Jos mies haluaa hyväkroppaisen, hoikan ja treenaavan naisen, niin miten hän parhaiten nostaisi pisteitään?
Kannattaako miehen myös olla treenaava, lihaksikas ja atleettinen?
Mietin vain, kun olen tuon tehnyt mutta silti minusta kiinnostuvat vain ne pullukat jotka ovat ihan eri puusta veistettyjä.
Miten saan tuollaisen naisen jota ihannoin?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeastikoulutettu, hoikka ja semisti sporttinen nainen, vieläpä kaunis. Mieheni on nörtti sohvaperuna. Rakastan ja palvon häntä. Koska mies kuin mies nostaa pisteitä naisten silmissä silloin, kun hän:
1) on suoraselkäinen, eli laittaa rehellisyyden oman etunsa edelle
2) pitää pienempien puolta, on lapsi- ja eläinrakas
3) hänellä on asiat kunnossa (kämppä suht siisti, työpaikka tai etsii sellaista, ei maksuhäiriöitä jne)
4) on avoin tuntemuksistaan ja uskaltaa rakastua ja rakastaa naistaan, näyttää sen teoillaan ja sanoillaan, ei pidä itsestäänselvyytenä
5) on hienotunteinen eikä juoruile
6) on turvallinen ja ennakoitava luonteeltaan
7) osaa tehdä arkisia kodintöitä ja tarttua toimeen, ei pelkää liata käsiään
Aika moni nainen arvostaa ja kiinnostuu kun mies on sellainen vakaa peruskallio joka luo tunteen että asiat järjestyvät.
Kuulostaa hyvältä, mutta naisista suurimman osan kohdalla pykälät 1-7 menettävät merkityksensä, mikäli mies ei
8) saa naista "nauramaan"
9) saa naista tuntemaan jännitystä ja "kipinää". Usein tuo kipinä liittyy lähinnä helpotukseen jännityksen laukeamisesta, kun mies esim. palaakin naisen luo kotiin baarista eikä jää yöksi "kaverille", tai jättääkin korkkaamatta perjantaina
Minkä ikäinen olet? Onko tämä taas joku 19-vuotiaiden keskustelu? Ei sillä, että edes 19-vuotiaana olisin ollut miehen kanssa, joka jää öiksi kaverille tai korkkaa perjantaisin.
Olisi ehkä hyvä tietää, jos tämä on teinijonnejen ketju, niin me aikuiset ymmärtäisimme suhtautua tähän oikein.
Ja mitä tulee nauramiseen niin se nyt on kai aika itsestäänselvää, että toisen kanssa pitää olla rentoa ja hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tähän ikään (41) mennessä, että miehillä on erilaiset kriteerit sporttiselle miehelle ja naiselle.
Miesten mielestä sporttinen mies (yksi seuraavista)
- on 10-20 vuotta sitten pelannut jääkiekko/jalkapalloa aktiivisesti, enää ei- käy poikain kanssa 1-4 krt/kk salilla, yleensä lauantaina tai sunnuntaina ja tekee siitä elämää suuremman numeron. Salilla ei treenaa suunnitelmallisesti, lähinnä hauista pumppaa ja istuu laitteissa niin että vain suu liikkuu. Puhuu salireissusta monta päivää ennen ja jälkeen, antaa ymmärtää että sali on elämäntapa. Salilla suurin osa ajasta kuuluu kavereiden kanssa jutteluun ja öyhöttämiseen salitreenistä isoon ääneen.
- penkkiurheilija
- tehnyt armeija-aikaan tai peruskoulussa ok-hyvän Cooperin ja sitä muistelee, vaikka juoksusta olisi 10-30 vuotta. "Siis mähän juoksen cooperissa xxxx..."
Miesten mielestä sporttinen nainen:
- hoikka/solakka. Liikuntatottumuksilla ei väliä, saa olla sohvaperuna kunhan on hoikka
Nykypolven varusmiehet juoksevat keskimäärin 2350 metriä cooperin testissä. Minä 42v ukko jaksan juosta tuota vauhtia tunnin ajan vaikka harrastelen lenkkeilyä vain omaksi ilokseni eikö mulla ole mitään kilpaurheilutaustaa.
Enkä minä ajattele että olisin jotenkin sporttinen vaan ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
No eikö parhaiten mahdollisuuksiaan nosta olemalla myös hyväkroppainen, hoikka ja treenaava? :D Mulle on sanottu, että vastakohdat vetää toisiinsa, mutta omasta kokemuksesta hakeudun saman tyyppisten ihmisten seuraan.
Kuten itse edellä kirjoitin (ja olen sen täällä kertonut aiemminkin), minua ei kiinnostanut tippaakaan treenaavat miehet, en myöskään ole koskaan pitänyt hoikista miehistä. Silloinkin, kun itse olin timmi 160/48 niin olin umpirakastunut mieheen, joka oli noin 170 cm pitkä ja rakenteeltaan pikemmin tanakka kuin hoikka. Eikä treenannut. Mutta voi jessus että oli seksikäs, panimme kuin kanit...
(Ei ollut myöskään rikas, oli työtön kun tapasimme. Vehjekin oli ihan keskikokoa, ei ollenkaan suurimmasta päästä, mikä tiedoksi ennen kuin joku "tietää", että siitähän se oli kiinni. Ei ollut edes täydellinen hiusraja vaan hiukset olivat jo alle kolmekymppisenä vetäytyneet ohimoilta ja ohentuneet päälaelta. SIlmät olivatkin sitten ihan oma lukunsa, ja ne pitkät silmäripset...)
Minö olen hoikka, hyväkroppainen ja treenaava nainen. Etsin taiteellista ja arvomaailmaltaan liberaalia miestä, joka olisi vähän boheemi. Joten jos mies on tällainen, silloin hänellä on mahdollisuus, kunhan välillämme on myös seksuaalista kemiaa ja tullaan hyvin juttuun ja huumorintajut osuvat yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on jokseenkin urheilullinen kroppa, on ihan tusinamies. Miehet aina korostaa omaa urheilullisuuttaan ja varmaan vinkkaa sit samalla, että nainenkin voisi olla sellainen.
no ei kyllä pidä paikkaansa. olen urheilullinen ja esim. sixpäck erottuu selvästi, mutta mua kiinnostaa pyöreämmät naiset eniten, enkä todellakaan odota naiselta mitään urheilullisuutta.
siitä olen samaa mieltä että urheilullinen kroppa ei tee miehestä tusinamiestä parempaa. itse olen hyvin lyhyt (177 cm) ja tiedostan kyllä tämän heikkouden, toivon vain löytäväni jonkun. silti ei ne keskipituiset tai pidemmätkään sporttiset miehet ymmärtääkseni halua mitään itsensä naisversiota, tai välttämättä edes hoikkaa naista.
Hehheh lyhyt? Olen saman pituinen ja aina ollut kauniita ja treenattuja naisia joista saanut valita, seurustellut ja avioitunut. Pituus ei ole sinun ongelma. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää olla koulutusta, varallisuutta ja hyvät ansiot. Sen jälkeen sopivasti sporttisuutta, ei tarvitse olla mikään sixpäkki.
Jos nuo ensin mainitut puuttuvat, vaikea saada ns. laadukasta naista vaikka olisit kuinka treenattu.
Ei tarvii olla minkäänlaista sporttisuutta. Kunhan on teeveestä tuttu ja ainakin esittää tosi varakasta (autoja, matkoja, hieno talo, ym..) niin kyllähän löytyy nuorta kaunotarta käsipuoleen.
Sitten voi lehdessä itkeä että ihmiset kommentoi ilkeästi tätä meidän rakkaustarinaa.
Mitä te saatte näiden vanhojen jankutusten toistelusta? Ilmeisesti ei taas ole tarkoituskaan saada ihan oikeita vastauksia, joista ap voisi saada ajateltavaa, vaan oksentaa ketju täyteen miesten harhaisia kuvitelmia ja taputella sitten toisiaan virtuaalisesti selkään, että "kyllä ne naiset ovat pahoja".
Täällä nyt jälleen aika moni nainen on ihan asiallisesti yrittänyt kertoa, mikä heidän kiinnostuksensa on herättänyt, mutta onko parempi alkaa taas liputtaa ketjua poistoon ennen kuin tuo pohjaton naisviha pilaa koko keskusteluyrityksen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tulotaso ja varallisuus ykkösenä sitten tulevat muut asiat perässä toki nekin on varmasti tärkeitä mutta nuo on kyllä ykkösenä, näin se vaan on.
Kukin käyttää sitä viehettä, millaista saalista haluaa. Toki kannataa markkinoida rahojaan ja varallisuuttaan, jos kullankaivaja on tähtäimessä. Ja ei voi kun surkutella huonoa osaansa, jos tyhjätasku haluaa kullankaivajan. Se on sitten voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä huipputreenatuilla urheilijamiehillä ei yleensä ole treenattua kaunista naista. Rikkailla taviskroppaisilla taas on yleensä kaunis nainen.
Siitä näet mikä naista kiinnostaa.
Naisia kiinnostaa vain raha?
Kun kerta uskot näin,ap, niin jos haluat sen barbinuken itsellesi,niin hanki sitä rahaa. Muuten olet ilman ja tyydyt kohtaloosi.
Ovatko kaikki urheilevat ja treenaavat naiset barbinukkeja?
Lueppa tuo+ alkuperäinen tarkemmin, niin kyllä tuli barbinukke mieleen, kaunis, hoikka, treenattu, hyväkroppainen, luonteella ei mitään väliä tai persoonalla.
Vierailija kirjoitti:
jos kutoset on kunnossa saat tuollaisen naisen takuuvarmasti (Rule of 6s)
kuusinumeroinen vuosipalkka
pituus yli 6'0 (183 cm)
M*lkku yli 6 tuumaa
bonusta jos vielä löytyy 6-pack
Bromance. Taitaa olla sun ihannemies. Tule vaan sieltä kaapista ulos, ja reilusti!
Eikö salilta löydy samanlaista kuin ap, naista siis. Katsele ympärillesi. Moni nainen arvostaa sosiaalisempia harrastuksia tai vaikka matkailua ennemmin. Ap ei kertonut edes ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse treenata, mutta atleettinen pitää olla.
Alkoa pitää kulua todella harvoin ja vähän silloinkin.
Uskollisuus on tärkeä piirre.
Keskustelutaito, hyvät käytöstavat ja luottetta pitää ehdottomasti olla.
Jos sinulla naiset vaihtuu tiuhaan.
Etkä osaa elää yhtään yksin.
Sulla ei oo mitään saumaa.Oman kaveripiirin valitsemia sulhasia katsellessa menee kylläkin näin:
Ei pidä olla lainkaan atleettinen
Pitää olla pitkä
Pitää olla veemäinen (entinen koulukiusaajuus näyttäisi olevan plussaa)
Alkoa saa kulua paljon, aina ongelmaksi asti
Käytöstavoilla ei niin väliä
Luotettavuus? Pettäjyydestä näyttäisi pikemmin tulevan plussaa
Kaveripiirissä ei niin urheilullisia, mutta kuitenki hoikkia perusmukavia naisia kaikilta työ- ja koulutustasoilta.
Nämä kuvailemasi naisetovat selvästi tyytyneet v-mäiseen mieheen. Nainen usein tyytyy jos on kiire hankkia lapsia tai on takertuvainen, lapsuuden traumaa tai muuta mt-ongelmaa. Olen ihan läheltä nähnyt kun herttainen ystäväni tykästyi luuseriin. Olisi saanut paremmankin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö salilta löydy samanlaista kuin ap, naista siis. Katsele ympärillesi. Moni nainen arvostaa sosiaalisempia harrastuksia tai vaikka matkailua ennemmin. Ap ei kertonut edes ikäänsä.
Tämä! Salikissat on hyväkroppaisia ja sporttisia. Mikset sieltä tai noista piireistä etsi?
Ap jahtaa omaa kuvaansa eikä tajua sitä mieheksi. Tule jo kaapista, se on ihan ok.
Tottakai miehen pitää olla urheilullinen, jos haluaa urheilullisen naisen. Epäilen ap:n omaa arviota ulkonäöstään, nimittäin useimmat salimaket ovat mielestäni lihavia ja pullukoita, ne eivät vetoa hoikkiin naisiin. Miehen paras ulkonökö on treenattu maratoonari-tennisammattilainen. Ei mikään pullukkabodaaja.
Näin aikuisena on vaatimus, että miehellä pitää olla oma talo ja saa olla vähän pulska, jos on pituuttakin, pieni pyöreä on hassu. Mutta hoikkuuteen en suostu, haluan syödä, jos kerran laitan ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Men go for looks, women go for security.
Eli sulla pitää olla talous kunnossa, hyvä huolehtivainen luonne, tasapainoisen oloinen. Ensinnä toki pitää kiinnittää naisen huomio itseesi. Ole siis edes jonkinlaisessa fyysisessä kunnossa ja hauska+älykäs+kiinnostava. Jos vaatimuslista vaikuttaa pitkältä niin se on voivoi. Naiset ajattelee alapään lisäksi aivoillaan.
Tämä on täysin totta. Lisäksi lähes kenestä vaan voi tulla sporttinen ja timmi esim vuoden sisällä, jollei puhuta jostain todella ylikokoisesta henkilöstä. Timmiyteen ei vaan vaadita paljon muuta kuin että on pedantti dietin suhteen ja liikunnan. Mutta se että mies on hauska+älykäs+kiinnostava vaatiikin jo miehen persoonalta aika paljon ja tätä ei tyhjästä nyhjästä ihan tosta vaan. Se vaatii oman persoonan jatkuvaa kehittämistä. Ja tämän näkee ja haistaa naiset jo kilometrien päästä. Ulkokuori on vaan se että nainen saattaa kiinnostua mutta jos sisus on tyhjää täynnä niin vaihtoon menee samantien.
Naiset kaiketi etsivät miehiä, jotka ovat fiksuja ja tunne-elämältään terveitä. Näin ainakin itse teen.
Näistä lähtökohdista voi ap alkaa analysoida itseään. Onko ongelma tyhmyys, tunne-elämä, vai kumpikin.
Omahyväisyyttä näkyy löytyvän ja se viittaa tietenkin narsismiin eli puuttuvaan tunne-elämään.
Ei niillä hyväkroppaisilla, treenatuilla naisilla ole aikaa miehille, jos vielä käyvät töissä kaiken treenaamisen ja muun ulkonäönvirittelyn lisäksi. Ammatikseen treenaavat ovat tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tähän ikään (41) mennessä, että miehillä on erilaiset kriteerit sporttiselle miehelle ja naiselle.
Miesten mielestä sporttinen mies (yksi seuraavista)
- on 10-20 vuotta sitten pelannut jääkiekko/jalkapalloa aktiivisesti, enää ei- käy poikain kanssa 1-4 krt/kk salilla, yleensä lauantaina tai sunnuntaina ja tekee siitä elämää suuremman numeron. Salilla ei treenaa suunnitelmallisesti, lähinnä hauista pumppaa ja istuu laitteissa niin että vain suu liikkuu. Puhuu salireissusta monta päivää ennen ja jälkeen, antaa ymmärtää että sali on elämäntapa. Salilla suurin osa ajasta kuuluu kavereiden kanssa jutteluun ja öyhöttämiseen salitreenistä isoon ääneen.
- penkkiurheilija
- tehnyt armeija-aikaan tai peruskoulussa ok-hyvän Cooperin ja sitä muistelee, vaikka juoksusta olisi 10-30 vuotta. "Siis mähän juoksen cooperissa xxxx..."
Miesten mielestä sporttinen nainen:
- hoikka/solakka. Liikuntatottumuksilla ei väliä, saa olla sohvaperuna kunhan on hoikkaNykypolven varusmiehet juoksevat keskimäärin 2350 metriä cooperin testissä. Minä 42v ukko jaksan juosta tuota vauhtia tunnin ajan vaikka harrastelen lenkkeilyä vain omaksi ilokseni eikö mulla ole mitään kilpaurheilutaustaa.
Enkä minä ajattele että olisin jotenkin sporttinen vaan ihan tavallinen.
Mua taas parisuhteessa ei kiinnosta ollenkaan, tuollainen kaikki, parempi vaan, jollei mies ole mikään maanisesti yksinään juokseva tai pyöräilevä orava.
Ei tarvii olla minkäänlaista sporttisuutta. Kunhan on teeveestä tuttu ja ainakin esittää tosi varakasta (autoja, matkoja, hieno talo, ym..) niin kyllähän löytyy nuorta kaunotarta käsipuoleen.
Sitten voi lehdessä itkeä että ihmiset kommentoi ilkeästi tätä meidän rakkaustarinaa.