Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Meidä tuttö sai korvakorut viikkon ikäsenä. Se on meilä kummilahja tapa. Meilä ei saa tatuoonti kun se on huuran merki.
Annoin ottaa napakorun 12v ja lävistyksen 13v. Ensimmäiset tatuoinnit sitten vasta 15v kun kavereillakin oli
Wt- kokoontumisajot käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Wt- kokoontumisajot käynnissä?
Keskustelun kommenteista päätellen täällä kokoontuu koko Suomen white trashit
lävistys 12 vuotiaalle on ihan hyvä ja tatskat sitten vaan kypsille +16 vuotiaille
Vierailija kirjoitti:
Korvikset, noin 6/7v
Muut korviin tulevat lävistykset aikasintaan 11 v
Nenä ja napa 14v.
muita lävistyksiä (huuli yms.) ei alle 15 v.
tatuointi jos on puhunut yli 1 v tatuoinnista 18v vanhempien luvalla
Miten ajattelit estää 18 vuotiasta ottamasta tatuointia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korvakorut on aika normaali, itse annoin ottaa sellaiset lasten ollessa 6-7 v. Mutta sen verran jäykkis olin että kasvolävistyksiä sai ottaa vasta 16 v, kun ei tarvi äidin/isän lupaa. Yksi lapsi jaksoi odottaa siihen saakka ja yksi ei halunnut korvakorujen lisäksi muuta. Tatuaoinnin otti kun täytti 18 ja maksoi itse.
Otitpa myöhään. Itse olen nähnyt vauvoja korvakoruilla ja itse otin jo 3 vuotiaana
Korvikset +6 vuotta
Nenäkoru + 12 vuotta
Napakoru + 12 vuotta
Tatuointi + 17 vuotta
Vierailija kirjoitti:
- Korvikset kun menee päiväkotiin
- Nenäkoru ja napakoru kun menee ekalle
- Klitoriskoru kun alkaa tapailemaan miehiä
- Tatuointi kun on ikää mennä baariin
Hyvä nyrkkisääntö! Kirjoitin talteen
Kai te muuten trollaatte? Eikai kukaan anna vauvalle korvakoruja ja teineille tatskoja
Vierailija kirjoitti:
Kai te muuten trollaatte? Eikai kukaan anna vauvalle korvakoruja ja teineille tatskoja
Monessa maassa tyttövauvojenkorvat rei'itetään jo synnärillä. Suomessa tämä ei ole tapana. Mun lapsi sai nyt 17-vuotiaana ottaa tatuoinnin. Tosin hänelle oli jo yksi pieni kaverin tekemä tatuointi jonka otti ilman lupaa 14-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa tyttövauvojenkorvat rei'itetään jo synnärillä. Suomessa tämä ei ole tapana. Mun lapsi sai nyt 17-vuotiaana ottaa tatuoinnin. Tosin hänelle oli jo yksi pieni kaverin tekemä tatuointi jonka otti ilman lupaa 14-vuotiaana.
Taidat kuulua wt porukkaan?
12v lapselle ostin raidat ja nenäkorun kun niitä kinusi
Ekat korvikset sai 7 vuotiaana tokat 10 v kolmannet 12 v
Neljännet 15 v
Nenäkorun otti 13 v
Suoravärillä raitoja hiuksiin 9 v
Koko pää kestovärillä 12 v
Kaikki muut paitsi venytykset ja tatuoinnit on kiellettyjä, koska niitä ei niin vaan pois oteta
Ekat kännit 12v ja tatuointi 13v
Olen työnantaja