Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
4381/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea valssi Benjam & co

Vierailija
4382/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana ja Benkku oli niin tylsä, että piti kelata eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään nää fantasiakauhujutut, ei siis yhtään. Mutta nää kaikenlaiset oikean maailman stalkkaajat, ja varsinkin pakkopaidoissa olijat on mulle liikaa. Tossa Mikon stalkkaustarinassa esitettiin ihan selkeää naiseen kohdistuvaa väkivaltaa, vaikka päättyikin sinänsä hyvin tarinan kaari. Ei tää ole edes pahinta jaksossa.

Vaan varsinkin Benjaminin ja Saanan pakkopaidat eli mielen sairaus ei oo musta mitään viihdettä. Syöpätutkimukselle ensin kerätään koko jakso rahaa, mikä on tietenkin oikein, mutta vakavat mielen sairaudet ovat pelkkää hauskaa viihdettä. Eli yhteiskunnan aivan heikompiosaisista tehdään pilaa, ja nauretaan ihan insertissä kuten Saana teki.

Ja vielä vahvistetaan sitä stereotypiaa että mielenterveysongelmaiset olisivat aina tai edes usein vaarallisia muille. Mulla on sekä jotain omaa kokemusta että oon tehnyt perustutkimusta aiheesta. Vaikka toki erittäin vaikeita tapauksia on, niin se on harvinaisempaa että mielenterveysongelmainen on vaarallinen. Psykoosissa olija on ensisijaisesti pelokas. Ja ne jotka ovat vaarallisimpia, eli psykopaatit, kulkevat kyllä ihan ilman pakkopaitaa. Siis, mitä hemmetin saakelin hittoa taas oikeasti...

Enemmän pidetään pakkopaidassa somaattisista sairauksista kärsiviä pakkopaidassa kuin psyk potilaita. Esim neurologisia potilaita.

Vierailija
4384/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva esitys Marko ja Katri.

Vierailija
4385/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan kävis niin että Sonja tippuu tänään ja kaikkien naisten iloksi on koossa neljän äijäkaarti. Ei hyvä. Viimeks jo nämä naiset äänesti Ernestin voittoon vaikka Krista oli paras. Kyllä miehetkin tätä katsoo mutta äänestää heikommin.

Vierailija
4386/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut ja mielisairaat ovat kauan olleet kauhuviihteen kuvastoa. Ja ovat vastakin. Pitää olla aika lailla pumpulissa kasvatettu kermaperse, jos kauhuviihteen näkeminen menee joillakin mammoilla niin vahvasti tunteisiin.

Vierailija
4387/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut ja mielisairaat ovat kauan olleet kauhuviihteen kuvastoa. Ja ovat vastakin. Pitää olla aika lailla pumpulissa kasvatettu kermaperse, jos kauhuviihteen näkeminen menee joillakin mammoilla niin vahvasti tunteisiin.

Missä kohtaa me näimme kauhuviihdettä? 

Vierailija
4388/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signmark on selkeesti luovuttanut. On alakuloinen.

Vierailija
4389/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon vähän väsyneen ja alakuloisen oloinen hymystä huolimatta

Vierailija
4390/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri valitsi puolensa!

Ei tämä ole mikään vaali-ilta. Ei täällä tarvitse valita puolia. 

Vierailija
4391/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Signmark on selkeesti luovuttanut. On alakuloinen.

Joo. Ei taida olla enää tanssikuntoinen.

Vierailija
4392/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee oudoksi. Katri tukee Markoa, mitähän on tapahtunut?

Vierailija
4393/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vei ekstaasiin" vapun juonto

Vierailija
4394/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Katri ihana ope!

Vierailija
4395/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun teemana on typerästi jo ohi mennyt Halloween, niin näemmekö vielä jossakin tulevassa jaksossa teemana joulun? Tonttuparaatin? Lucian-teeman?

Vierailija
4396/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös monissa Hollywood kauhuelokuvissakin ole jokin hullu pakkopaidassa jossain mielisairaalassa ja paettuaan tekee kauheuksia.

Vierailija
4397/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee oudoksi. Katri tukee Markoa, mitähän on tapahtunut?

Täh? Mitä outoa tuossa on? Mun mielestä ei mitään outoa. Ihan normaalia ilmaista huomionsa ja tsempata.

Vierailija
4398/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa me näimme kauhuviihdettä? 

Tanssit imitoivat kauhuviihdettä, onnistuneesti tai vähemmän onnistuneesti. Mutta kökköä ja h*******n typerää väittää, että tuossa pilkattiin mukamas mammojen mielenterveysongelmia. Ei pilkattu.

Vierailija
4399/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan outoa, tuomarit tosiaan haluaa Signmarkin ulos. Katri taas tsemppasi tosi kauniisti. On kyllä outo juttu.

Vähän nyt foliohattua löysemmälle siellä :D Ei kaikille voi antaa kymppejä ja tämän ohjelma idea on, että (melkein) joka jaksossa joku tippuu. Ihan normaalia. 

Vierailija
4400/6165 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään nää fantasiakauhujutut, ei siis yhtään. Mutta nää kaikenlaiset oikean maailman stalkkaajat, ja varsinkin pakkopaidoissa olijat on mulle liikaa. Tossa Mikon stalkkaustarinassa esitettiin ihan selkeää naiseen kohdistuvaa väkivaltaa, vaikka päättyikin sinänsä hyvin tarinan kaari. Ei tää ole edes pahinta jaksossa.

Vaan varsinkin Benjaminin ja Saanan pakkopaidat eli mielen sairaus ei oo musta mitään viihdettä. Syöpätutkimukselle ensin kerätään koko jakso rahaa, mikä on tietenkin oikein, mutta vakavat mielen sairaudet ovat pelkkää hauskaa viihdettä. Eli yhteiskunnan aivan heikompiosaisista tehdään pilaa, ja nauretaan ihan insertissä kuten Saana teki.

Ja vielä vahvistetaan sitä stereotypiaa että mielenterveysongelmaiset olisivat aina tai edes usein vaarallisia muille. Mulla on sekä jotain omaa kokemusta että oon tehnyt perustutkimusta aiheesta. Vaikka toki erittäin vaikeita tapauksia on, niin se on harvinaisempaa että mielenterveysongelmainen on vaarallinen. Psykoosissa olija on ensisijaisesti pelokas. Ja ne jotka ovat vaarallisimpia, eli psykopaatit, kulkevat kyllä ihan ilman pakkopaitaa. Siis, mitä hemmetin saakelin hittoa taas oikeasti...

Itse en mielenterveysongelmaisena loukkaantunut esityksestä. Toki menihän tuo ehkä hyvän maun rajoilla. Onhan se myös oikeasti fakta, että osa psykoosipotilaista käyttäytyy väkivaltaisesti. Useimmat ovat kuitenkin täysin harmittomia. Ylipäätään ihmisen kärsimyksen käyttäminen viihteen aiheena on ehkä vähän niin ja näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi