Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Vastenmielisillä murmeleilla noita näkee. Tulee mieleen joku lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisillä murmeleilla noita näkee. Tulee mieleen joku lesbo
Tai gootti. En ikinä palkkaisi ketään lävistyksillä meille töihin.
Meidän tytär on kiltti tyttö ja hän ei ole koskaan halunnut mitään noista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oma 16v tyttö on nyt kinunnut niin kauan reikiä ja korviksia että käyn ne hänelle synttärilahjaksi ostamassa. Aika on jo varattu, mutta korvikset puuttuvat? Onko jotain ideoita? Kiitän jo etukäteen
Meillä on kaunis tytär joka on tykännyt näistä. https://tinyurl.com/346cwnkd Tummat hiukset ja siniset silmät, symmetriset kasvot. Olen ihan pienestä asti pukenut lasta omaan makuun nätisti.
Tuo onkin aivan ihana ja kaunis lahja tyttärelleni. Kiitos vinkistä!
Niin jos haluat että hänestä tulee wt vaikka äiti taitaakin jo kuulua siihen. No kulkeepahan suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Korvis 12v, loput 18v.
Korvikset voi kyllä mun puolesta antaa jo 6v
Korvikset 10. Muita en antaisi ottaa 25- vuotiaanakaan.
Korvakorut voi laittaa minkä ikäisenä vain. Nenä ja napa siinä 15-16v. Tatuoinnit kun on täysi ikäinen, Itse sain reiät korviin 13 vuotiaana ja hienot hopeiset korvakorut joissa vielä siihen aikaan (70-luvun alussa) oli nikkeliä. Sain siitä niin pahan allergian etten pysty pitämään mitään metallia ihoa vasten vaikkei niissä nikkeliä olekkaan.
Korvikset kun aloittaa koulun. 1/korva. Loput täysikäisenä, mun luvalla ei tule lävistyksiä eikä tatuointeja. Täysikisenä tietysti tekee mitä tahtoo.
Me ollaan lestoja niin mitään koruja ei saa olla eikä ole tulossa
Vierailija kirjoitti:
Korvikset, 7v
Nenäkoru, ei lupaa
Napakoru, ei lupaa
Tatuointi, ei lupaa
Täsmälleen muuten näin, vaikkakin korvikset otettiin 6-vuotiaana.
Lapsi on nyt aikuinen ja on kiitollinen, ettei hänellä ole sitä 15-vuotiaana haluamaansa "upeeta tatskaa".
Korvikset, jos tyttö, niin 10v
Nenäkoru, ei ikinä (eli sitten, kun ei asu enää mun nurkissa mun rahoilla voi varmaan tehdä mitä haluaa)
Napakoru, 16v (en suosittelisi, mutta tämän saa piiloon, eikä lävistysreikä navassa haittaa aikuisena, vaikka olisi korusta jo luopunut)
Tatuointi, ei ikinä
Vierailija kirjoitti:
Nenäkoru, ei ikinä (eli sitten, kun ei asu enää mun nurkissa mun rahoilla voi varmaan tehdä mitä haluaa)
Napakoru, 16v (en suosittelisi, mutta tämän saa piiloon, eikä lävistysreikä navassa haittaa aikuisena, vaikka olisi korusta jo luopunut)
Tatuointi, ei ikinä
Miksei pojalle voi hankkia korviksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi, ei ikinä
Koska se on piilomerkki h0moudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi, ei ikinä
Koska se on piilomerkki h0moudesta
Onko oikeasti? Olen kuullut isoilta pojilta joskus aikoinaan jotain tuon kaltaista
Heti, kun muuttaa pois kotoa ja tulee lopun elämäänsä toimeen omillaan! Opipa hän sitten 6 vuotias tai vanhempi.
Mä sain rippilahjaksi mummolta (mummon kanssa juoni) läpi korvan korvakorut niin sitten sain luvan ottaa reiät korviin.
Tatskan otin itselleni 40 v lahjaksi, pienen linnun olkavarteen ja äitini meinasi saada slaagin.
En aio ottaa enempää reikiä enkä kuvia. N62
Ollaanpa täällä hyvin konservatiivisia.
Korvikset, syntyessään
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 10 vuotta
Tatuointi, 12 vuotta