Jos mies haluaa hyväkroppaisen, hoikan ja treenaavan naisen, niin miten hän parhaiten nostaisi pisteitään?
Kannattaako miehen myös olla treenaava, lihaksikas ja atleettinen?
Mietin vain, kun olen tuon tehnyt mutta silti minusta kiinnostuvat vain ne pullukat jotka ovat ihan eri puusta veistettyjä.
Miten saan tuollaisen naisen jota ihannoin?
Kommentit (112)
Olen korkeastikoulutettu, hoikka ja semisti sporttinen nainen, vieläpä kaunis. Mieheni on nörtti sohvaperuna. Rakastan ja palvon häntä. Koska mies kuin mies nostaa pisteitä naisten silmissä silloin, kun hän:
1) on suoraselkäinen, eli laittaa rehellisyyden oman etunsa edelle
2) pitää pienempien puolta, on lapsi- ja eläinrakas
3) hänellä on asiat kunnossa (kämppä suht siisti, työpaikka tai etsii sellaista, ei maksuhäiriöitä jne)
4) on avoin tuntemuksistaan ja uskaltaa rakastua ja rakastaa naistaan, näyttää sen teoillaan ja sanoillaan, ei pidä itsestäänselvyytenä
5) on hienotunteinen eikä juoruile
6) on turvallinen ja ennakoitava luonteeltaan
7) osaa tehdä arkisia kodintöitä ja tarttua toimeen, ei pelkää liata käsiään
Aika moni nainen arvostaa ja kiinnostuu kun mies on sellainen vakaa peruskallio joka luo tunteen että asiat järjestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeastikoulutettu, hoikka ja semisti sporttinen nainen, vieläpä kaunis. Mieheni on nörtti sohvaperuna. Rakastan ja palvon häntä. Koska mies kuin mies nostaa pisteitä naisten silmissä silloin, kun hän:
3) hänellä on asiat kunnossa (kämppä suht siisti, työpaikka tai etsii sellaista, ei maksuhäiriöitä jne)
4) on avoin tuntemuksistaan ja uskaltaa rakastua ja rakastaa naistaan, näyttää sen teoillaan ja sanoillaan, ei pidä itsestäänselvyytenä
Aika moni nainen arvostaa ja kiinnostuu kun mies on sellainen vakaa peruskallio joka luo tunteen että asiat järjestyvät.
Kuulostaa hyvältä, mutta naisista suurimman osan kohdalla pykälät 1-7 menettävät merkityksensä, mikäli mies ei
8) saa naista "nauramaan"
9) saa naista tuntemaan jännitystä ja "kipinää". Usein tuo kipinä liittyy lähinnä helpotukseen jännityksen laukeamisesta, kun mies esim. palaakin naisen luo kotiin baarista eikä jää yöksi "kaverille", tai jättääkin korkkaamatta perjantaina
Jaa'a
Taitaa olla niin, kuten täällä on moni jo sanonutkin, että myös ne sporttiset, treenatut ja urheilullisen näköiset naiset ovat yksilöitä. Itse olen sporttinen pienellä rasvaprosentilla ja oma puolisoni on jokseenkin ylipainoinen, mutta meidän arvomme, kasvatustapamme ja huumorimme kohtaavat täysin. Tavatessamme hän tienasi minua vähemmän.
Ei ainakaan bodaamalla. Työelämän status, verbaalinen ulosanti, itsevarmuus ja itsehillintä. Noilla irtoaa. Lihakset ovat toki plussaa ja jokaisen kannattaa treenata joka tapauksessa. Homo sapiensin kuuluu olla hyvässä kunnossa. Huonokuntoisena hän ei ole henkisestikään niin skarppi kuin voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää olla koulutusta, varallisuutta ja hyvät ansiot. Sen jälkeen sopivasti sporttisuutta, ei tarvitse olla mikään sixpäkki.
Jos nuo ensin mainitut puuttuvat, vaikea saada ns. laadukasta naista vaikka olisit kuinka treenattu.
Siis mieheltä vaaditaana paljon enemmän kuin naiselta?
Treenattu nainen vastaa treenattua, varakasta, korkeakoulutettua/hyvässä ammatissa olevaa miestä?
Kuulostaako kovin reilulta?
Naistenko vika se on, että sun kriteerit koskee vain niiden perseitä? Vaadi enemmän, mies!
Osaatko jutella muusta kuin salitreenistä ja katsoa muuallekin kuin rintoihin?
Jos osaat, niin eiköhän se siitä. Jos et, niin harjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on jokseenkin urheilullinen kroppa, on ihan tusinamies. Miehet aina korostaa omaa urheilullisuuttaan ja varmaan vinkkaa sit samalla, että nainenkin voisi olla sellainen.
Eli urheilulliset ja hyväkroppaiset miehet ovat yleisiä, mutta samanlaiset naiset harvinaisuuksia?
Miksi naiset sitten keskimäärin ovat plösöjä, ja miehet atleetteja?
Milloin ja missä mentiin metsään?
Plösö eli normalipainoinen nainen? Ihan johtuu hormoneista. Naisilla on enemmän rasvaa kuin miehillä luontaisesti. Rinnat on pääasiassa rasvaa, samoin se pyöreä peppu. Jotta nainen on samanlainen kuivan kesän orava kuin liikunnallinen mies, niin naisen pitää tehdä aika paljon enemmän töitä ja monella sitten kuukautiset loppuvat tai epäsäännöllistyy = lapsettomuutta.
Olemalla huumorintajuinen ja "tuhma".
No eikö parhaiten mahdollisuuksiaan nosta olemalla myös hyväkroppainen, hoikka ja treenaava? :D Mulle on sanottu, että vastakohdat vetää toisiinsa, mutta omasta kokemuksesta hakeudun saman tyyppisten ihmisten seuraan.
Paksulla lompakolla ja maksat tietenkin kaiken. Ei siihen muuta tarvita . Ihan sama minkä ikäinen/näköinen olet.
Hoikatkaan naiset eivät arvosta, jos miehelle naisessa tärkeintä on se hoikkuus.
Oon huomannut tähän ikään (41) mennessä, että miehillä on erilaiset kriteerit sporttiselle miehelle ja naiselle.
Miesten mielestä sporttinen mies (yksi seuraavista)
- on 10-20 vuotta sitten pelannut jääkiekko/jalkapalloa aktiivisesti, enää ei
- käy poikain kanssa 1-4 krt/kk salilla, yleensä lauantaina tai sunnuntaina ja tekee siitä elämää suuremman numeron. Salilla ei treenaa suunnitelmallisesti, lähinnä hauista pumppaa ja istuu laitteissa niin että vain suu liikkuu. Puhuu salireissusta monta päivää ennen ja jälkeen, antaa ymmärtää että sali on elämäntapa. Salilla suurin osa ajasta kuuluu kavereiden kanssa jutteluun ja öyhöttämiseen salitreenistä isoon ääneen.
- penkkiurheilija
- tehnyt armeija-aikaan tai peruskoulussa ok-hyvän Cooperin ja sitä muistelee, vaikka juoksusta olisi 10-30 vuotta. "Siis mähän juoksen cooperissa xxxx..."
Miesten mielestä sporttinen nainen:
- hoikka/solakka. Liikuntatottumuksilla ei väliä, saa olla sohvaperuna kunhan on hoikka
Mitä korvien välissä on? Mulle yks mies hoki treffeillä, kuinka kaikki sekopäät ja lihavat vaan kiinnostaa, että ihanaa, kun en ole sellainen. Eipä paljon mitään pyörinyt sen kaverin päässä kuin paino.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika kauas paistaa, kun mies esineellistää naisia. Pitäisi muka kiinnostua miehestä, jota kiinnostaa ainoastaan naisen tiukka kroppa? Kasva aikuiseksi.
Kuka sanoi että minua kiinnostaa ainoastaan tiukka kroppa?
Totta kai se on vain osa naista, ja minua kiinnostaa kaikki muukin.
Mutta juuri tuollaisista naisista ulkoisesti viehätyn...Eikö sinulla ole miehelle mitään ulkoisia ihanteita? Ainakin kaikilla tuntemillani naisilla on.
ap
Sun pitää mennä kaupasta kysymään, tai tilata verkkokaupasta.
Ja muista että sen treenaajan mukana tulee myös muita ihmisen ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä joiden kanssa sun pitää viihtyä. Et siis saa pelkkää kaunista kroppaa siinä kaupassa, jollei sinulle riitä nukke.
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on jokseenkin urheilullinen kroppa, on ihan tusinamies. Miehet aina korostaa omaa urheilullisuuttaan ja varmaan vinkkaa sit samalla, että nainenkin voisi olla sellainen.
no ei kyllä pidä paikkaansa. olen urheilullinen ja esim. sixpäck erottuu selvästi, mutta mua kiinnostaa pyöreämmät naiset eniten, enkä todellakaan odota naiselta mitään urheilullisuutta.
siitä olen samaa mieltä että urheilullinen kroppa ei tee miehestä tusinamiestä parempaa. itse olen hyvin lyhyt (177 cm) ja tiedostan kyllä tämän heikkouden, toivon vain löytäväni jonkun. silti ei ne keskipituiset tai pidemmätkään sporttiset miehet ymmärtääkseni halua mitään itsensä naisversiota, tai välttämättä edes hoikkaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tähän ikään (41) mennessä, että miehillä on erilaiset kriteerit sporttiselle miehelle ja naiselle.
Miesten mielestä sporttinen mies (yksi seuraavista)
- on 10-20 vuotta sitten pelannut jääkiekko/jalkapalloa aktiivisesti, enää ei- käy poikain kanssa 1-4 krt/kk salilla, yleensä lauantaina tai sunnuntaina ja tekee siitä elämää suuremman numeron. Salilla ei treenaa suunnitelmallisesti, lähinnä hauista pumppaa ja istuu laitteissa niin että vain suu liikkuu. Puhuu salireissusta monta päivää ennen ja jälkeen, antaa ymmärtää että sali on elämäntapa. Salilla suurin osa ajasta kuuluu kavereiden kanssa jutteluun ja öyhöttämiseen salitreenistä isoon ääneen.
- penkkiurheilija
- tehnyt armeija-aikaan tai peruskoulussa ok-hyvän Cooperin ja sitä muistelee, vaikka juoksusta olisi 10-30 vuotta. "Siis mähän juoksen cooperissa xxxx..."
Miesten mielestä sporttinen nainen:
- hoikka/solakka. Liikuntatottumuksilla ei väliä, saa olla sohvaperuna kunhan on hoikka
Täydellisesti kiteytetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta naisista suurimman osan kohdalla pykälät 1-7 menettävät merkityksensä, mikäli mies ei
8) saa naista "nauramaan"
9) saa naista tuntemaan jännitystä ja "kipinää". Usein tuo kipinä liittyy lähinnä helpotukseen jännityksen laukeamisesta, kun mies esim. palaakin naisen luo kotiin baarista eikä jää yöksi "kaverille", tai jättääkin korkkaamatta perjantaina
En ikinä ottaisi miestä, joka ei saa minua nauramaan. Samanlainen huumorintaju on tärkeää. Se kertoo myös samantasoisesta älykkyydestä.
Se todellakin on yksi tärkeimmistä kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei kyllä pidä paikkaansa. olen urheilullinen ja esim. sixpäck erottu9 selvästi, mutta mua kiinnostaa pyöreämmät naiset eniten, enkä todellakaan odota naiselta mitään urheilullisuutta.
siitä olen samaa mieltä että urheilullinen kroppa ei tee miehestä tusinamiestä parempaa. itse olen hyvin lyhyt (177 cm) ja tiedostan kyllä tämän heikkouden, toivon vain löytäväni jonkun. silti ei ne keskipituiset tai pidemmätkään sporttiset miehet ymmärtääkseni halua mitään itsensä naisversiota, tai välttämättä edes hoikkaa naista.
Olen huomannut tuon salilla. Siellä on tosi treenattuja tyyppejä. Tulee mieleen, onko heillä elämää muutoin. Salilla oleminen on tapa viettää aikaa, se on olohuone.
Vilkuilevat minua, vaikka ylimääräistä löytyy. Ehkä ne timmimmät naiset ovat sen verran ylpeitä.
Siten, että jutellessa käy puheenaiheet yksiin.
Eipä muuta.
Vielä kun joskus ihmiset alkaisi puhua toisilleen ja olisi muitakin paikkoja kuin kaljakuppiloita tai tinderit siihen.