Jos mies haluaa hyväkroppaisen, hoikan ja treenaavan naisen, niin miten hän parhaiten nostaisi pisteitään?
Kannattaako miehen myös olla treenaava, lihaksikas ja atleettinen?
Mietin vain, kun olen tuon tehnyt mutta silti minusta kiinnostuvat vain ne pullukat jotka ovat ihan eri puusta veistettyjä.
Miten saan tuollaisen naisen jota ihannoin?
Kommentit (112)
Minä etsin miestä jolla olisi älyä päässä ja sydän. Muut osat on pelkkää plussaa mutta nuo on pakolliset. Oikeastaan en edes aktiivisesti etsi vaan poimin jos tulee vastaan.
Naisia vihaavat miehet projisoivat naisiin omat pinnalliset ulkonäkötoiveensa. Eli kuvittelevat vetoavansa naisiin ulkonäöllä.
Naiset ovat älykkäitä ja harkitsevia olentoja, jotka valloitetaan nimenomaan älyn kautta. Siksi kikkelikuvat ja helikopteri eivät vetoa naisiin. Nainen haluaa kokonaisen ihmisen, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia.
Palstajormille riittää lihatiskistä poimitut muutamat superärsykkeenä toimivat ruumiinosat: tissit, perce, pllu. Rasvaprosentti ja (miesvartalon perusteella laskettu) painoindeksi on heille tärkeämpi kuin älykkyysosamäärä ja syyn kerroin edellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin miestä jolla olisi älyä päässä ja sydän. Muut osat on pelkkää plussaa mutta nuo on pakolliset. Oikeastaan en edes aktiivisesti etsi vaan poimin jos tulee vastaan.
Naisia vihaavat miehet projisoivat naisiin omat pinnalliset ulkonäkötoiveensa. Eli kuvittelevat vetoavansa naisiin ulkonäöllä.
Naiset ovat älykkäitä ja harkitsevia olentoja, jotka valloitetaan nimenomaan älyn kautta. Siksi kikkelikuvat ja helikopteri eivät vetoa naisiin. Nainen haluaa kokonaisen ihmisen, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia.
Palstajormille riittää lihatiskistä poimitut muutamat superärsykkeenä toimivat ruumiinosat: tissit, perce, pllu. Rasvaprosentti ja (miesvartalon perusteella laskettu) painoindeksi on heille tärkeämpi kuin älykkyysosamäärä ja syyn kerroin edellä.
Ällötykset nettideittiprofiileissa: paljas ylävartalo, moottoripyörä, mörkö ilme ja oudosta kulmasta otettu kuva, hapsottava tukka, vanha huppari tai virttynyt t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä hyväkroppaisilla, treenatuilla naisilla ole aikaa miehille, jos vielä käyvät töissä kaiken treenaamisen ja muun ulkonäönvirittelyn lisäksi. Ammatikseen treenaavat ovat tietysti eri asia.
Ai?
Kyllä mulla on aikaa niin puolisolleni, lapsilleni, työlleni kuin sille urheilullekin.
Esim. jos jättää telkkarin tuojottelun pois jää kummasti aikaa käydä vaikka lenkillä tai salilla. Myös lasten kanssa voi lenkkeillä tai kun lapset on omissa harrastuksissaan. Aikaa kyllä useimmilla olisi, jos sitä haluaisi. Se on sitten eri asia miten niitä omia tekemisiään arvottaa.
Mistä lähtien 177cm mies on ollut lyhyt? Itse n. 160cm ja katsoisin alle 170cm miehet ns lyhyiksi. Olen myos itse lyhyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 177cm mies on ollut lyhyt? Itse n. 160cm ja katsoisin alle 170cm miehet ns lyhyiksi. Olen myos itse lyhyt nainen.
Taitaa olla miesten keskipituus Suomessa.
Itse olen 177cm nainen,joten 177 cm.pitkä mies on minun näkökulmastani lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehen pitää olla urheilullinen, jos haluaa urheilullisen naisen. Epäilen ap:n omaa arviota ulkonäöstään, nimittäin useimmat salimaket ovat mielestäni lihavia ja pullukoita, ne eivät vetoa hoikkiin naisiin. Miehen paras ulkonökö on treenattu maratoonari-tennisammattilainen. Ei mikään pullukkabodaaja.
Tämä! Bodari-lihanuijat ovat enemmistön naisten mielestä vastenmielinen näköisiä.
Treenattu,hyvännäköinen mies mieluummin juurikin yleisurheilija,futari,tenniksenpelaaja. Isot lihakset ja massa vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehen pitää olla urheilullinen, jos haluaa urheilullisen naisen. Epäilen ap:n omaa arviota ulkonäöstään, nimittäin useimmat salimaket ovat mielestäni lihavia ja pullukoita, ne eivät vetoa hoikkiin naisiin. Miehen paras ulkonökö on treenattu maratoonari-tennisammattilainen. Ei mikään pullukkabodaaja.
Tämä! Bodari-lihanuijat ovat enemmistön naisten mielestä vastenmielinen näköisiä.
Treenattu,hyvännäköinen mies mieluummin juurikin yleisurheilija,futari,tenniksenpelaaja. Isot lihakset ja massa vastenmielistä.
Luin juuri äsken näyttelijästä joka treenasi itsensä todella hurjaan kuntoon elokuvan vuoksi. Perustuu ilmeisesti jonkun jääkiekkoilijan elämään. Kyllä silmä lepäsi.
Ei ollut massamöykky.
Kuvittelisin että olemalla sosiaalinen ja hyväkäytöksinen pärjää aiika pitkälle, vaikka ei olisi mikään huippu-urheilija tai lääkäri tai juristi tai toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on jokseenkin urheilullinen kroppa, on ihan tusinamies. Miehet aina korostaa omaa urheilullisuuttaan ja varmaan vinkkaa sit samalla, että nainenkin voisi olla sellainen.
Eli urheilulliset ja hyväkroppaiset miehet ovat yleisiä, mutta samanlaiset naiset harvinaisuuksia?
Miksi naiset sitten keskimäärin ovat plösöjä, ja miehet atleetteja?
Milloin ja missä mentiin metsään?Ei pidä paikkaansa. Suomessa miehet ovat läskejä.
Ei kaikki, mutta suurin osa.
Kasvot, kasvot, kasvot. Erityisesti silmät. Kaikilla naisilla omat mieltymykset. Mutta itse sanoisin että jos kasvot on mieleen niin kropalla vähemmän väliä. Monilla miehillä on, kuten naisilla, ylipainon alla kauniit kasvot. Kukaan ei ainakaan huonommalta näytä jos voimakas ja jäntevä vartalo.
Paras tapa on kehittää itseäsi ja opetella pokaamaan naisia. Vaatii aikaa ja vaivaa mutta palkitsee.
Et ole todellakaan hyvin lyhyt! Lisää itsevarmuutta vaan peliin. Toivottavasti sopiva nainen tulee sulle vastaan. Esim mulle sopisit hyvin. Vaatimuksena pituuden suhteen ainoastaan että jos laitan korkkarit (5cm korkeat) niin ollaan samalla tasolla. T. N 162 cm