Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aktiivisia teidän miehet on parisuhteen eteen?

Vierailija
04.08.2022 |

Tarkoitan siis esim yhteisen tekemisen, reissujen ja kahdenkeskisen ajan järjestelyssä ja suunnittelussa?
Mun mies tekee kyllä, kun minä pyydän tai suunnittelen. Itse ei tee aloitetta, ei pyydä mua minnekään. Onko se vain mies vai tarkoittaako se,ettei sitä kiinnosta?

Kommentit (399)

Vierailija
81/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisille se miehen seura kelpaa kun pitää aina olla jotain sirkushupia ja suuria seikkailuja?

Onhan se ihan kamalaa kun haluaa tehdä jotain kivaa rakkaan kanssa. :D

Tarkoitat siis että mies keksii ohjelmaa jolla viihdyttää naista.

Vierailija
82/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aktiivinen ainoastaan omien reissujensa järjestämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tuo mies ensimmäinen jonka kanssa olet yli sen normaalin tunnin vai miksi kysyt?

Vierailija
84/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen haluaa miehen, joka ei vilkuile muita, mutta ei saa viihtyä kotonakaan?

Vierailija
85/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisilla on monella se paha tapa,että kaikki on jo valmiiksi suunniteltu ja mies saa olla vain joo-miehenä. Ollaan kerran hiljaa ja annetaan miehen kokonaan suunnitella esim. lomareissun ja vaihtoehtoja. Samoin kyläilyreissut.

Olen oppinut viimein kuuntelemaan miehen ajatuksia ja olen todennut ne omiani järkevämmiksi usein. Jos mies saa olla perheenpää,pian huomaa,että niin on parempi. Eri asia sitten täydelliset vätykset ja huoripukit. Kokeilkaa,antakaa tilaa myös arjessa hänen omille jutuilleen. Tietysti kaikki naiset eivät ole päällepäsmäreitä sentään.

Vierailija
86/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kyllä sitten kotona möhnöttävä pottunokka on yksinään jo sitten sellainen viihdyke, ettei siinä muuta tarvita koko loppuelämäksi.

Siinä se syö, siinä se juo, siinä se on edestä, siinä se on takas, siinä se istuu, siinä se makaa.

Upea luonnon luoma lahja naisille :D

Ja sitten miehet ihmettelevät, mikseivät kelpaa naiselle omana itsenään.

Tarkoitat siis, että sellaisena ettei tarvitse yhtään panostaa? Toivottavasti kukaan nainen ei kelpuuta.

Niin. Monella miehellä tuntuu olevan sellainen asenne, että heidän pitää kelvata naiselle / ystäville juuri sellaisena kuin he ovat. He eivät ymmärrä, että jokainen parisuhde vaatii jonkinlaista ylläpitoa. Siksi esim. vanhemmat miehet ovat niin yksinäisiä.

Lähde väitteelle vanhempien miesten yksinäisyydelle ja sille että se johtuisi juuri tuosta.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
87/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisille se miehen seura kelpaa kun pitää aina olla jotain sirkushupia ja suuria seikkailuja?

Naiset kyllästyy helposti. He tarvitsevat jatkuvasti sirkushupeja ja tämän vuoksi köyhät miehet eivät kelpaa, koska heillä ei ole varaa yleensä maksaa omaa osuuttaan.

Ettekö te lättäpäät keksi muuta kuin maksullisia viihdykkeitä?

Miksi pitäisi? Jos pidän matkustamisesta, ulkona syömisestä ja kulttuurista, niin miksi en saisi niistä nauttia?

Ja mies maksaa!

Vierailija
88/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan keksi yhtään mitään ja tämä kivireen vetäminen alkaa minulle riittää.

Vierailija
89/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kyllä sitten kotona möhnöttävä pottunokka on yksinään jo sitten sellainen viihdyke, ettei siinä muuta tarvita koko loppuelämäksi.

Siinä se syö, siinä se juo, siinä se on edestä, siinä se on takas, siinä se istuu, siinä se makaa.

Ja sitten miehet ihmettelevät, mikseivät kelpaa naiselle omana itsenään.

Tarkoitat siis, että sellaisena ettei tarvitse yhtään panostaa? Toivottavasti kukaan nainen ei kelpuuta.

Vain naisen tulee kelvata ilman panostamista, juuri omana itsenään.

Vierailija
90/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan keksi yhtään mitään ja tämä kivireen vetäminen alkaa minulle riittää.

Eikö kivireen koko ollut selvillä seurustelun alkuaikoina?

Vierailija
91/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksii ja järjestää, mutta kyllä se vaati parisuhteen ensimmäisen vuoden aikana yhden vakavahenkisen keskustelun aiheesta. Sanoin suoraan ja ilman tulkinnanvaraisuuksia, että minä en ala olemaan suhteessa, jossa kaikki yhteinen tekeminen on minun aktiivisuuteni varassa ja toiselle taas kaikki on aina ihan sama.

Joka viikonlopulle ei tarvitse olla menoja ja tekemisiä, mutta kyllä niitä säännöllisesti pitää olla. Jos panostaminen loppuu, niin aika pian sen jälkeen loppuu suhdekin. Mies on kieltämättä vähän sen tyyppinen että jollei tätä keskustelua olisi käyty ja jollen olisi ollut hyvin selkeästi kertomassa mitä odotan, olisi mies vaivihkaa passivoitunut ja sitten minäkin liittyisin tähän kivireen vetäjien raskaaseen klubiin.

Tuon keskustelun jälkeen on aktiivisuus pysynyt tasaisena. Tottakai välillä on kausia jolloin toisella on esimerkiksi töissä astetta rankempaa, silloin yleensä rauhoitetaan yhteinen aika.

Vierailija
92/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hommasi hotelliviikonlopun ja sai seksiä.

Normaalisti en tykkäisi ideasta, mutta ele toimi.

Vierailija
93/399 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnittelen myös kaiken meidän perheessä, teen metatyön ja pidän ohjat käsissä, jotta asiat tulee ylipäänsä hoidetuksi. Olen antanut palautetta kauniisti ja ei kauniisti, olen kertonut selkästi konkreettisin esimerkein mitä minä haluaisin häneltä useaan otteeseen, mutta ei ota onkeensa vaan sysää vain parisuhteen hoidon ja perheen yhteiset menot minulle. Erään kerran hän jopa ehdotti, että jos sinä hoidat ne parisuhde osuudet, niin hän voisi hoitaa sit jotain muuta kuten kotitöitä tmv. enemmän. Miten parisuhdetta voi hoitaa niin, että vain toinen hoitaa sen ja toinen tekee sitten vaikka enemmän kotitöitä??

Seksin saan myös minä hoitaa. Jos olen sillä päällä tiedän temput, jolla saan miehen mukaan, mutta mies ei halua tehdä mitään silloin kun hän haluaa. Hän ajattelee, ettei siihen tarvitse mitään tehdä, riittää kun tulee ja vähän puristaa ja suutelee ja sitten minä olisinkin jo valmis yhdyntään ;D eikä mene jakeluun millään etten minä toimi noin ja vaikka olen selittänyt sadat kerrat millä syttyisin, niin ei halua tehdä niitä vaikka ihan tavallisista asioista kyse.

Muuten on hyvä mies ja lapsille hyvä isä.

Tästä syystä olenkin hänen kanssaan vain, koska meillä on ongelmista huolimatta rauhallinen koti, jossa lapset saavat kasvaa hyvässä hoidossa. Toki olen surullinen siitä ettei hän vain pysty vähääkään toteuttamaan minun toiveitani, mutta en voi sille mitään. Täytyy nyt tyytyä tähän mitä on ja onneksi on myös kuitenkin hyviä asioitakin, niillä jaksan. Kuitenkin tiedän, että kun lapset ovat muuttaaneet minä pakkaan kamani ja lähden.

Vierailija
95/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei keksi eikä ehdota. Usein, jos oma ehdotukseni ei miellytä, ei sano sitä suoraan, koska pelkää, että hänen pitäisi keksiä parempi tilalle. Alkaa jarrutella ja päivitellä hintaa (esim. ravintola) tai ajankulua (kun ei sittenkään jaksaisi). 

Apuaaaa maailman ärsyttävintä!! Nahkeillaan ja venytään loputtomasti, toinen yrittää raahata tilannetta kuin kivirekeä tajuamatta, mikä ihme on pielessä. Kun vain sanoisi ei!!

Pakko lisätä tähän vielä että minä olin suunnitellut pihan laittoa joka olisi pitänyt tehdä ajat sitten. Laskin tarvikkeet, suunnittelin projektin ja pitänyt tiukan budjetin. Esitin tämän sitten miehelle joka suostui oikein pitkin hampain ja marisi hinnoista suupielestään. Minä en tuollaista nahjustelua katso ja sanoin, että OLE HYVÄ kun tein tämän sinunkin puolestasi. Olet joko mukana tässä ILMAN NARINAA tai sitten osallistut uuden suunnitelman tekemiseen! Siihen loppui miehen narina.

Loppuiko se siihen, kun miehesi häipyi? Toivottavasti, sillä annat itsestäsi todella vastenmielisen kuvan.

Vierailija
96/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa nojatuolissa istuminen, sohvalla istuminen, television katselu, tietokoneella istuminen, syöminen, laiskottelu ja yleinen vetelehtiminen. 

Kun kotona tarvitaan remonttia, niin korjausta vaativa tai rikkinäinen kohde voi miehen puolesta odottaa 2 päivää, 2 viikkoa, 2 kuukautta, 2 vuotta tai 20 vuotta. Miehellä on kiire vain ruokapöytään ja television ja tietokoneen ääreen.

Miestä ei kiinnosta esimerkiksi ulkoilu, liikunta, retkeily ja harrastaminen perheen (perhe = lapset ja vaimo) kanssa, metsässä kävely, puutarhanhoito, lähimatkailu, kotimaan matkailu, huvipuistokäynti, teatteri, laivaristeily, vuokramökkeily tai yhteiskunnalliset asiat. Vaimo voi harrastaa asioita lasten kanssa. Mies haluaa jumittaa kotona.

Onko tämä tuttua muille?

Vierailija
97/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiinnostaa nojatuolissa istuminen, sohvalla istuminen, television katselu, tietokoneella istuminen, syöminen, laiskottelu ja yleinen vetelehtiminen. 

Kun kotona tarvitaan remonttia, niin korjausta vaativa tai rikkinäinen kohde voi miehen puolesta odottaa 2 päivää, 2 viikkoa, 2 kuukautta, 2 vuotta tai 20 vuotta. Miehellä on kiire vain ruokapöytään ja television ja tietokoneen ääreen.

Miestä ei kiinnosta esimerkiksi ulkoilu, liikunta, retkeily ja harrastaminen perheen (perhe = lapset ja vaimo) kanssa, metsässä kävely, puutarhanhoito, lähimatkailu, kotimaan matkailu, huvipuistokäynti, teatteri, laivaristeily, vuokramökkeily tai yhteiskunnalliset asiat. Vaimo voi harrastaa asioita lasten kanssa. Mies haluaa jumittaa kotona.

Onko tämä tuttua muille?

Niin tuttua, niin tuttua.

Vierailija
98/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi aktiivinen ja kekseliäs, mitä tulee meidän yhdessä viettämäämme aikaan. Esimerkiksi nytkin hän on varannut meille viikonloppureissun Itävaltaan, koska olen haaveillut pääseväni alppimaisemiin. Kun mulla on menkat, hän hoivailee mua ja valmistaa mun lempiruokia. Kerran hän yllätti minut ostamalla morganiitti-timanttisormuksen, jonka oli pudottanut punaisen ruusun varteen. Mulla on kyllä maailman ihanin ja rakkain mies. Joka ikinen aamu hän muistaa sanoa, miten paljon hän mua rakastaa ja kuinka onnekas hän oli löytäessään minut omakseen:)

Vierailija
99/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tosi aktiivinen ja kekseliäs, mitä tulee meidän yhdessä viettämäämme aikaan. Esimerkiksi nytkin hän on varannut meille viikonloppureissun Itävaltaan, koska olen haaveillut pääseväni alppimaisemiin. Kun mulla on menkat, hän hoivailee mua ja valmistaa mun lempiruokia. Kerran hän yllätti minut ostamalla morganiitti-timanttisormuksen, jonka oli pudottanut punaisen ruusun varteen. Mulla on kyllä maailman ihanin ja rakkain mies. Joka ikinen aamu hän muistaa sanoa, miten paljon hän mua rakastaa ja kuinka onnekas hän oli löytäessään minut omakseen:)

Hahaa, mä saan vain haaveilla tuollaisesta kohtelusta mieheltäni 😂

Onko miehessäsi mitään puolia, joista et niin tykkää tai joskus ärsyttää? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
100/399 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kun ei mitään pakko avioliittoja solmita, niin mistä sinä olet miehesi saanut. Itse sinä olet sen valinnut ja nyt sitten valitat netissä valinnastasi.

Heijastelet omaa p.skaa valintaasi täällä. Tosin, jos jaossa on saanut huonot kortit, niin ei niillä koskaan mitään päävoittoa voikaan saada.

Jos analyysini nyt meni v.tuiksi, niin sitten olet vaan luonteeltasi aika m.lkku. Sekään ei auta saamaan hyvää kumppania. Ei koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi