Edullinen robotti-imuri - kannattaako?
Tekeekö n. 100€ robotti-imurilla mitään? Vihaan imurointia yli kaiken, mutta kahden kissan taloudessa se on lähes päivittäinen päänsärky. Olen harkinnut robotti-imurin hankkimista, joka tekisi homman puolestani esim. 3-4 krt. viikossa ja itte imuroisin tavallisella imurilla n. kerran viikossa sitten paremmin. Asunto on 42 neliön kaksio.
Toimisiko satasen robotti tällaiseen käyttöön? Kertokaa kokemuksianne! En ole varakas, joten kovin paljon kalliimpaan ei ole varaa.
Kommentit (13)
Itse olen kaksi kertaa ostanut ja pettynyt kummallakin kerralla. Seuraavaan laitan enemmän rahaa kiinni.
Ihan naurettavia leluja. Helpompi ja nopeampi imuroida itse
Meillä 1700€ robotti-imuri ja ollaan tyytyväisiä. Aina kotiin tullessa puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaksi kertaa ostanut ja pettynyt kummallakin kerralla. Seuraavaan laitan enemmän rahaa kiinni.
Kiitos vastauksesta! Voisitko kertoa tarkemmin, että mihin petyit? Siis millä tavalla imurit olivat huonoja?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kertoisitko tarkemmin millä tavalla imurit tuottivat sinulle pettymyksen?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kertoisitko tarkemmin millä tavalla imurit tuottivat sinulle pettymyksen?
-ap
Minulla ei ollut varaa ostaa semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Voisitko kertoa tarkemmin, että mihin petyit? Siis millä tavalla imurit olivat huonoja?
- ap
Pyörivät ympyrää keskellä lattiaa ja sinkoilevat edes takaisin kolhien tavaroita. Ei mitään todellista älykkyyttä. Kyseessä Xiaomin sekä Roborockin robotti-imurit.
Ensimmäinen oli noin satasen alennuksessa, meillä oli kolme vuotta ja pojalla nyt ollut vuoden, ostin uuden maksoi noin 200 euroa ja hyvin toimii.
TP-Linkin halvin robotti, Tapo on ollut hyvä. Kannattaa säästää vähän ja ostaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Pyörivät ympyrää keskellä lattiaa ja sinkoilevat edes takaisin kolhien tavaroita. Ei mitään todellista älykkyyttä. Kyseessä Xiaomin sekä Roborockin robotti-imurit.
Xiaomi toiminut neljä vuotta oikein hyvin, ei pyöri keskellä lattiaa, vaan siivoaa järjestelmällisesti.
Youtubessa on videoita kun nuo repivät kissojen hännät sisään sinne imuriin. Vaarallisia laitteita.
Kannattaa, mutta lue käyttäjien tuotearvostelut ennen ostamista.