Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Hienoa, että Signmarkin jännittämä samba meni noin hyvin. Hän näytti hyvin helpottuneelta ja Katri tuki häntä kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Signmark käyttää kuulolaitetta
No mitä sitten? Ei liene kiellettyä ohjelman säännöissä. Käyttäähän sitä muusikotkin korvamonitoria (joka ei muuten ole kuulolaite).
Väittikö joku, että on kiellettyä?
Helenalla taas lasit päässä kun katsoi tanssiesitystä eli oli likinäkäisyyteeen
Huonosti näytelty kauhu on vain tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska kertoo aikanaan faktat. Signmarkin pudottavat siksi tänään, jotain hämärää tässä nyt on.
Mitä ihmeen salaliittoteoreetikkoja täällä tänään on? Vai onko vain yksi hullu kyseessä? 😀 Itse en huomannut mitään outoa.
Eniten tuossa kommentissa nauratti Seiskan ja faktojen yhdistäminen samaan lauseeseen. Aikamoisen ulapalla saa olla, jos kuvittelee vakavissaan Seiskan kertovan faktoja :D
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyseenalaista tehdä viihdettä mt-ongelmista.
Olen samaa mieltä. Kyseenalainen todellakin.
Täh? Ootko ihan tosissas? Kunnon paheksunnat vauhdissa. Tää on kauhuteema. Itsekin oon maanantaisin zombi, mutten ota tätä itseeni.
Ohjelma on pilattu. Tämä on ollut kevyt ja hyväntuulinen ohjelma, mutta nyt tällä typerällä raskaalla teemaillalla hyväntuulisuus on tiessään. Emme saa nauttia kauniista tansseista, asuista ja kampauksista.
Hämmentävää nähdä, miten itkuista ja katkeraa väkeä vauva-palstan mammat ovat. Halloween -teema ei sovi, kauhu ei sovi, mielisairaala-kauhu ei sovi ja niin edelleen. Ei ole pakko katsella, voi vaihtaa kanavaa ja seurata mammaillen jotain mammoille sopivampaa mammailua. Tämä mielensäpahoittajien runsaus säälittää ja huvittaa.
Kaikilla katsojille ei ole omaa elämää, siksi täytyy arvuutella, mitä muille ehkä tapahtuu. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ootko ihan tosissas? Kunnon paheksunnat vauhdissa. Tää on kauhuteema. Itsekin oon maanantaisin zombi, mutten ota tätä itseeni.
Onko sinusta oikeasti zombi eli satuolento sama asia kuin mt-potilas?
Mahtava esitys oli keiltä nää Chuckyt olivatkaan.
En osaa arvioida tanssia, mutta ei se niin tönkköä omaan silmääni ollut. Kokonaisuutena täydellistä mielestäni. Tosi tunnelmallinen oli.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla taas lasit päässä kun katsoi tanssiesitystä eli oli likinäkäisyyteeen
Muistiinpanoja voi tehdä samalla.
Olisin halunnut nähdä Jaakolta ja Anskulta normaalin foxtrotin, koska he ovat taitava pari. Ei tätä typerää nukketanssia, jossa tanssi ei ollut pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta oikeasti zombi eli satuolento sama asia kuin mt-potilas?
Huumoria, rakas ihminen. Mistä et kyllä näköjään tajua mitään.
Tän jakson ainoa esteettinen elämys oli Benjaminin ja Saanan tanssi.
No eihän mitään viihdettä voi tehdä, jos kaikesta loukkaantuu.
Mä en ole koskaan pitänyt kauhuleffoista ja on sanottava, että tuli karmivat vibat Jaakon ja Anskun sekä Benjaminin ja Saanan tanssista. No, onnistuttiin ainakin teeman toteuttamisessa siltä osin, mutta en ihmettele, jos perheen pienille voi olla liikaa. Ja olen ihan aikuinen ihminen, mutta en ole vaan erityisen kauhun ystävä. En uskalla mennä mihinkään kauhutaloihinkaan tai kummitusjunaan.
Liian paljon kaikkea muuta kuin kaunista tanssia tällä kaudella.
Tosi huono jakso taas! Typerää pelleilyä.