itse pitää itsestään.
Kyllä nyt kuka tahansa terveellä itsetunnolla varustettu ihminen lähtisi miettimään, mitä itsessä voisi olla kehitettävää, jos tulisi kerta toisensa jälkeen torjutuksi vuosien ajan. Epätervettä sen sijaan on syyttää aina muita, jos ei kelpaa.
Millaisia Miehiä deittailet?Jos kelpuutat vain ne alfat niin niillä on jonossa muitakin..Kuulostaa siltä, että treffailet liian tasokkaita miehiä tasoosi nähden. Miksi muuten miehet lakkaisi heti pitämästä yhteyttä?Laske vähän rimaa niin eiköhän flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoa. Saatat yllättyä positiivisesti.
En opi ymmärtämään näitä kehotuksia. Kelpaisiko sille miehelle sitten seksitön ja läheisyydetön parisuhde? Varmasti?
Koska sitähän se tason laskeminen tarkoittaisi. Nainen ei kokisi kyseistä miestä haluttavaksi; ei katsoisi häntä ihaillen ja rakastavasti; ei haluaisi koskettaa; ei haluaisi seksiä hänen kanssaan. Mies olisi järjellä valittu ystävä ja arjen jakaja, ei muuta.
Kaiketi olet lukenut tämän ketjun viestit ja ymmärtänyt että ne miehet eivät ole olleet kiinnostuneita Ap:sta, ei toisinpäin. Väärä ketju uhriutumiselle.
Ap:ta kehotettiin laskemaan rimaa eli ottamaan mies, jota ei koe puoleensavetäväksi.
Ap:lle selitettiin mikä on ongelmana. Hän voi saada niiden 10+ miesten kanssa matchin, mutta ei toisia treffejä. Näin se nyt vain menee.
Kukaan ei tietenkään pakota ottamaan miestä jota ei koe puoleensavetäväksi, mutta sitten on turha ruikuttaa kun toisia treffejä ei tule.
Miksi 10+ miehet olisivat niin epätoivoisia, että juoksisivat turhilla treffeillä naisten kanssa, joista eivät ole kiinnostuneita? Tajuan että joku vitosen mies voi tehdä niin, jos treffejä ei juuri ole ollut, kun onhan täällä palstallakin joskus joku mies sanonut, että haluaisi edes treffeille. Mutta luulisi, että 10+ mies ei sillä lailla kaipaisi pelkkää treffikokemusta. Kai se 10+ nyt tietää profiilinkin perusteella, kiinnostaako nainen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etsi miestä isosta kaupungista, niin tuollaisia ne on. Etsi joku rento maalaistyyppi kumppaniksesi, kuten minä tein.
En ole ap, mutta itse voisin hyvinkin seurustella maalla asuvan kanssa. Siinä vaan on ongelmana se, että itselläni ei ole ajokorttia ja usein maalle on huonot julkiset yhteydet. Käytännössä siis tarkoittaisi sitä, että meidän pitäisi tavata pääasiassa kaupungissa minun luonani, ja tietysti etäsuhde muutenkin rajoittaa mahdollisuuksia nähdä, kun kummallakin on myös muuta elämää kuin suhde (eikä voi siis koko ajan olla toisella paikkakunnalla). Tällaiset käytännön seikat hieman haittaavat ehkä kohtaamista, mutta ei ainakaan minulla mitään periaatteellista estettä olisi.
Maalais- ja pikkukaupungin miehillä on yleensä auto ja mielellään tulevat treffeille kaupunkiin. Ja suurimmalle osalle ei ole myöskään estettä muuttaa kaupunkiin, kun töitä ja koulutuspaikkoja löytyy hyvin.
Tämä kävisi toki minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-eri / ohis
Naisilla harvoin on työelämän taitoja joita mies voisi pyydellä ihan vain kaverina, naislokit kyllä hyödyntää armottomasti IT-tyyppejä ja remonttimiehiä jos niillä on yhtään ammattitaitoa.
Paras mitä kaverille kävi: hänet pyydettiin kaveripiirin pippaloihin, hän on ammatiltaan ravintolakokki ja on työskennellyt vähän ulkomaillakin, eikä missään mäkkärissä... Arvaatko mihin tämä johtaa? KYLLÄ! Muutamaa päivää ennen tilaisuutta hänelle ehdotettiin että mitäpä jos hän laittaisi ruoat, vaikkapa....
Äläs nyt, tykkäätte vaan (no okei, toi kokkijuttu meni vähän yli kyllä). Mutta ihan oikeasti moni mies vaikuttaa kyllä olevan tosi tyytyväinen, kun voi miehisesti auttaa neitosta hädässä. Yksikin tapailumies ihan oma-aloitteisesti teki pikkujuttuja mun luona (tarjoutui siis tekemään pyytämättä) ja kun pahoittelin, että nyt ihan hommiin joutui, niin sanoikin, että tuntee vain itsensä tarpeelliseksi. Ja kyllä hänkin meidän jutusta jotain varmasti sai. ;)
Mä olen muutenkin aika kova naiseksi (hyvätuloinen, korkeakoulutettu, on omistusasunnot, autot, muksut jne., ja ex-aviomiehen laitoin pihalle), niin luulen, että miehet vaan kaipaa tuollaista miehistä pönkitystä mun seurassa, että voivat vaikka auttaa mua jossain pienessä remppahommassa.
Jos mä tykkäisin niin mä en varmaan blokkais numeroa. Naisilla on vain tapana pitää kasaa miehiä "kavereina" joille soitellaan vain ja ainostaan kun niiden palveluja tarvitaan.
Sukulaisissa on toki samaa, niitä en kehtaa blokata, en vain vastaa viesteihin jollei joku ole kuollut.
AP ja kaikki muut vastaavat naiset tavoittelevat liian tasokkaita miehiä ihan lähtökohtaisesti.
Jos olet tavallinen nainen, ja valkkaat tinderistä tai mistä lie muusta panoswaippailu äppiksestä ainoastaan niitä parhaimpaan kolmasosaan kuuluvia miehiä, niin käy näin kuten ap:lle. Tai voi käydä myös niin, että mies käy muutaman kerran panemassa sinua, kunnes yhtäkkiä mitään ei enää kuulu.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En opi ymmärtämään näitä kehotuksia. Kelpaisiko sille miehelle sitten seksitön ja läheisyydetön parisuhde? Varmasti?
Koska sitähän se tason laskeminen tarkoittaisi. Nainen ei kokisi kyseistä miestä haluttavaksi; ei katsoisi häntä ihaillen ja rakastavasti; ei haluaisi koskettaa; ei haluaisi seksiä hänen kanssaan. Mies olisi järjellä valittu ystävä ja arjen jakaja, ei muuta.
Kaiketi olet lukenut tämän ketjun viestit ja ymmärtänyt että ne miehet eivät ole olleet kiinnostuneita Ap:sta, ei toisinpäin. Väärä ketju uhriutumiselle.
Ap:ta kehotettiin laskemaan rimaa eli ottamaan mies, jota ei koe puoleensavetäväksi.
Ap:lle selitettiin mikä on ongelmana. Hän voi saada niiden 10+ miesten kanssa matchin, mutta ei toisia treffejä. Näin se nyt vain menee.
Kukaan ei tietenkään pakota ottamaan miestä jota ei koe puoleensavetäväksi, mutta sitten on turha ruikuttaa kun toisia treffejä ei tule.
Miksi 10+ miehet olisivat niin epätoivoisia, että juoksisivat turhilla treffeillä naisten kanssa, joista eivät ole kiinnostuneita? Tajuan että joku vitosen mies voi tehdä niin, jos treffejä ei juuri ole ollut, kun onhan täällä palstallakin joskus joku mies sanonut, että haluaisi edes treffeille. Mutta luulisi, että 10+ mies ei sillä lailla kaipaisi pelkkää treffikokemusta. Kai se 10+ nyt tietää profiilinkin perusteella, kiinnostaako nainen vai ei.
+10+ mies ajattelee saavansa panon kun vakkarit on just jossain estyneenä (ja vaihtelu virkistää)
Vierailija kirjoitti:
AP ja kaikki muut vastaavat naiset tavoittelevat liian tasokkaita miehiä ihan lähtökohtaisesti.
Jos olet tavallinen nainen, ja valkkaat tinderistä tai mistä lie muusta panoswaippailu äppiksestä ainoastaan niitä parhaimpaan kolmasosaan kuuluvia miehiä, niin käy näin kuten ap:lle. Tai voi käydä myös niin, että mies käy muutaman kerran panemassa sinua, kunnes yhtäkkiä mitään ei enää kuulu.
M39
Ne ei tajua että "kelpaa panoksi" on aivan eri asia kuin "pääsee shortlistalle parisuhdetta ajatellen"
Ja mitäpä mies joka saa säännöllisesti "tuoretta lihaa" kiukuttlevalla vakkarilla tekis? Sehän alkaa vaatimaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+10+ mies ajattelee saavansa panon kun vakkarit on just jossain estyneenä (ja vaihtelu virkistää)
Kyllä siinä kiirettä pitää, kun päivittäin pitää enemmän kuin yksi käydä hoitelemassa, ei muuten ole mitenkään tilastollisesti mahdollista, että 10+ miehet hoitelisivat kaikki alle kasin naiset.
Mitä tulee tuohon: "Kukaan ei tietenkään pakota ottamaan miestä jota ei koe puoleensavetäväksi, mutta sitten on turha ruikuttaa kun toisia treffejä ei tule." niin olen samaa mieltä, että on turha ruikuttaa. Edelleenkään en silti usko, että monikaan mies haluaisi olla se, joka "otetaan" vaikka ei koeta puoleensavetäväksi ja vaikka hänen kanssaan ei haluta läheisyyttä, seksistä puhumattakaan. Jos heille riittäisi seksitön järkisuhde, niin ei kai meillä olisi vasten tahtoaan naisettomia miehiä, kun he voisivat ihan itse valita puolisokseen naisen, jota eivät pidä haluttavana. Tälläkin palstalla on lähes päivittäin avauksia, kuinka vain pyöreät naiset kiinnostuvat hoikasta miehestä. Miksi ne hoikat miehet eivät laske rimaansa ja ryhdy järkisuhteeseen niiden pyöreiden naisten kanssa?
eri
Olen nainen ja yrittänyt noudattaa tätä sääntöä, jos olen nk. kutsuja. On kyllä miehille ollut turn off tilanne, jos olen ehdottanut maksavani tarjoilut. Nykyisin oletan, että kumpikin maksaa omansa, jottei tule kiusallisia tilanteita.