Lue keskustelun säännöt.
"Osanotot" on pahinta mitä voi sanoa surevalle, läheisensä menettäneelle.
05.08.2022 |
Olen niin laiska idiootti ettet sano kuten kuuluu: "Otan osaa"
Osanotot on vain typerä kevyt heitto, samoin kun sanotaan kiitti puolihuolimattomasti, eikä kiitos.
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on perhepiirissä yksi tapaus, josta kuultiin mutkan kautta, että oli vetänyt isot palkokasvit nenään, kun ei oltu suruaikana kyselty vointia ja kuulumisia, vaikka ei ole koskaan oltu missään ihmeemmissä tekemisissä (lähinnä harvoin nähty jossain perhejuhlissa) - ja sitten taas kun miehen kanssa tästä puhuttiin, niin oltiin molemmat samaa mieltä, ettei missään maailman olosuhteissa haluttaisi vastaavassa tilanteessa mitään random yhteydenottoja puolituntemattomilta eikä oikeastaan edes ihan tutuiltakaan. Siksi itsekin vähän pelkään osoittaa mitään surunvalitteluja, kun ihan näinkin pienellä otoksella on aivan päinvastaiset näkökulmat. Puhumattakaan sitten näistä, jotka loukkaantuvat joka tapauksessa, teki miten päin tahansa.