Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?

Vierailija
05.08.2022 |

Korvikset, ei alle 2 vuotta

Nenäkoru, 10 vuotta

Napakoru, 12 vuotta

Tatuointi, 15 vuotta

Kommentit (1124)

Vierailija
161/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkoru 13v

Korvikset 7v

Napakoru 13v

Tatuointi 18v

Vierailija
162/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luvallani saavat korvikset (1/korva), muihin ei lupaa heltiä. Toistaiseksi alakouluikäisillä tytöilläni ei ole ollut kiinnostusta.

Jotta nännilävärit teinarille, anna mun kaikki kestää! Tatuoinnit ovat olleet jo 15 v. passé, jos ette tienneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti, kun muuttaa pois kotoa ja tulee lopun elämäänsä toimeen omillaan! Opipa hän sitten 6 vuotias tai vanhempi.

6 vuotias ei voi asua yksin

Vierailija
164/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te muuten trollaatte? Eikai kukaan anna vauvalle korvakoruja ja teineille tatskoja

Monessa maassa tyttövauvojenkorvat rei'itetään jo synnärillä. Suomessa tämä ei ole tapana. Mun lapsi sai nyt 17-vuotiaana ottaa tatuoinnin. Tosin hänelle oli jo yksi pieni kaverin tekemä tatuointi jonka otti ilman lupaa 14-vuotiaana.

Taidat kuulua wt porukkaan?

Joo, mä oon tällainen monessa maassa asunut white trash, jolla on kaksi korkeakoulututkintoa. 😉

Vierailija
165/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te muuten trollaatte? Eikai kukaan anna vauvalle korvakoruja ja teineille tatskoja

Monessa maassa tyttövauvojenkorvat rei'itetään jo synnärillä. Suomessa tämä ei ole tapana. Mun lapsi sai nyt 17-vuotiaana ottaa tatuoinnin. Tosin hänelle oli jo yksi pieni kaverin tekemä tatuointi jonka otti ilman lupaa 14-vuotiaana.

Joo, mä oon tällainen monessa maassa asunut white trash, jolla on kaksi korkeakoulututkintoa. 😉

Amk ei ole korkeakoulu honey ja se että kävit amkn virossa kertoo aika paljon tasostasi

Vierailija
166/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut 7v

Muita mielummin ei koskaan, mutta aikuisenahan sitten itse päättää

Vierailija
167/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amk ei ole korkeakoulu honey ja se että kävit amkn virossa kertoo aika paljon tasostasi

Olen kyllä valmistunut Helsingin yliopistosta. Oot aikamoinen selvänäkijä, että voit kertoa mun sivistystason ja koulutusten ja jopa koulun mitä olen käynyt sillä perusteella että kerroin sulle, että vauvojen korvien rei'ittäminen on monessa maassa ihan tavallista ja että mun 17 -vuotias lapsi sai ottaa tatuoinnin. 😂

Vierailija
168/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi joka antaa alaikäisen ottaa tatuoinnin, on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Vanhempien pitäisi kasvattaa lapsensa siten, ettei koskaan ottaisi tatuointia. Puhdas iho on kaunein iho!

Vierailija
169/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä valmistunut Helsingin yliopistosta. Oot aikamoinen selvänäkijä, että voit kertoa mun sivistystason ja koulutusten ja jopa koulun mitä olen käynyt sillä perusteella että kerroin sulle, että vauvojen korvien rei'ittäminen on monessa maassa ihan tavallista ja että mun 17 -vuotias lapsi sai ottaa tatuoinnin. 😂

Pitkästä, monisisältöisestä lauseesta päätellen, sivistyksesi ei ulotu kirjoitukseen asti.

Vierailija
170/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi joka antaa alaikäisen ottaa tatuoinnin, on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Vanhempien pitäisi kasvattaa lapsensa siten, ettei koskaan ottaisi tatuointia. Puhdas iho on kaunein iho!

Mun ajatusmaailman mukaan se ei paljon asiaa muuta jos annan lapseni ottaa tatuoinnin pari kuukautta ennen kuin hän täytti 18. Kun 18 vuotta tulee täyteen niin en olisi voinut sitä kuitenkaan estää. Omapa on kehonsa ja ihonsa. Ja itse maksoi tatuointinsa itse tienaamilla rahoillaan.

Vierailija
171/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki listatut 85v

Vierailija
172/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna lupaa ottaa mitään noista. Jos rikkoo lupaani täytettyään 18v ja huomaan jotain lävistyksiä tai tatuointeja jätän perinnöttömäksi!

Ihan kuin minun suustani. Olen myös uhannut, että jos lävistyksiä tai tatuointeja tulee, niin menee testamentti heti uusiksi. Ei ole vielä näkynyt :) Jälkikasvu 35v, 31v ja 27v.

Vierailija
173/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiä voisi ottaa kyllä kun haluaa, mutta naamalävistyksistä sun muista erikoisuuksista kyllä keskustelisin. Lävistykset saa pois, tatuointia ei niin helposti.

Tatuoinnista puhuisin myös, haitoista kertoisin. Saisi ottaa vasta kun itse sen maksaa, on täysi-ikäinen. Ja jos haluaa sen sitten poistaa, maksaa senkin itse.

Vierailija
174/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi honey, tiedätkö mitä se k tarkoittaa siinä amk:ssa? Se tarkoittaa korkeakoulua, honey. Pus!!

Vierailija
175/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 16v, muita ei koskaan jos tyylitajunsa pitää.

Hän on lapsesta asti pukeutunut klassisesti ja on huoliteltu ja preppy, ei mikään roskalortto.

Vierailija
176/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin yliopistosta valmistuu vain käsienheiluttelijoita eikä "filosofian tohtori" ole oikea tutkinto vaan ns. helppo kiintiötutkinto jolla ei valmistu muualle kuin kaupan kassalle. T. DI + KTM

Vierailija
177/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 7 vuotta.

Nenäkoru 38 vuotta

Tatuointi 66 vuotta

Vierailija
178/1124 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset 5v