Mäkkäridonaldsin juustodippi maistuu oksennukselta
Kommentit (13)
Hyi hele jotain mäkkäriä🤢 syökää oikeaa ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Ööööö. Mäkki on ihan ok ollessaan osa kunnollista ruokavaliota. Ihan on suunnitelmissa mennä kauppaan tänään, mutta sitä ennen halusin syödä. Tänään tuskin syön enää mitään isoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kannata syödä mitään sämpylää, lihaa, juustoa ja muuta ja ainakaan ei kannata laittaa noita päällekkäin, silloin vasta hirveitä tapahtuu!
Joo, se juustodippi ei kyllä ole omakaan suosikki. Mutta McFeast ja valkosipuli on aika hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se juustodippi ei kyllä ole omakaan suosikki. Mutta McFeast ja valkosipuli on aika hyviä.
Minä en osta jatkossa enää mitään dippejä. Nyt tein poikkeuksen ja kokeilin.
Samaa varvasvälipaskaa se on Burger Kingissäkin. On kyllä mennyt sairaaksi mitä kaikkea teollisuusmoskaa ihmisille saa myydä kymmenien eurojen kilohinnalla.
Aina kun saan mäkkärifättärin juystodipin nii mulla alkaa seisoo. Miks mäkkärifättärin dippejä ei myydä ruokakaupoissa kuten hesen myydään? Jos myytäis nii sit mulla seisois koko ajan tosi lujalla. Kelatkaa sitä läppää rakkaat mättääjät.
Mäkkäri on teollista paskaa. 60-luvulla se oli jenkeissä ihan eri mesta ja ainekset aitoa.
Se on Ronald McDonaldin laattaamaa.
Miten alas ihminen oikein vajoaa? Tunkee suuhunsa jotain kymmenen kertaan pussitettua ja pakastettua, lisäaineilla marinoitua sontaa? Proudly made in USA?
Kuten kaikissa muissakin missä tarjolla.
Mäkkärissä ei ole mitään muuta ravinteikasta kuin ne pihvit. Ja nekin lienee nykyään tehdaseinestä.
Ja menee hermo noihin idioottikuskeihin.