Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aktiivisia teidän miehet on parisuhteen eteen?

Vierailija
04.08.2022 |

Tarkoitan siis esim yhteisen tekemisen, reissujen ja kahdenkeskisen ajan järjestelyssä ja suunnittelussa?
Mun mies tekee kyllä, kun minä pyydän tai suunnittelen. Itse ei tee aloitetta, ei pyydä mua minnekään. Onko se vain mies vai tarkoittaako se,ettei sitä kiinnosta?

Kommentit (399)

Vierailija
1/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samoin. Mies olisi ihan tyytyväinen olemaan vaan aina keskenämme kotosalla. Olen tyytyväinen että minun mieliksi välillä suostuu muuhunkin vaikkei sitä kaipaakaan itse :)

Vierailija
2/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisille se miehen seura kelpaa kun pitää aina olla jotain sirkushupia ja suuria seikkailuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on ihanan oma-aloitteinen. Edellinen olikin sitten toista maata. Vaihtamalla paranee!

Vierailija
4/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisille se miehen seura kelpaa kun pitää aina olla jotain sirkushupia ja suuria seikkailuja?

Onhan se ihan kamalaa kun haluaa tehdä jotain kivaa rakkaan kanssa. :D

Vierailija
5/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kymmenen pistettä miehelleni: lasten ollessa pieniä hän järjesti lastenhoidot, ravintolaillallisia, elokuvia, teatteria, ulkomaanmatkoja. Edelleen mielellään järjestää kivaa yhteistä kokemista.

Vierailija
6/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran aktiivinen että olen hakemassa avioeroa. Mulle riitti.

Vierailija
7/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies innostuu ja tekee pyydettäessä, muuten ei niinkään. Itse olen tosi aktiivinen järjestämään ja suunnittelemaan. Puhumme tästä asiasta usein ja olen muutaman kerran nostanut metelinkin. Ainoa huono puoli muuten ihanassa miehessä.

Vierailija
8/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada vähintään seksiä vastineeksi uhrauksesta :D

Vierailija
9/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllästyy helposti. He tarvitsevat jatkuvasti sirkushupeja ja tämän vuoksi köyhät miehet eivät kelpaa, koska heillä ei ole varaa yleensä maksaa omaa osuuttaan.

Vierailija
10/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos toiselle kelpaa ihan vaan se pelkkä seura kotona niin miksi teille pitää olla jotain vuorikiipelyä ja vastaavaa yhdessä. Ehkei siinä olla ihan samalla aaltopituudella sitten noiden aktiviteettien suhteen. Adhd-oireisen kanssa voi olla rauhallisemman hankala olla ja päinvastoin, kun sitä tylsimystä ei saa mihinkään.

Vierailija
11/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kyllä sitten kotona möhnöttävä pottunokka on yksinään jo sitten sellainen viihdyke, ettei siinä muuta tarvita koko loppuelämäksi.

Siinä se syö, siinä se juo, siinä se on edestä, siinä se on takas, siinä se istuu, siinä se makaa.

Upea luonnon luoma lahja naisille :D

Vierailija
12/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos toiselle kelpaa ihan vaan se pelkkä seura kotona niin miksi teille pitää olla jotain vuorikiipelyä ja vastaavaa yhdessä. Ehkei siinä olla ihan samalla aaltopituudella sitten noiden aktiviteettien suhteen. Adhd-oireisen kanssa voi olla rauhallisemman hankala olla ja päinvastoin, kun sitä tylsimystä ei saa mihinkään.

Vuorikiipeily on ehkä vähän ekstremeä. :D Luultavasti suurin osa naisista tykkää ihan perus aktiviteeteista.

Vierailija
13/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kyllä sitten kotona möhnöttävä pottunokka on yksinään jo sitten sellainen viihdyke, ettei siinä muuta tarvita koko loppuelämäksi.

Siinä se syö, siinä se juo, siinä se on edestä, siinä se on takas, siinä se istuu, siinä se makaa.

Ja sitten miehet ihmettelevät, mikseivät kelpaa naiselle omana itsenään.

Vierailija
14/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada vähintään seksiä vastineeksi uhrauksesta :D

Herää kysymys oletko puolisosi kanssa yhdessä vaan seksin vuoksi ja tietääkö hän tämän? Miten voi olla niin iso uhraus käydä jossain yhdessä? Ja jos et pidä siitä mitä nainen ehdottaa, niin ehdota jotain itsellesi paremmin sopivaa tekemistä. Mä haluan kokea ne "sirkushuvit" sen kumppanin kanssa ja saada yhteisiä muistoja ja kokemuksia.

Vierailija
15/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ehdottaa aika ajoin, että menmään syömään tai viinille tai terassille. Voidaan ajaa tunti parikin kohteeseen.

Mitään muuta hän ei ehdota, ellei lomia oteta huomioon. Ja lomillakin haluaa aina syömään yms.

Eikö meillä kaikilla ole ne omat fiksaatiot? Eksä halusi aina metsään, joko kävelemään tai marjastamaan tai hiihtämään. Ei hän koskaan syömään tai viinille halunnut.

Vierailija
16/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla. Keksin ja järjestän mielelläni tekemistä, mutta välillä siihen väsyy.

Vierailija
17/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä yhteistä tekemistä voi ehdottaa. Suuremmista vain haaveilee ääneen ja ilmeisesti odottaa, että minä järjestän ne.

Vierailija
18/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet ihmettelevät, mikseivät kelpaa naiselle omana itsenään.

Tarkoitat siis, että sellaisena ettei tarvitse yhtään panostaa? Toivottavasti kukaan nainen ei kelpuuta.

Vierailija
19/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Keksin kyllä mielelläni tekemistä. Mutta kun mies ei koskaan keksi mitään niin pakostikin tuntuu välillä siltä, että miksi se mun kanssa on, kun ei kaipaa mitään yhteistä tekemistä.

Vierailija
20/399 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Keksin kyllä mielelläni tekemistä. Mutta kun mies ei koskaan keksi mitään niin pakostikin tuntuu välillä siltä, että miksi se mun kanssa on, kun ei kaipaa mitään yhteistä tekemistä.

Siksi,,että sinä riität?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä